přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
LOGISTIKA
je dnes pojmem zcela běžným a každodenně užívaným. Ač se logistika jako samostatný vědní obor objevila relativně nedávno, s logistickými principy jako takovými je možné se setkat již od nepaměti. Už staří Egypťané potřebovali vynaložit nezměrné úsilí podpořené strategickým plánováním a důslednou organizací na stavbu svých velkolepých pyramid, mnohé národy organizovaly a logisticky zajišťovaly při dobývání nových území své vojáky. Jednoznačně největšího rozmachu a uplatnění však doznala logistika v hospodářské sféře a to především v důsledku nových podmínek na trhu a rozvoje informačních a komunikačních technologií.
Cílem učebnice Logistika (Základy logistiky) je v obecné rovině přiblížit studentům i zájemcům o danou problematiku z řad veřejnosti jednotlivé logistické procesy z pohledu jejich významu i organizace. Učebnice je průvodcem logistickým světem složeným z aktivních a pasivních prvků ovlivňovaným materiálovými i informačními toky s přihlédnutím k ekonomické stránce věci.
Čtenář se seznámí se základními pojmy, získá základní přehled o podnikových i mimopodnikových procesech přímo i nepřímo působící na hlavní činnost podniku a ovlivňující jeho výkony, o logistických systémech, dopravě, outsourcingu logistických činností, city logistice a mnohém dalším. Nechybí ani příklady z praxe a řada souvislostí a zajímavostí.
K dispozici jsou i souhrnné opakovací testy. Učebnice má doložku MŠMT.
Učebnice je vhodná pro školy s RVP: Logistické a finanční služby, Ekonomika a podnikání, Obchodní akademie
Učebnice Marketing - základy marketingu - učebnice studenta 1
Poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text.
Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Díl 1 zahrnuje témata Podstata marketingu, Marketing a trh, Marketingové prostředí, řízení a výzkum
Učebnice Marketing - základy marketingu učebnice studenta 2
poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Díl 2 zahrnuje témata Výrobek, Cena, Distribuce, Propagace
Píšeme životopis pro přijímací a výběrová řízení
Chystáte se na přijímací či výběrové řízení? Podnik, škola či jiná organizace po vás požaduje životopis v písemné formě? Potřebujete své curriculum vitae napsat tak bezvadně, abyste v něm zúročili jak své dispozice, dovednosti a znalosti, tak i praktické zkušenosti? Aby byl váš životopis jasný, srozumitelný, aby obsahoval všechny náležitosti, které má, a přitom vás popsal jako jedinečnou osobnost, která se přesně pro nabízenou pracovní pozici hodí?
Příručka Píšeme životopis pro přijímací a výběrová řízení je určena právě pro tento účel. Krok za krokem vám vysvětlí, jak životopis sestavit, aby v něm nechybělo nic důležitého, aby byl čtivý i aby akcentoval a prodal vaše silné stránky.
Navíc i elektronický životopis, který je v současnosti firmami zvláště vyžadován.
Kniha pro každého podnikatele a živnostníka obsahuje přehled všech povinností, které podnikání přináší. Každý podnikatel, i ten nejmenší živnostník je povinen dodržovat spoustu zákonů, termínů, vyhlášek a jejich nedodržení stojí pokuty a penále. Tato kniha přináší základní pravidla a orientaci ve všech oblastí podnikání a jednání s úřady, abyste už žádnou pokutu platit nemuseli. S touto knihou ušetříte! Velká kniha pro podnikání je jediná kniha na trhu, která zahrnuje vše, co drobný podnikatel potřebuje: - zahájení podnikání - registrace podnikatele - zdravotní a sociální pojištění - provozovna - podpora podnikání - uzavírání smluv - leasing - daně a poplatky - účetnictví, daňová evidence - kontroly a sankce - zaměstnanci - odpovědnost a pojištění podnikatelů - požární ochrana, bezpečnost práce a mnoho dalšího …Kniha pro každého, kdo chce začít podnikat nebo kdo podniká.
Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu.
Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se "marketingová řeč" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.
Kniha navazující na úspěšnou publikaci Manažerské techniky obsahuje 80 technik moderního managementu. Každá z osmi kapitol obsahuje kromě popisu principu jednotlivých technik i praktické rady pro jejich použití, upozornění na časté nedostatky, případovou studii z českého prostředí a otázky k ověření správného pochopení. Kniha je založena na teoretických základech a především na bohatých praktických zkušenostech autora.
Popisují dalších devadesát nástrojů efektivního řízení a společně s předcházejícími dvěma díly Manažerských technik tak nabízejí úctyhodný soubor 240 stručně a jednoduše popsaných moderních manažerských praktik.
Kniha je opět rozdělena do čtyř částí: Plánování, Organizování, Vedení a Kontrolování, kde v deseti kapitolách představuje základní myšlenky, principy a postupy různých manažerských technik. Srozumitelnost a praktičnost této publikace ji předurčuje stát se užitečnou příručkou, kterou využije každý, kdo má něco společného s organizováním, jednáním s lidmi nebo jejich vedením.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.