přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Práce obsahuje několik v různém rozsahu zpracovaných maturitních otázek z českého jazyka a především literatury.
Maturitní otázka se skládá ze dvou hlavních částí.
Tyto výpisky stručně seznamují s realismem v Čechách.
Práce se věnuje formou barevně členěných výpisků autorům českého realismu od jeho prvních projevů až po plně rozvinuté realistické drama.
Maturitní otázka z literatury seznamuje s autory českého romantismu.
Tyto výpisky stručně seznamují s romantismem v Čechách.
První část maturitní otázky je zaměřena na období českého romantismu.
Tento text v heslech a značně nepřehledně seznamuje se znaky romantismu a romantickými a realistickými českými autory.
Maturitní otázka velmi povrchně informuje o autorech, v jejichž díle se objevuje motiv přírody.
Práce obsahuje formální a obsahovou charakteristiku románu Daniela Defoa Robinson Crusoe bez informací o ději.
Práce formou souvislého textu a poznámek charakterizuje meziválečnou prózu.
Maturitní otázka z literatury probírá představitele demokraticko-humanistického proudu v české meziválečné próze.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z češtiny, která se věnuje charakteru Národního obrození.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která představuje demokratický směr v literatuře v době během a po 2.
Tato práce obsahuje vypracovanou maturitní otázku z literatury.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku, která v heslech představuje významné umělecké směry 19.
Vypracovaná maturitní otázka do češtiny se zabývá dílem Karla Čapka.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která představuje vývoj českého divadla po 2.
Maturitní otázka představuje dobu písemnictví, staroslověnské, latinské a české literární památky.
V úvodu práce autorka popisuje charakter doby 9.
Práce obsahuje jednoduchý, ale obsáhlejší výčet informací k maturitní otázce z literatury na téma Don Quichote.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která představuje vývoj divadelnictví na našem území ve 20.
Tato maturitní otázka se věnuje dramatu a divadlu.
Tato maturitní otázka se věnuje dramatu po 2.
Národní obrození - druhá etapa: Josef Jungmann, rukopisy, Šafařík, Palacký, Kollár, Čelakovský, Štěpánek, Klicpera, Tyl, Němcová, Erben, Sabina, Mácha, Frič, Borovský.
Práce představuje dva významné představitele české literatury v meziválečného období - Karla Čapaka a Vladislava Vančuru.
Práce se zaměřuje na maturitní otázku E.
Práce obsahuje rozbor díla Jáma a kyvadlo.
Práce se zaměřuje na maturitní otázku od Emily Brontëové - Na Větrné hůrce.
Práce se zaměřuje na maturitní otázku Ernest Hemingway - Stařec a moře.
Tato maturitní otázka se pouze velmi stručně a kuse zabývá renesancí a humanismem v Evropě.
Tato maturitní otázka se věnuje evropskému realismu a naturalismu.
Tento text v heslech shrnuje základní údaje o české exilové a samizdatové literatuře.
Experimentální literatura v Čechách - Weiner, Klíma, Váchal.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku z literatury se zaměřením na Francii.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje představení jednotlivých autorů francouzské literatury ve dvacátém století, která je rozdělená do několika skupin.
Tato práce popisuje život a tvorbu Franze Kafky.
Maturitní otázka z literatury se soustředí na generaci buřičů.
Práce charakterizuje generaci buřičů v české literatuře.
Jedná se o v heslech vypracovanou maturitní otázku, která se věnuje generaci buřičů v české literatuře.
Tato práce obsahuje vypracovanou maturitní otázku zabývající se generací buřičů v české literatuře.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku, která představuje generaci buřičů české poezie a literatury.
Maturitní otázka seznamuje s generací buřičů.
Maturitní otázka uvádí téma generace májovců.
Maturitní otázka heslovitě charakterizuje zásady a znaky literatury májovců.
Práce shrnuje zásady májovců a popisuje tvorbu nejznámějších autorů tohoto hnutí.
Zpracovaná maturitní otázka z literatury představuje generaci Májovců s několika medailony hlavních představitelů a jejich děl.
Tato práce obsahuje vypracovanou maturitní otázku na téma generace Májovců a její přínos pro českou literaturu.
Maturitní otázka z literatury uvádí téma generace májovců a její přínos české literatuře.
Maturitní otázka na úvod líčí literárně-historický kontext vzniku a působení skupiny májovců a poté sleduje život a tvorbu jejích význačných představitelů od Jana Nerudy po Rudolfa Mayera.
