přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
V práci jsou představeny dějiny vlakového spojení Praha-Liberec, jaký byl důvod pro zbudování koridoru, je popsána trať a finanční náročnost výstavby.
Práce poskytuje charakteristiku toho, co akční plán je, i způsob, jak si jej sestavit (fáze analytická a plánovací).
Tato práce se zaměřuje na analýzu rozvoje konkurence v odvětví pojišťovacích služeb, s důrazem na konkurenční postavení pojišťovny Allianz.
Práce analyzuje turistické aktivity v regionu Karviná.
Práce je přehledem frází z obchodní angličtiny vypracovaná systémem českých vět a jejich anglického překladu.
Tato práce obsahuje výčet nejdůležitějších a nejpoužívanějších anglických slovíček z ekonomie, bez českého ekvivalentu.
Tato práce se podrobně zabývá BSC fakulty mechatroniky TnUAD (Trenčianska Univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíně).
Jedná se o práci psanou v němčině, která se věnuje základním oblastem podnikání v oblasti bankovnictví, tedy jaké služby banky svým klientům poskytují, jako například nákup a prodej deviz, termínované vklady, podnikatelské úvěry a debetní a kreditní karty.
Práce kompilačního charakteru v angličtině představuje nejbláznivější hotely na světě, které jsou zvláštní svou konstrukcí nebo použitým materiálem.
Práce se věnuje brainstormingu.
Práce v anglickém jazyce se zabývá tématem budování jména firmy Coca Cola.
Práce představuje současný podnikatelský fenomén Business to Business (B2B), tedy obchodování se zbožím a službami v a mimo region (Česká republika) pomocí internetu.
Tato práce se zabývá stručným porovnáním firem Nestlé, Kit Kat a Cadbury z hlediska jejich webové prezentace, SWOT analýzy, designu stránek, a způsobu komunikace se zákazníky.
Jedná se o esej, kde autor popisuje svou cestu za zaměstnáním, počínajíc ve škole a postupném si uvědomování, jakým směrem se v životě chce ubírat.
Práce je podnikatelským plánem fiktivní cestovní kanceláře Roháče.
How Marketers Target Kids - Pester Power, The marriage of psychology and marketing, building brand name loyalty, Buzz or street marketing, Commercialization in education, The Internet, Marketing to Teens - Advertising Strategies, The „Tween Market“.
Jedná se o práci, která se snaží zevrubně představit podstatu Controllingu v managementu a jeho postavení v základní struktuře podniku, ale zároveň využití pro zefektivnění činnosti.
Tato práce se zabývá controllingem.
Jedná se o překladovou práci z angličtiny, která představuje základní fráze obchodní korespondence v různých situacích.
Práce se zaměřuje na SWOT analýzu firmy Datcom s.
Jedná se o anglický psaný text na téma definice kvality systému řízení ISO 9001.
Jedná se o velmi stručnou esej, která představuje pár zajímavostí v Rakousku, které stojí za to během dovolené navštívit.
Tato práce obsahuje 421 slovíček, která jsou rozčleněna do několika podkapitol.
Text v němčině se věnuje popisu vývoje ekonomické transformace v Československé republice po pádu komunismus.
Práce se věnuje popisu situace v Latinské Americe od konce 19.
V práci je popsáno fungování poptávkové elasticity, která je reakcí na změnu ceny.
Práce pojednávající o Euru vyjmenovává země, jež tuto měnu využívají.
Tato práce charakterizuje slovenský Eurotel, věnuje se jeho propagační politice.
Práce se věnuje politice EU vůči vzdělávání dospělých v rámci celoživotního vzdělávání.
Práce se zabývá vznikem, vývojem, strukturou jednotlivých orgánů a základními principy fungování Evropské Unie.
Stručná práce o Evropské unii nás seznamuje s její historií, zakladatelskými zeměmi i těmi současnými.
Přáce představuje Evropskou unii v němčině.
Práce definuje explicitační rozhovor tak, jak jej chápal Pierre Vermersch.
Práce v angličtině se věnuje marketingové analýze fitness centra v australském Sydney a možnostem jeho vylepšení v rámci poskytování služeb zákazníkům.
Práce byla vytvořena do předmětu Podniková ekonomika a zabývá se posouzením možností financování investic podniku z externích a interních zdrojů, dále hodnotí výhody a nevýhody některých typů financování.
Práce posuzuje možnosti financování podnikových aktivit z vlastních a cizích zdrojů, resp.
Role finančního oddělení.
Práce představuje jednotlivé aspekty společnosti DELL se zaměřením na její finanční analýzu v závěru práce, konkrétně SWOT analýzu.
Cílem této práce je na příkladu firmy Šróby, velkoobchodu se spojovacím materiálem, přiblížit problematiku podnikání, objasnit základní podmínky a předpoklady pro podnikání, a také představit základní pravidla a požadavky pro rozvoj podnikání.
Práce uvádí příklady formulace poslání, vize, politiky kvality a cílů.
Předloha pro správný francouzský strukturovaný životopis.
Práce je zpracováním otázky z angličtiny.
Práce se zabývá funky businessem a firmami.
