Na této stránce byste měli naleznout odpovědi na často kladené dotazy našich zákazníků. Pokud jste ani zde nenalezli odpověď, můžete nás kontaktovat na info@KamPoMaturite.cz.
1) Je nakupování na KamPoMaturite.cz složité? Mohu vašemu obchodu důvěřovat?
Nákup na KamPoMaturite.cz je velice intuitivní, celý systém objednávání vás navádí vždy do dalšího kroku. Můžete se nejdříve zaregistrovat (to provedete zde), pak si stačí vybrat zboží, o které máte zájem, vložit ho do nákupního košíku a objednávku odeslat. Takto budete moci kdykoliv nakupovat a systém si bude pamatovat Vaši adresu. Nebo se nezaregistrujete, pak stačí kliknout na vybrané zboží a vyplnit Vaši adresu na doručení. Je to velmi jednoduché, nemělo by vám to zabrat moc času.
KamPoMaturite.cz působí na českém internetu již mnoho let a má každý rok více než 5.000 registrovaných zákazníků – určitě jste si vybrali správné místo pro váš nákup.
2) Kdy obdržím objednané zboží?
Zboží, které je skladem, je předáno přepravci do 5 pracovních dnů (v případě jiné doby přepravy je tato informace uvedena u zboží), u platby předem do 5 pracovních dnů od zaplacení.
3) Musím zaplatit předem?
Ne. Pokud nechcete, platit předem samozřejmě nemusíte, objednávku vám pošleme na dobírku. Platbou předem ale šetříte na poštovném.
4) Musím se na KamPoMaturite.cz registrovat?
Ne, v našem obchodě není nutné se před nákupem registrovat. Pokud se však zaregistrujete (Novou registraci provedete zde), ušetříte Váš čas, kdy při další návštěvě vyplníte pouze přihlašovací jméno a heslo, a údaje se již vyplní automaticky. Správnost registrace bude potvrzena na váš e-mail.
5) Je možné zadat objednávku jiným způsobem než přes webové stránky? (mail, telefon, klasický dopis)
KamPoMaturite.cz je internetový obchod, ve kterém probíhá objednávání elektronickou formou, tedy přes naše webové stránky. Vyžadujeme to kvůli dalšímu zpracování objednávky do našeho účetního systému. Pokud jste se dostali až do těchto míst, objednání pro Vás bude triviální. Přesto vycházíme vstříc našim zákazníkům (studentům a rodičům), kterým poskytujeme i odborné poradenství, proto je možné u nás objednávat telefonicky či emailem.
6) Je na KamPoMaturite.cz prodáváno originální zboží?
Samozřejmě, na KamPoMaturite.cz je prodáváno pouze originální zboží! Většinou však za lepší cenu, než v kamenném obchodě :).
7) Jaké jsou účtovány poplatky za poštovné a balné?
Balné naše firma svým zákazníkům neúčtuje. Poštovné a dobírkovné je účtováno podle platných sazebníků České pošty.
8) Je možné na webových stránkách zjistit aktuální stav objednávky?
Ano, aktuální informace k vaší objednávce naleznete vždy v kolonce "vaše objednávky", po přihlášení do našeho obchodu. Náš systém Vás ronvěž průběžně informuje (formou emailu) o stavu Vaší objednávky.
9) Dozvím se nějakým způsobem o tom, že jste objednávku odeslali?
Ano, ihned po vyřízení vaší objednávky je vám odeslán automatický e-mail s informací.
10) Je možný osobní odběr zboží z KamPoMaturite.cz?
Osobní odběr je momentálně umožněn pouze v Praze po domluvě.
11) Pokud se mi nebude zakoupené zboží líbit, je možné je vrátit?
Ano, zakoupené zboží je možné do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Zboží však musí být nepoškozené (knihy, CD, DVD v originálním obalu) a dopravu zpět k nám hradí zákazník. Zboží zákazník nikdy neposílá jako dobírku, ale jako doporučenou nebo obyčejnou zásilku. Na vrácení zboží je nutné upozornit předem elektronicky na info@kampomaturite.cz.
12) Jakým způsobem se vyřizují reklamace na KamPoMaturite.cz a jak dlouho trvá vyřízení?
Případné reklamace zboží vyřizujeme v naší kanceláři (kontakt zde). Reklamace jsou vyřizovány nejdéle do 1 měsíce.
13) Je možné dodávat zboží z KamPoMaturite.cz také do zahraničí?
Ano, samozřejmě, KamPoMaturite.cz posílá zboží i do zahraničí. Platby za objednávky do zahraničí probíhají převodem z účtu. Aktuální ceník poštovného do jednotlivých zemí naleznete zde.
přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |