
přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Tato práce se věnuje marketingovému plánu fiktivní organizace z oblasti sportu.
Práce obsahuje tiskovou zprávu do předmětu marketingová komunikace na téma zpráva o založení rákosníčkova hřiště společností Lidl.
Práce charakterizuje firmu Tonak a.
Práce se zabývá trhem, uvádí jeho definici.
Práce rozebírá trh a služby jako základní složky marketingu.
Jedná se o analýzu trhu s cigaretami, včetně porovnání marketingových strategií a postavení nejznámějších společností na českém trhu.
Práce vytváří osnovu profilu databáze irského trhu pomocí koncepce „12C“.
Seminární práce si klade za cíl analyzovat kampaň pod názvem Turné pro nízkoprahové služby.
Práce charakterizuje firmu Turpress, s.
Práce stručně, ale výstižně analyzuje tuzemskou kampaň s názvem Týden nízkoprahových klubů.
Práce se esejistickou formou zabývá typy nákupního chování spotřebitelů.
Jedná se o práci popisující typy strategií podle Kotlera z pohledu literárního přehledu.
Práce pojednává o společnosti U.
Případová studie sleduje možnost vstupu české firmy Hasil, a.
Práce se zabývá uplatněním marketingu ve službách.
Tématem semestrální práce bylo vytvoření návrhu a propagace upomínkového předmětu, který by reprezentoval Technickou univerzitu v Liberci a její absolventy na různých propagačních akcích.
Práce se na teoretické a praktické rovině zabývá problematikou podnikání a vyhodnocování jeho úspěšnosti.
Práce se zabývá veletrhy a výstavami v České republice a Evropské unii.
Práce se zabývá vlivem ceny na konkurenční schopnosti výrobku.
Práce obsahuje prezentaci na téma vstup firmy na zahraniční trh.
Práce formou výpisků stručně charakterizuje náklady, kapitál, kontrolu, pokrytí, charakter, kontinuitu, zákazníky, kulturu, konkurenci, firemní cíle a způsob komunikace fiktivní firmy XYZ.
Práce, která formou odrážek postihuje problematiku výrobku, nejprve výrobek vymezuje a podává jeho členění.
Práce se věnuje výrobku jako složce marketingu.
Tato práce se zabývá problematikou softwarové podpory marketingu.
Práce se zaměřuje na využití internetu pro mezinárodní obchod.
Autor pomocí SWOT analýzy vyhodnocuje silné a slabé stránky využívání XML technologie v ERP systémech.
Tento text se věnuje postavení a využívání mužských a ženských rolí v reklamě.
Práce je popisem vývoje nového produktu, kategorizace spotřebních předmětů, výrobních prostředků, distribuční cesty pro spotřebních předmětů a výrobních prostředků.
Jedná se o krátkou rešerši z oblasti marketingu, která si klade za cíl zjistit, jak vznikl pojem marketing, vývoj tohoto termínu a jak se dostal do ČR.
Předmětem práce je analýza problematiky vzájemných vztahů zákazníka a dopravního podniku.
Práce pojednává o deseti Cialdiniho zákonech psychologie prodeje, které ve své knize podrobně popsala autorka PhDr.
Seminární práce charakterizuje zákony psychologie prodeje, které popsal americký psycholog Cialdini.
Práce se zabývá analytickým zhodnocením použití značky dnes již britsko-nizozemským koncernem Royal Dutch Shell v průběhu jeho existence, tzn.
Práce se věnuje společnosti Coca-Cola.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.