Práce představuje fúze, dále se věnuje charakteristice jejich motivů, formách nebo způsobům finančního vypořádání při jejím průběhu.
Jedná se o práci, která ve slovenštině představuje Všeobecný souhlas na tarifech a obchodu, známou pod názvem GATT, kde jsou postupně představeny jednotlivé kroky, které vedly k jejímu vzniku.
Tématem této seminární práce jsou mezinárodní ekonomické vztahy.
Práce je strategickým plánem vybudování fitness centra.
Esej z mikroekonomie, zabývá se otázkou, zda by vláda měla postavit hlídané parkoviště pro auta.
Práce se věnuje zhodnocení možností, jak ocenit pracovníka na pozici konstruktéra a také tomu, jak je nejlepší nastavit systém motivace, aby se zvýšila produktivita a kvalita práce.
Tato práce se zabývá hodnocením tištěných a internetových časopisů o cestovním ruchu.
Text velmi stručně popisuje hospodářství v Karlovarském kraji.
Práce představuje vzorový obchodní dopis v angličtině.
Tato práce se stručně zabývá chováním zákazníka.
Autorka se v práci formou úvahy snaží najít vymezení a obsah slov "Evropa" a "evropský".
Práce velmi stručně shrnuje strategie reklamní kampaně této firmy.
Práce pomocí analýzy PESTE seznamuje s Indií.
Tato práce se věnuje postupu, jak správně napsat písemnou žádost o místo.
Tato práce obsahuje německé věty týkající se problematiky pracovního pohovoru, včetně českého překladu.
Jednostránková esej na téma budoucnost EU.
Jedná se o práci, která představuje postup obchodního jednání s japonskými obchodními partnery s využitím psychologie a mentality dané skupiny.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku také z oboru Hotelnictví a turismus.
Práce je vypracováním předběžných nákladů a zisků plánované společnosti INN, a.
Krátká práce esejovitého formátu o zhodnocení postavení firmy Kofola a.
Vysvětlení pojmu komparativní výhoda a hlavních důvodů pro mezinárodní obchod spolu s představením nejdůležitějších teorií mezinárodního obchodu.
Tato práce se zabývá strukturou a metodikou komunikace jednotlivců a sociálních skupin.
Práce je zaměřuje na způsoby komunikace v managementu.
Práce se věnuje základnímu popisu vzniku organizační struktury ve společnosti.
Práce se zaobírá kontrolou a controllingem.
Tato práce se zabývá koučováním.
Marketingový výzkum se zaměřuje na kouření ve městě Zlín a přilehlém okolí.
Práce v první části popisuje metodiku BSC jako systému měření výkonnosti.
Tato práce se zabývá kritickou analýzou dosavadní strategie společnosti XY a.
Práce představuje projekt na postaven dětského hřiště v rámci kritického managementu a řešení problému.
Práce definuje logistiku, zabývá se základními znaky logistického přístupu, logistickým systémem, jeho částmi, předmětem a cílem a vztahem logistiky a ekonomiky.
Popis práce vedoucího obchodního oddělení ve firmě Eurofashion, české pobočce firmy Naturana.
Historie managementu.
Práce se zabývá managementem kvality TQM.
Jedná se o případovou studii, která se zaměřuje na výrobní techniku, náklady a výpočty operací s materiálem a zdroji, které jsou u výroby zapotřebí.
Práce charakterizuje, jak by mělo vypadat chování manažera společnosti, jaké jsou nové trendy v této oblasti a zmiňuje se také o prestižní ceně Manažer roku pro rok 2007.
V práci je zpracován postup rozhodování manažera v závislosti na dalších okolností ve firmě, jako je popis makro a mikroprostředí, ve kterém se společnost nachází.
Jedná se o velmi stručné představení marketingu a managementu v němčině, kdy jsou popsány definice jednotlivých oborů, pro marketing je to pak rozšířeno i na charakteristiku marketingového mixu a pro management na jeho tři stupně.
Práce nejprve představuje charakteristiku společnosti CKM Travel a jejích produktů a služeb, dále specifikuje tuto sféru služeb, klasifikuje je a vyjmenovává nástroje marketingového mixu ve službách a jaké jsou marketingové nástroje pro jeho rozšíření.
Práce se soustředí na problematiku marketingové komunikace.
Tato práce se velmi stručně zabývá problematikou marketingového plánování.
Jedná se o zpracovanou esej, která řeší otázku aplikace marketingových plánů a všech jejích součástí na reálné případy.
Práce se zabývá marketingovými studiemi.
Práce obsahuje vypracovaný marketingový plán firmy, která se zabývá prodejem a montáží radiotelevizní techniky.
Seminární práce je marketingovým plánem pro rok 2004 společnosti Avin, s.
Práce se zamýšlí nad vývojem Mezinárodního měnového fondu od jeho založení až po současnost v kontextu světových politických změn.
Jedná se o zpracování prezentace, která byla vytvořena do předmětu Makroekonomie a představuje měnové problémy ve světě v roce 2006.
Práce nás seznamuje s historií merkantilismu.
Práce se zabývá mezinárodní dělbou práce.
Práce objasňuje význam mezinárodního obchodu a to, co ovlivňuje nárůst nebo pokles exportu a importu.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.