Práce popisuje hlavní znaky českého realismu a věnuje se životu a dílu Karla Havlíčka Borovského a Boženy Němcové.
Desátá maturitní otázka z češtiny heslovitě charakterizuje tvorbu generace ruchovců a lumírovců.
Tato práce obsahuje vypracovanou maturitní otázku z literatury.
Práce vyjmenovává základní znaky ruchovců a poté se věnuje tvorbě Svatopluka Čecha, jako představitele tohoto hnutí.
Práce se zaměřuje na maturitní otázku George Orwell - 1984.
Práce se zaměřuje na maturitní otázku George Orwell - Farma zvířat.
V bodech psaná otázka k maturitní zkoušce se věnuje bajce George Orwella Farma zvířat a literárnímu kontextu jejího vzniku.
Práce se zaměřuje na maturitní otázku Guy de Maupassant - Miláček.
Zpracovaná maturitní otázka na téma Havran od E.
Tato maturitní otázka povrchově seznamuje s vývojem a představiteli historické beletrie od nejstaršího období až do konce devatenáctého století.
Vypracovaná maturitní otázka do literatury sleduje historickou beletrii a její význam pro poznání minulosti národa.
Maturitní otázka se zabývá historickou beletrií v české literatuře.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku, která představuje historickou prózu v české literatuře.
Tato práce se zabývá historickou prózou.
Úvodní část maturitní otázky vymezuje hlavní znaky české prózy přelomu 19.
Maturitní otázka se zabývá historickou tematikou v české i světové literatuře.
Tato maturitní otázka se velmi stručně zabývá historickými náměty v české literatuře.
Maturitní otázka z literatury nejprve nastiňuje literárně-historickou situaci meziválečného období a poté jsou nastíněny žánry české prózy první poloviny 20.
Jedná se o představení období 1.
Tato práce obsahuje vypracovanou maturitní otázku z literatury na téma hlavní trendy české poezie 1.
Práce uvádí formou výpisků charakteristiku dané doby a poté se věnuje výčtu oficiální, samizdatové a exilové literatury a literatury po roce 1989.
Tento text se podrobně věnuje Illiadě.
Tato maturitní otázka obsahuje téma humanismus a renesance v Evropě, i v Čechách.
Maturitní otázka se zabývá českou literaturou této doby a líčí i společenskou situaci.
Maturitní otázka uvádí téma humanismus a renesance v evropské a naší literatuře.
Vypracovaná maturitní otázka na téma humanismus a renesance ve světové a české literatuře heslovitě seznamuje s předchůdci renesančního cítění.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje představení světových autorů z období renesance a humanismus.
Jedná se o zpracování maturitní otázky z literatury, která se věnuje představení období renesance, humanismu a baroka v české literatuře.
Práce jen velmi povrchně seznamuje s dobou renesance, humanismu a baroka u nás a ve světě.
Tato maturitní otázka uvádí téma humanistická a renesanční literatura v Evropě a u nás.
Jedná se o vypracovanou maturitní z literatury, jejímž tématem je humor a satira v české literatuře od středověku po 20.
Vypracovaná maturitní otázka se věnuje humoru a satiře v literatuře.
Osobnosti českého humoru a satiry - K.
Jedná se o zpracování maturitní otázky z literatury.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku z literatury, která nejprve velmi stručně charakterizuje humor a satiru, postupně pak vyjmenovává představitele a jejich díla.
Třetí maturitní otázka z literatury heslovitě charakterizuje husitskou literaturu.
Maturitní otázka na téma husitská literatura v úvodu vysvětluje počátky reformního hnutí.
Práce se zabývá literaturou v období husitství.
Práce formou výpisků popisuje společenskou a uměleckou situaci v předhusitské a husitské době.
Tato práce uvádí maturitní otázku z literatury na téma husitství a doba polipanská.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje zhodnocení literární tvorby na našem území v době před, během a po Husitských válkách.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje představení období husitství v české literatuře.
Práce v heslech seznamuje s tvorbou a myšlenkami Husových předchůdců a s životem, dílem a významem Jana Husa.
Tato maturitní otázka pojednává o době Národního obrození v české literatuře a nastiňuje i společenskou situaci.
Práce krátce informuje o životě a tvorbě francouzského básníka Charlese Baudelaira a jeho nejznámější sbírce básní Květy zla.
Práce se zaměřuje na maturitní otázku J.
Práce se zaměřuje na maturitní otázku J.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.