přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Maturitní otázka z literatury zpracovává téma české literatury v boji proti fašismu a válce.
Maturitní otázka uvádí téma česká literatura v době národního obrození.
Tato maturitní otázka se věnuje české literatuře v exilu a samizdatu.
Seminární práce zpracovává téma národního obrození.
Tématem práce je česká literatura v období husitství, renesance a humanismu.
Maturitní otázka se zabývá poslední etapou národního obrození.
Vypracovaná maturitní otázka z češtiny se věnuje české literatuře za 2.
Práce se formou hesel věnuje popisu vývoje naší a zahraniční literatury 20.
Práce obsahuje vypracovanou maturitní otázku na téma česká meziválečná poezie.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku, která představuje jednotlivé básnické směry mezi světovými válkami.
Práce charakterizuje jednotlivé proudy meziválečné české literatury, jejich východiska, odkud čerpaly inspiraci a představuje jednotlivé autory daných proudů, včetně obsahu stěžejních děl.
Patnáctá maturitní otázka z češtiny heslovitě charakterizuje českou meziválečnou prózu.
Maturitní otázka je přehledem české meziválečné prózy.
Maturitní otázka uvádí téma česká meziválečná próza.
Práce krátce shrnuje dobovou situaci a umělecké směry.
Formou hesel nabízí maturitní otázka základní přehled o české meziválečné próze.
Práce představuje českou oficiální prózu po druhé světové válce.
Třináctá maturitní otázka z češtiny heslovitě charakterizuje českou poezii 1.
Maturitní otázka uvádí téma česká poezie 1.
Práce se nejprve věnuje obecnému vymezení literárních směrů počátku 20.
Maturitní otázka se věnuje vybraným autorům české poezie 1.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se zaměřuje na poezii v druhé polovině 19.
Maturitní otázka uvádí téma česká poezie 2.
Maturitní otázka pojednává o vývoji české poezie během 20.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která charakterizuje období 20.
Tato maturitní otázka se věnuje české poezii 60.
Práce se věnuje české poezii v druhé polovině 20.
Maturitní otázka z literatury sleduje tvorbu významných českých básníků působících mezi válkami.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje heslovitému představení zástupců poezie na našem území.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která představuje jednotlivé směry, autory a jejich díla v žánru poezie v období mezi dvěma světovými válkami.
jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která představuje hlavní básnické proudy počátku 20.
Seminární práce zpřehledňuje vývoj české poezie na přelomu 19.
Další ze souboru maturitních otázek z literatury se zabývá českou poezií na přelomu 19.
Maturitní otázka vypisuje autory české poezie přelomu 19.
Tato práce jednotlivá období charakterizuje a vyjmenovává některé z autorů, kteří v ní tvořily.
Zpracovaná maturitní otázka z češtiny předkládá téma české poezie po 2.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která představuje pokračování tvorby meziválečných autorů, kteří patřili například do Skupiny 42, budovatelské poezii nebo tvořili "poezii všedního dne".
Tato maturitní otázka se zabývá českou poezií po roce 1945.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje představení jednotlivých uměleckých skupin v české literatuře po roce 1945 spolu s představením jejich hlavních představitelů a jejich díla.
Májovci: název,program, Jan Neruda - básnické sbírky.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje české poválečné dramatické tvorbě a kinematografii.
Tato maturitní otázka pojednává o české poválečné literatuře až do 50.
Maturitní otázka seznamuje s českou prózou 1.
Práce chrakterizuje meziválečnou dobu a její dopad na tvorbu.
Maturitní otázka z češtiny se věnuje české próze 1.
Tato maturitní otázka se věnuje české próze 2.
Maturitní otázka z češtiny se věnuje tématu české próza a poezie 2.
Maturitní otázka uvádí téma česká próza druhé poloviny 20.
Jedná se o zpracovanou otázku k maturitní zkoušce z období české oficiální prózy poválečného období až do Pražského jara.
Tato maturitní otázka z literatury referuje o české meziválečné próze.
