přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Práce do předmětu Marketing služeb podrobně popisuje systém akreditace, jeho smysl a průběh akreditačních služeb.
Seminární práce z předmětu Podpora prodeje ve své první části přibližuje smysl, výhody a nevýhody podpory prodeje a charakterizuje nástroje spotřebitelské a obchodní propagace.
Seminární práce analyzuje současný stav diskontní prodejny A-Z Centrum firmy Jiří Zavřel.
Práce se ve své teoretické části věnuje marketingové komunikaci prostřednictvím internetových stránek a v části praktické provádí analýzu anglické verze stránek Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy (FTVS UK).
Práce popisuje fungování a strategii konkurence.
Práce se zabývá analýzou konkurence a marketingovou informací.
Práce se věnuje problematice co je to okolí firmy.
Představení společnosti - designerské programy, formování společnosti, chronologický vývoj společnosti.
Představení společnosti.
Práce se věnuje základní charakteristice stavební firmy JUNO s.
Cílem této seminární práce je analyzovat marketingové prostředí v kosmetickém salonu Kleopatra v Mladé Boleslavi.
Tato práce se zabývá analýzou nákupních zvyklostí českých spotřebitelů na trhu potravin denní potřeby.
Případová studie podává přehled partnerských aktivit obce Deštné v Orlických horách.
Práce se zabývá analýzou poskytovaných služeb café Trattoria.
Práce nejprve charakterizuje vybrané účelové značky.
Práce je analýzou prodejních cest květin z hlediska nakupujícího.
Práce si klade za cíl analyzovat šest reklam z marketingového pohledu.
Jedná se o zpracování podkladové části pro výzkum spokojenosti zákazníků s nabídkou a produkty počítačové firmy.
Jedná se o seminární práci, která se věnuje marketingovému hodnocení kosmetické společnosti AVON v České republice.
Jedná se o vypracovaný podnikatelský záměr na založení fiktivního baru s lezeckou stěnou.
Cílem práce je vysvětlit základní marketingové pojmy: marketingové řízení, základní marketingové strategie, přímý marketing a marketingový mix.
Benchmarking - vysvětlení pojmu, jeho aspekty a kategorie, kvalita, produktivita a čas.
Jedná se o práci, která se věnuje SWOT analýze obchodu s módním zbožím - Boutique Lynn.
Seminární práce z marketingu seznamuje s činností, produkty a reklamní kampaní společnosti Bramac.
Práce se věnuje marketingu Business to Business způsobu podnikání s ohledem na dnešní rozšíření používání internetu.
Práce analyzuje cenovou strategii cestovní kanceláře ČSAD Karviná, a.
Práce se věnuje historii a charakteristice firmy Coca-Cola.
Seminární práce na téma významu obalu a značky, která se zaobírá zpočátku základními marketingovými teoriemi, ale poté ppřechází do praxe na značce Coca-cola a porovnává jí s konkurenční Pepsi.
''Customer Relation Management (CRM) je obchodní strategie zaměřená na zákazníka, která zahrnuje obchodní procesy a technologie informačního managmentu, které pomáhají organizaci lépe pritáhnout, udržet a obsluhovat jejích nejziskovějších zákazníků, a zvýšit tak její hodnotu pro akcionáře.
2004 - postoje české veřejnosti k reklamě, vnímání intenzity reklamy - příliš hodně reklamy.
Seminární práce se ve své první části věnuje činnostem a režimu Mateřské školy Žabeň i jejich legislativnímu zakotvení.
Text seznamuje s dárkovými poukázkami.
Tato práce se věnuje reklamní problematice.
Tato práce se zabývá marketingovým plánem Ekologického právního servisu.
Konkurence.
Tato práce se zabývá elektronickým podnikáním.
Hlavním tématem práce je virtuální obchod.
Jedná se o práci, která představuje internet a možnosti jeho využití v marketingu.
Práce v angličtině se věnuje marketingové analýze fitness centra v australském Sydney a možnostem jeho vylepšení v rámci poskytování služeb zákazníkům.
Obsahem práce je průzkum zjišťující informovanost dospívajících o zdravém životním stylu, ke sběru dat je využit fiktivní dotazník.
Cílem této seminární práce z marketingu je charakterizovat firmu Telefonica O2 a její vztahy s veřejností.
Trochu esejovitým způsobem je popsán vývoj framchisingu, tedy metodě zprostředkování prodeje zboží a výrobků.
Práce se skládá ze tří souborů – ve Wordu je zpracována základní charakteristika společnosti, její historie a produkty.
Práce se zaměřuje na historii obce Kladeruby.
Práce předkládá podnikatelský záměr zřízení služby hodinový manžel a jeho komplexní marketingové posouzení prostřednictvím rozmanitých analytických nástrojů.
Seminární práce představuje marketingový plán firmy "Hospůdky na hřišti", která se zabývá hostinskou činností.
Tato práce obsahuje vypracovaný marketingový plán hotelu Praha na Chodsku.
Marketing - nové marketingové zbraně, pohyb směrem k hybridům (důvody).
Práce stručně popisuje vývoj irského trhu a jeho současnou situaci.
Práce se věnuje marketingové orientaci firmy.
Tato práce se stručně zabývá chováním zákazníka.
Tato práce se zabývá praktickým marketingovým plánem pro fiktivní toaletní vodu 7magic.
