přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Seminární práce do marketingu se zabývá jednotlivými typy cen a způsoby, jakými se tvoří a jsou regulovány.
Práce popisuje jednotlivé faktory, které se podílejí na tvorbě cen na zahraničních trzích.
Práce zabývající se problematikou ceny.
Elasticita - pojem, cenová elaticita nabídky a poptávky.
Tato práce v přehledně členěných heslech seznamuje s definicemi a základními pojmy cenové politiky, cenové politiky podniku, tvorbou cen, jejími změnami, kalkulací a regulací.
Stručná práce se věnuje cenové regulaci.
Práce analyzuje cenovou strategii cestovní kanceláře ČSAD Karviná, a.
Písemná práce z předmětu Nauka o podniku se teoreticky zamýšlí nad cenovou tvorbou a nad chováním cen v naší ekonomice.
Práce představuje ve formě souvislého textu jednotlivé faktory, které mají vliv na tvorbu cen a cenové strategie.
Práce se zabývá charakteristikou investic.
Práce zaměřená na problematiku ceny se věnuje zejména metodám a strategiím jejího stanovení.
Tato práce se zaměřuje na stanovování cen a tvorbu marketingových strategií menších pivovarů v oblasti jižní Moravy.
Práce se soustředí na kategorii ceny jako na jeden z prvků marketingového mixu a vysvětluje několik způsobů jejího určování.
V odrážkách psaná práce přehledným způsobem pokrývá problematiku mezinárodní cenové politiky.
Seminární práce přináší základní náhled do problematiky produktu.
Výrobková politika - zavedení výrobku, způsob nalezení tržní mezery, inovační proces, vyřazení výrobku, obalová a značková politika.
Tato práce si klade za cíl seznámit s cenových vývojem vybraných nerostných surovin.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.