Tato maturitní otázka z literatury se věnuje české próze mezi dvěma světovými válkami.
Práce formou výpisků charakterizuje meziválečnou prózu.
Práce charakterizuje meziválečnou dobu a literární proudy v ní vznikající.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku, která velmi podrobně představuje jednotlivé představitele české prózy z období mezi světovými válkami i s jejich stěžejními díly.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje představení české prózy od roku 1945 až do současnosti s postupným rozdělením po zhruba 10letých období.
Vypracovaná maturitní otázka z češtiny předkládá téma česká prózy od 2.
Vypracovaná maturitní otázka z češtiny uvádí téma české prózy od konce 60.
Práce je stručným, barevně rozlišeným, výčtem proudů literatury v daném období.
Maturitní otázka seznamuje s českou prózou po roce 1945.
Maturitní otázka se věnuje české oficiální literatuře po roce 1945, konkrétně próze.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku, která se věnuje heslovitému představení hlavních autorů a jejich děl v období po roce 1948.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje představení období 2.
Tato maturitní otázka se zabývá českou prózou z mezidobí let 1948 - 1968.
Podrobná maturitní otázka seznamuje s životem a obsahem významných děl hlavních představitelů české realistické prózy, české venkovské prózy a českého realistického dramatu.
Práce se zabývá tvorbou představitelů historické a venkovské realistické prózy.
Práce se věnuje shrnutí literárních památek v období reformace a husitského hnutí v 15.
Jedná se o představení období renesance a humanismu v české literatuře.
Tato maturitní otázka z literatury a českého jazyka se věnuje období národního obrození.
Jedná se o heslovité zpracování maturitní otázky z literatury, která se věnuje českému i světovému baroku.
Tento text za pomoci vět, ale i odrážek shrnuje vývoj světového a českého divadla.
Maturitní otázka z českého jazyka a literatury podrobným způsobem sleduje směry, autory a díla českého dramatu 20.
Tato maturitní otázka heslech shrnuje informace o vývoji českého a světového dramatu ve 20.
Maturitní otázka seznamuje s českým básnictvím konce 19.
Tento studijní text seznamuje s českých divadlem 1.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku z literatury se zaměřením na divadlo v Čechách od 19.
Maturitní otázka seznamuje se scénami, autory či díly českého divadla v průběhu 20.
Maturitní otázka z češtiny rozebírá téma českého divadla 20.
Maturitní otázka uvádí téma české divadlo 20.
Jedná se o maturitní otázku z literatury, která rozebírá vývoj českého divadla během 20.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku z literatury, která představuje vývoj české dramatické tvorby od 12.
Maturitní otázka se věnuje vývoji divadla.
Tento text podrobně seznamuje s vývoje divadla v 1.
Práce vyjmenovává české dramatiky 19.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje stručnému představení vývoje českého divadla s hlavním zaměřením na Národní divadlo, dále pak na jednotlivé autory.
Práce formou stručných výpisků charakterizuje dobovou situaci a věnuje se rozvoji divadel na oficiální i neoficiální úrovni a tvorbě jednotlivých dramatiků.
Práce stručně vyjmenovává velká kamenná divadla, jejich představitele a repertoár.
Maturitní otázka z literatury podrobně mapuje české národního obrození.
Jedná se o vypracování maturitní otázky z literatury, která se zaměřuje na Národní obrození.
Maturitní otázka seznamuje s literaturou národního obrození.
Maturitní otázka heslovitě popisuje klasicismus.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku z literatury, která postupně představuje světový a český realismus spolu s jeho základními znaky, ale opominuti nejsou ani představitelé a jejich díla z oboru krásné literatury a dramatu.
Jedná se o zpracování maturitní otázky z literatury na téma Humanismus, pouze okrajově je zmíněn humanismus ve světě, ale hlavní důraz je kladen na český humanismus a jeho představitele Jana Blahoslava, Václava Hájka z Libočan a Daniela Adama z Veleslavína.
Tato práce obsahuje maturitní otázku zpracovávající téma české humanistické a pobělohorské literatury.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.