přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Práce charakterizuje obsah a formu vybraných děl ke státní maturitní zkoušce a krátce se dotýká i jejich literárního kontextu a života a další tvorby jejich autorů.
Tato maturitní otázka se zabývá výrazem romantické revolty v literatuře a umění.
Maturitní otázka se zabývá vývojem české poezie v prvních desetiletích 20.
Maturitní otázka uvádí stručný přehled vývoje české literární kritiky a estetiky.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku z literatury, které se věnuje tradici české literatury od 9.
Jedná se o vypracový soubor několika maturitních otázek, ktereé pokrývají vývoj literární činnosti v Evropě a u nás, přes rozmach altiny a první stopy češtiny, až po literaturu předhusitskou a husitskou.
Jedná se o heslovitě zpracovanou maturitní otázku, která popisuje literární události v období po roce 1945, dále pak seznamuje s nově vzniklými literárními skupinami a jejich nejznámějšími představiteli.
Práce se zabývá českou poezií od konce první světové války po začátek druhé světové války.
Práce formou poznámek seznamuje s dobou, žánry a uměleckými směry mezi světovými válkami.
Text velmi stručně v obecné rovině vyjmenovává jednotlivé skupiny a uskupení tak, jak se objevovaly ve vývoji české poezie od roku 1945 až po revoluci.
Heslovitá maturitní otázka zpracovává vývoj české poezie první poloviny 20.
Maturitní otázka z literatury podrobně seznamuje s významnými autory české prózy od 70.
Tato maturitní otázka se věnuje vývoji české prózy po roce 1945.
Maturitní otázka obsahuje přehled vývoje českého a světového divadla.
Maturitní otázka shrnuje poznatky o vývoji českého i světového dramatu.
Tato otázka stručně, s přehledným barevným členěním popisuje vývoj českého divadla od jeho počátků ve 12.
Maturitní otázka pojednává o vývoji českého dramatu od počátků ve 13.
Práce popisuje vývoj divadla v české literárním a společenském životě.
Práce se formou výpisků věnuje charakteristice vývoje českého dramatu od národního obrození až po realistickou tvorbu.
Maturitní otázka se zaměřuje na téma českého divadla, jeho vznik a vývoj až do 19.
Jedná se o výpisky zahrnující nejznámější autory, díla a divadla od národního obrození až po Jiráska.
Práce jen velmi stručně, v několika odstavcích popisuje vývoj divadla 20.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která představuje vývoj české dramatické tvorby ve 20.
Maturitní otázka z češtiny zpracovává téma vývoje českého dramatu.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje představení vývoje českého dramatu od jeho počátků v pozdním středověku po přelom 19.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje charakteristice vývoje českého dramatu po 2.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku, která formou hesel poskytuje stručný přehled autorů do doby Karla IV.
Tato maturitní otázka se v heslech věnuje charakteristice jednotlivých období vývoje světového i našeho divadla.
Zpracovaná maturitní otázka se zabývá vývojem českého písemnictví od 9.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku z literatury, která představuje atmosféru a počátky českého písemnictví na vývoji a přejímaní jazyků (staroslověnština, čeština, latina).
Tato maturitní otázka se zabývá vývojem písemnictví na našem území do doby husitské.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku z literatury, která charakterizuje vývoj literárního jazyka na našem území od 9.
Otázka se stručně zabývá vývojem písemnictví u nás od jeho počátků do doby Husitské.
Práce formou výpisků popisuje vývoj románu od středověku až po současnost.
Maturitní práce v kusých heslech seznamuje s vývojem světové literatury po roce 1945.
Práce v heslech shrnuje základní mezníky vývoje dramatu od antiky až do 1.
Práce se zabývá světovým dramatem od období renesance až po současnost.
Práce jen velmi povrchně seznamuje s dobou baroka, klasicismu, osvícenství a preromantismu nás a ve světě.
Tato maturitní otázka z českého jazyka se věnuje nejstarší české literatuře.
Práce se zabývá vývojovými tendencemi nejstarší české literatury.
Heslovitě psaná práce se zabývá vývojem nejstarší literatury u nás.
Práce charakterizuje vývoj poválečné prózy v jednotlivých obdobích.
Tato maturitní otázka se zabývá vývojovými tendencemi v české literatuře od poloviny 15.
Práce charakterizuje jednotlivá východiska národního obrození, jeho cíle a průběh.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která představuje významné osobnosti světové literatury první poloviny 20.
Maturitní otázka vypisuje významné památky naší literatury do konce 14.
Práce se věnuje tvorbě českých autorek napříč stoletími.
Maturitní otázka z literatury stručně seznamuje s předními autory světového dramatu 20.
V této maturitní otázce najdeme hlavní představitele, jak české, tak světové kinematografie.
Práce je věnována vzniku a vývoji moderního českého dramatu od období národního obrození až po současnost.
Práce obsahuje vypracovanou maturitní otázku z literatury na téma nejstarší památky světového písemnictví.
Maturitní otázka ve své první části zmiňuje předpoklady vzniku literatury, charakterizuje lidovou slovesnost i funkce literatury nebo popisuje literární druhy a žánry.
Práce se zaměřuje na maturitní otázku od Williama Shakespeara Hamlet.
Maturitní otázka z českého jazyka a literatury je věnována literatuře renesance a humanismu.
Práce je shrnutím významného českého období jako historického, tak i literárního významu.
Maturitní otázka z literatury se stručně charakterizuje staroslověnské období i období vítězství latiny, v rámci něhož zmiňuje Kosmase a Kanovníka vyšehradského.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která představuje hlavní světové autory, kteří zobrazovali 1.
Maturitní otázka uvádí téma zobrazení 2.
Osmá maturitní otázka z literatury heslovitě charakterizuje periodizaci, zvláštnosti a význam národního obrození.
Tato maturitní otázka seznamuje se životem a dílem devíti českých spisovatelek.
Maturitní otázka uvádí téma žena v české literatuře.
Tato práce obsahuje velmi stručně vypracovanou maturitní otázku na téma Žena v české literatuře.
Práce mapuje napříč stoletími jakými způsoby byly ztvárňovány ženské hrdinky a jaké ideály o ženskosti v dané epoše panovaly.
Tato maturitní otázka se skládá ze dvou části.
Jedná se o zpracovanou maturitní otázku, která je zaměřena na ženy spisovatelky.
Jedná se o vypracovanou maturitní otázku z literatury, která se věnuje výčtu spisovatelek z české provenience v období 19.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.