Charakteristika veletrhu.
Tato práce se zabývá provozem fiktivní autobusové dopravy Illja ekolines, s.
Práce předkládá marketingový plán fiktivní společnosti Indo-Belle S.
Seminární práce do předmětu Marketing v obchodě se zabývá funkcemi, kterých může informace nabývat v marketingu.
Předmluva.
Práce se skládá ze tří částí.
Práce zahrnuje SWOT analýzu nabídky jídelního lístku hotelové restaurace Rožmberk v Čechách.
Personální činnosti zaměstnance a zaměstnavatele (nábor a výběr pracovníků, adaptace zaměstnanců, řízení a hodnocení pracovního výkonu, sestavit plán vzdělávání zaměstnanců, motivace pracovníků, vedení personální dokumentace, znalost zákoníku práce a schopnost jeho aplikace v praxi, vedení propouštěcích a nepříjemných pohovorů, sestavení kariérových plánů-mobilita, stabilizace a perspektiva zaměstnanců, sestavení motivačních programů podniku pro získání a udržení perspektivních zaměstnanců, personální audit) spojené s řízením profesní kariéry.
Text obsahuje analýzu konkurenčního prostředí společnosti KFC prostřednictvím porterova modelu pěti sil.
Práce je zevrubným představením Komerční banky, jejích produktů, klientů a dceřinných společností.
Práce se zamýšlí nad vlivem barev na člověka a vlivem barev v reklamě.
Cvičení z komunikačních strategií velmi stručně rozebírá komunikaci mezi veřejností a soukromou vysokou školou.
Práce, která sestavuje komunikační plán pro fiktivní čajovnu Kleopatra, v úvodu provozovnu představuje a provádí pro ni SWOT analýzu.
Tato práce se stručně věnuje koncepci marketingového řízení.
Práce obsahuje krátké definice dokonalé a nedokonalé konkurence, dále pak jejich subjektivní popis a v závěru se práce věnuje rozboru vývoje trhu alkoholiských nápojů v ČR.
Práce nejprve blíže specifikuje vlastní pojem konkurence a zmiňuje, jaké druhy konkurence se mohou v podnikání vyskytovat.
Marketingový výzkum se zaměřuje na kouření ve městě Zlín a přilehlém okolí.
Práce obsahuje vypracované příklady na kvantitativní metody v rozhodování.
Tato práce se zabývá softwarovou podporou marketingu firmy Lanex, a.
Práce popisuje, jak co nejlépe zajistit fungování podniku uspokojením potřeb a přání zákazníků.
Definice pojmů a jejich vzájemné vztahy - potřeba, touhy a přání, poptávka, produkt.
Práce je z oblasti marketing, přímo zaměřená na jakost.
Závěrečná seminární práce z předmětu Podnik a podnikání na téma proces prodeje - marketing.
Seminární práce z marketingu v souvislém textu i heslech shrnuje informace o smyslu, vývoji a fungování marketingu.
V práci je popisován životní cyklus výrobku na konkrétním produktu - Cocal cola.
Práce je zaměřena na popis obecných možností využití internetu pro marketingové aktivity.
Tato práce se zabývá problematikou reklamy na internetu.
Tento text se stručně věnuje marketingu a jeho historickému vývoji.
Úvod - místní správa, povaha a úkoly místní správy, současný stav řešení problematiky - vývoj a aplikace marketingové koncepce obcí u nás i ve světě - několik úrovní prostoru obce, trendy, metodologické problémy využití marketingové koncepce.
Práce se zaměřuje na marketing na významných světových univerzitách.
Práce nejprve charakterizuje znaky low cost společností a zabývá se jejich působením na území ČR.
SWOT analýza - silní stránky, slabé stránky, příležitosti na truhu, ohrožení trhu.
V práci je uvedena definice marketingu prodeje a autor popisuje, jakou koncepcí marketingového řízení bychom se měli řídit.
Práce nejprve představuje charakteristiku společnosti CKM Travel a jejích produktů a služeb, dále specifikuje tuto sféru služeb, klasifikuje je a vyjmenovává nástroje marketingového mixu ve službách a jaké jsou marketingové nástroje pro jeho rozšíření.
Marketing školy - úvod, oblast marketingu.
Práce se zaměřuje na poskytování služeb ve sportu, konkrétně v krasobruslení.
Práce se zabývá otázkou Marketingu v logistice a logistice v marketingu.
Tento text se zabývá specifickými znaky, prostředím a fungováním marketingu v neziskové organizaci.
Práce se věnuje specifikaci pojmu marketing ve stavebnictví a jeho základní charakteristice.
Práce charakterizuje specifické znaky stavebního trhu, snaží se jej odlišit od trhů jiných.
Kdo jsou interní zákazníci - definice interních a externích zákazníků, charakteristika vztahů s personálem, který je autorce podřízen, generálním ředitelem, majitelem hotelu, top managementem a zaměstnanci, kteří se stravují v jídelně.
Práce popisuje marketingovou analýzu café-cocktail baru v období vysoké konkurence.
Práce předstvuje marketingové prostředí prodejného artiklu společnosti Audi, Konkrétně typ A4.
Práce popisuje Děčínský hotel, charakterizuje jeho lokalizaci, služby, vybavení a kapacitu.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.