
přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Práce se zaměřuje na marketingovou kampaň na portále ematurity.
Etika v našem životě - zamyšlení se nad dnešní konzumní společností, vývoj znění reklam.
Práce se soustředí na problematiku marketingové komunikace.
Práce se věnuje popisu komunikace mezi obcemi z pohledu jejich propagace v rámci cestovního ruchu, ale i rozvoje hospodářství.
Tato práce se zaobírá marketingovou komunikací na internetu.
Práce se věnuje vyhodnocení komunikační strategie společnosti XYZ.
Autor se velmi podrobně postupně zabývá tím, jak se firma Saturn prosadila na americkém trhu a jaké k tomu zvolila strategie.
Předmětem práce je marketingová situační analýza společnosti Intersnack, a.
Společnost Tata Global Beverages Czech Republic a.
Seminární práce se na teoretické a praktické úrovni zabývá problematikou strategického marketingu.
Práce zabývající se marketingovou strategií podniku je rozdělena na dvě části.
Práce se zabývá marketingovou strategií podniku RIMES z Velké Bíliny.
Práce obsahuje semestrální práci na téma marketingová strategie producentů českých a moravských vín.
Seminární práce je zaměřena na marketingovou strategii soukromé školky.
Tato práce se velmi stručně zabývá problematikou marketingového plánování.
Pro vybraný podnik byla zvolena marketingová strategie rozšíření na trhy v EU a provedené analýzy SLEPT a SWOT, ale i Porterův model pěti sil s ohledem na trh v EU.
Práce se zabývá jednotlivými aspekty marketingového plánování.
Práce obecně charakterizuje jednotlivé roviny marketingového prostředí firmy.
Práce se zabývá marketingovými studiemi.
Jedná se o práci, která se věnuje charakteristice a stanovení podmínek interního a externího marketingového auditu firmy z pohledu její struktury, režijních nákladů, konkurence nebo definice trhu.
Semestrální práce podává obecné informace o vybraných nástrojích marketingového mixu a ve své druhé části navrhuje zlepšení pro propagaci firmy DAFE plast, s.
Práce je stručným návodem, jak vytvořit marketingový plán.
Práce obsahuje vypracovaný marketingový plán firmy, která se zabývá prodejem a montáží radiotelevizní techniky.
Práce je zpracováním marketingového plánu fiktivní organizace z oblasti poskytování služeb, konkrétně hotelu.
Práce zpracovává marketingový plán firmy PENAM.
Jedná se o marketingový plán konkrétního hotelu v České republice.
Seminární práce vytváří marketingový plán hotelu Elite.
Seminární práce je marketingovým plánem pro rok 2004 společnosti Avin, s.
Práce sestavuje marketingový plán pro uvedení na trh nového produktu, jímž je sestavování a prodej komplexních balíčků pro seniory.
Práce obsahuje marketingový plán pro rozvíjení firmy vyrábějící běžecké lyže.
Seminární práce z marketingu, která rozebírá společnost zabývající se výrobou kosmetiky a její produkty.
Plné zadání práce zní V čem může být pro tvorbu marketingových projevů inspirující řeč Marca Antonia v díle W.
Charakteristika hotelu, jeho hlavní problémy.
V této práci se autor zabývá analýzou firmy Masové lahůdky.
Autorka nastiňuje otázku volby nejvhodnějšího propagačního média.
Práce je marketingovou strategií firmy Meopta – optika, s.
Práce zaměřená na problematiku ceny se věnuje zejména metodám a strategiím jejího stanovení.
Práce z mezinárodního a finančního marketingu ve své první části zpracovává analýzu pro vstup české firmy na trh v Německu a Polsku pomocí metody STEPPKE a sémantického diferenciálu.
V odrážkách psaná práce přehledným způsobem pokrývá problematiku mezinárodní cenové politiky.
Práce analyzuje trh mobilních telefonů v roce 2004 z hlediska marketingu a popisuje možnosti vývoje technologií mobilních telefonů.
Esej je pojata jako referát o způsobech, jak se dá oživit turistický ruch jednak v malém městě a jednak v oblastí, která je již známa jako oblíbené turistické místo.
Práce nejprve charakterizuje zvláštnosti odvětví, včetně okolností, které je při marketingovém mixu třeba brát v potaz.
Práce formou souvislého textu porovnává využití elektronického obchodu a obchodu provozovaného prostřednictvím mobilních telefonů.
Seminární práce se v teoretické a praktické rovině soustředí na možnosti využití internetu k firemní propagaci výrobků a služeb.
Jedná se o praktickou část maturitní práce, která se zevrubně věnuje historii, vývoji a popisu systému multi-levelového marketingu spolu s psychologií tohoto způsobu prodeje.
Práce se formou odrážek zabývá náborem dárců krve.
Hlavní ideové zaměření doprovodného programu, moto a podtext celého veletrhu.
Práce podává rozbor postavení na trhu a návrh marketingové strategie firmy SMS, s r.
Práce podává návrh na propagační strategii oční kliniky Gemini, působící v Písku od roku 2009, zasazený do výkladu obecných poznatků o propagaci, jejích podmínkách, průběhu a cílech.
