přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Práce obsahuje zápisky z přednášek předmětu Aplikace hospodářské praxe v podniku, které seznamují jak s problematikou vnějšího okolí podniku, tak se základy managementu a dostávají se také k marketingovým tématům.
.
Jedná se přepracovaný přednáškový materiál k předmětu Marketing.
Práce obsahuje výpisky z přednášek na téma ekonomika podniku.
Práce se snaží pojmout všechny možné úhly pohledu na nákup, ať už se jedná o individuální jednání, domácnost nebo firmu.
Práce pojednává o chování spotřebitele, o tom, jaké potřeby uspokojuje, jak se chová a jak je třeba zákazníka ovlivnit, aby nakupoval zboží, které mu prodejce nabízí.
Distribuce: Prodejní cesty - funkce prodejních cest, organizace prodejních cest.
Výpisky z přednášek seznamují s korelační a regresní analýzou.
V textu je stručně charakterizováno, co je to služba, jaké jsou její dělení, vlastnosti z pohledu marketingu, a jak se uplatňuje marketingový mix ve službách.
Práce charakterizuje smysl, prostředí a fungování obchodu.
Jedná se zpracování přednáškového materiálu k předmětu Marketing.
Práce formou výpisků definuje marketing, věnuje se jeho historii.
Práce shrnuje poznatky ze 2 přednášek o tom, co je marketing, jakou úlohu hraje marketing v tržní ekonomice, jak se vyvíjel a jaká je podoba marketingu v 90.
Price - cena - cíle podniku při stanovení ceny.
Jedná se o vypracované výpisky z přednášek, které se zabývají marketingem.
Tato práce je psána formou poznámek k předmětu Marketing.
Produkt - klasifikace výrobků, užitek, křivka života výrobku, značka, nové výrobky.
Reklama - plánování reklamy, základní prostředky, klasifikace reklamy.
Jedná se o 21 vypracovaných otázek z marketingu.
Úvodní přednáška seznamuje s obecnými informacemi o marketingu a jeho významu.
Bodově zpracované přednášky z marketingu se zabývají trhem, definují makroprostředí i mezoprostředí a podrobně se zaobírají marketingovým informačním systémem.
Přednášky postihují problematiku marketingu.
Zpracované přednášky z marketingu se zabývají pojetím marketingu, základními podnikatelskými koncepcemi marketingu i podnikem v prostředí marketingu.
Jedná se o přehledně zpracované přednášky na téma marketing se speciálním azměřením na národohospodářský vývoj, konkurenci a možnosti a způsoby dotazování v rámci marketingového průzkumu.
Tato práce zahrnuje 15 zpracovaných okruhů z marketingu, doprovázených tabulkami a schématy.
Tato práce se zabývá problematikou marketingu.
Přednášky z 3 MG412 - Marketingové chování a spotřební chování na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Práce podává 5 přednášek z marketingu.
Přednášky seznamují s vybranými oblastmi marketingové problematiky.
Práce je souborem 18 vypracovaných přednášek z 1.
Jedná se o zpracování stručného přehledu tématu marketing.
Práce je souborem přednášek z oblasti marketingu, konkrétně reklamy.
Zápisky se v bodech zabývají základními problémy a otázkami marketingu, koncepcemi, které se objevovaly v jeho vývoji, strategickým plánováním a marketingovým informačním systémem včetně marketingového výzkumu.
Základy z předmětu Marketing a Management.
Práce definuje marketingový výzkum jako proces, ukazuje způsob práce s informacemi a způsoby vedení různých typů výzkumů, včetně výhod a nevýhod.
Zápisky z přednášek se nejprve věnují tématu marketingového vnějšího prostředí a poté pozornost přesunují na kupní chování spotřebitele.
Přednáška obsahuje koncepci mezinárodního marketingu a jeho dělení.
Práce se zabývá marketingem služeb.
Seminární práce je souborem zápisků z přednášek z marketingu.
Tato práce obsahuje výpisky z přednášek marketingu.
Práce nejprve definuje jednotlivé typy marketingových strategií.
Jedná se o vypracovaný studijní materiál z ekonomie, který představuje marketingové koncepce a strategické marketingové řízení.
Tato práce definuje informaci, marketingový informační systém a způsoby odkud a jak získávat a analyzovat informace.
Práce se zabývá médii v reklamě, a to rozhlasem.
Jedná se o studijní materiál, který se věnuje základní charakteristice mezinárodního marketingu, jakým způsobem je realizován, a jak je ovlivňován prostředím ekonomickým, politicko právním nebo kulturním.
Jedná se o přednášky z mezinárodního marketingu ze Západočeské univerzity.
Práce je souborem jedenácti přednášek z oboru mezinárodního marketingu.
Ucelený přehled o mezinárodním marketingu.
V práci jsou popsány všechny nástroje marketingu, takzvané 4P - produkt, cena, místo prodeje, propagace.
Zápisky z přednášek se heslovitým způsobem věnují tématu nástrojů řízení a ekonomiky neziskových organizací v kultuře.
Tato práce se věnuje problematice marketingu.
Tato práce klasifikuje základní kategorie a komponenty marketingu.
Tato práce se dělí na 2 části.
.
Úvod - zkratky: v textu, speciální.
Tato práce shrnuje formou souvislého textu, ale i stručných poznámek poznatky týkající se tržby, zisku, zákazníků, konkurence, cílů a taktických opatření marketingu, produktu, ceny, distribuce, promotion, reklamy, prodeje a osobního prodeje, PR a dalších typů podpory prodeje.
Jedná se o výpisky z přednášek z psychologie trhu.
Odbyt.
Segmentace trhu - cílený marketing, kritéria segmentace trhu konečných spotřebitelů.
Práce je první částí přednášek o transformačním marketingu.
Práce je druhou částí přednášek z transformačního marketingu.
Zápisky z přednášek marketingu popisují jednotlivé typy poptávky a úkoly marketingu za jejich situace.
Zápisky z přednášek z marketingu informují o základech daného oboru.
Tato práce obsahuje přednášky k předmětu úvod do marketingu.
Poznání, předvídání, ovlivňování, uspokojení, splnění cílů organizace.
Zápisky z přednášek se věnují vybraným tématům managementu a marketingu.
Práce přehledně, v heslech, shrnuje základní poznatky o marketingových teoriích, podnikatelských koncepcích, funkci marketingu, marketingovém prostředí a jeho analýze.
Zápisky z přednášek se věnují vybraným tematickým oblastem marketingu.
Přehledné zápisky z přednášek podávají základní informace o oblasti marketingu.
Základní podnikatelské koncepce v závislosti na stupni rozvoje výroby - výrobní podnikatelská koncepce, výrobková koncepce, prodejní podnikatelská koncepce, marketingová podnikatelská koncepce, sociální marketingová koncepce.
Jedná se o zpracované okruhy ke zkoušce z předmětu Základy marketingu na vysoké škole.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.