Práce přináší vybrané myšlenky marketingové strategie v podmínkách nového tisíciletí dle Philipa Kotlera.
Práce se zabývá nezaměstnaností.
Práce ukazuje cestu ke komercializaci a politickému marketingu, uvádí události a posuny ve společnosti, které k nim vedly.
Práce se zaměřuje na problematiku liberalizace energetického trhu v České republice a následné restrukturalizace energetické společnosti.
Seminární práce z předmětu Marketingové aplikace, zaměřená na marketingový plán do voleb pravicově zaměřené firmy.
Hlavním tématem práce je obchodování přes Internet.
Tato práce se zabývá odlišnostmi ve využívání elektronického obchodování v ČR a v zahraničí.
Práce se skládá ze tří souborů – ve Wordu je představena základní charakteristika společnosti, v Excelu je zpracována zkrácená rozvaha firmy, i finanční ukazatele hospodaření firmy včetně grafického ztvárnění.
Tato seminární práce se zaměřuje na analýzu komunikačního mixu vybrané společnosti - Orfa a.
Tato práce se zabývá orientační analýzou u potravin denní potřeby ze sekundárních údajů poskytnutých českým statistickým úřadem.
Práce rozpracovává problematiku marketingových metod, konkrétně témata outsourcingu, outplacementu a offshoringu.
Tato práce seznamuje s personálním marketingem.
Práce se zabývá marketingovou analýzou gastronomického podniku Mexikano v Neratovicích.
Seminární práce z oboru marketingu, která přibližuje problematiku plánování marketingového postupu firmy, ale zároveň slouží jako prostředek ujednocení si cílů a možností jejich dosažení.
Práce se věnuje podstatě, typům a průběhu marketingového plánování se zaměřením na plánování v mezinárodním marketingu.
Práce uvádí charakteristiku tří grafických programů: 3D Studio, Corel Draw a Adobe Photoshop.
Práce představuje velmi jednoduchou podnikatelskou rozvahu fiktivní restaurace Ágnes.
V úvodní části je text zaměřen na zmapování mohutnosti personalizace.
Jedná se o překlad práce č.
Práce, seznamující s konceptem privátních značek, zachycuje v úvodní části jejich charakteristiky od vlastnických souvislostí či kategorií výrobků, v nichž se uplatňují, po cenu a marketingovou komunikaci a nezapomíná ani na zhodnocení kladů a záporů.
Tématem práce je proces založení webových stránek.
Práce se věnuje využití reklamy ve sportovním klubu HC ZVVZ Milevsko, který je na počátku představen.
Jedná se nejspíš o práci vhodnou prostřední školy, která si za cíl vzala vytvoření projektu zdravého lahůdkářství.
Tato seminární práce se zabývá konstruováním reklamní kampaně a analýzy pro obchodní centrum v Plzni.
Semestrální práce na předmět Marketing popisující průmyslový trh České republiky.
Seminární práce z managementu přináší komplexní představení a marketingovou i finanční analýzu firmy Ravak, a.
Práce se věnuje přímému marketingu.
Práce se zabývá případovou studií Johnson & Johnson: Tragédie Tylanolu.
Zpracované marketing případová studie se věnuje vysokým školám ekonomického zaměření v české republice.
Seminární práce do předmětu Ekonomika obchodu pojednává o psychologických aspektech správného rozmístění zboží v prodejnách.
Seminární práce zpracovává téma psychologie reklamy.
Tato práce se zabývá reklamou.
Tato práce uvádí stručnou charakteristiku relačního marketingu (RM) známého také jako relationship marketing.
Tato práce analyzuje poskytované služby restaurace Genius Locci.
Seminární práce se zaměřuje na řízení reklamy, podporu prodeje a public relations.
Práce charakterizuje trh s novými osobními automobily v ČR a segmentuje ho podle několika hledisek.
Seminární práce na téma k čemu slouží segmentace trhu, typy segmentací a jejich využití.
Seminární práce na téma segmentace trhu.
Práce se věnuje marketingové analýze a plánu podniku Slezskomoravské telekomunikace Opava.
Práce popisuje, jaké služby nabízí Hotel Zemplín na základní a marketingové úrovni z několika různých hledisek.
Práce se věnuje zhodnocení marketingu z pohledu základních sociálních potřeb.
Seminární práce do předmětu Základy managementu představuje společnost Les catering, s.
Seminární práce se věnuje české stavební společnosti Central Group z marketingového hlediska.
Teoretická východiska - zákazník jako klíčový prvek, strategie obchodu.
Jedná se o zpracovanou seminární práci do předmětu Software - podpora marketingu.
Práce ve svých prvních částech provádí základní SWOT analýzu společnosti Hervis a podává přehled rozmístění jejích prodejen i prodejen konkurentů v ČR.
Semestrální práce z předmětu Strategické řízení provádí systémové analýzy jak vnějšího, tak vnitřního prostředí společnosti EVONA, a.
Tato šablona obsahuje základní strukturu marketingového plánu a krátký popis výchozí situace k jeho vytvoření.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.