Vyhledej...
Analýza konkurenčního boje v obchodně-technologickém odvětví - diplomová práce
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního boje firmy XXX s.
Analýza potenciálu nástrojů marketingové komunikace v Moravskoslezském kraji - diplomová práce
Tato práce se zabývá analýzou potenciálu nástrojů marketingové komunikace v Moravskoslezském kraji.
Analýza spokojenosti zákazníků se službami hotelu Černý slon - diplomová práce
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak jsou zákazníci hotelu Černý slon spokojeni s kvalitou a množstvím nabízených služeb, zároveň získat inspirační podněty k jejich možnému zlepšování a navrhnout vedení hotelu určitá doporučení, která by vedla ke zlepšení služeb hotelu.
Czech On Line - ekonomická analýza - diplomová práce anglicky
Diplomová práce představuje kompletní finanční a marketingovou analýzu internetového serveru Volný - Czech on Line.
Marketing města Opavy - diplomová práce
Diplomová práce představuje marketing města Opavy.
Marketing města Vimperka
Tato práce je zaměřena na problematiku marketingu měst a obcí, nazývaného také jako městský marketing.
Marketingová strategie neziskové organizace Unie Kompas - diplomová práce
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace Unie Kompas a navrhuje její zlepšení.
Marketingový plán - teoretická část diplomové práce
Teoretická část diplomové práce na téma marketingový plán vymezuje základní marketingové pojmy a definuje marketingový plán včetně jeho součástí.
Moderní stavební podnik a vše kolem něj
Cílem této diplomové práce je popsat charakteristiky stavebního trhu, strukturu trhu a nástroje marketingového mixu (výrobek, cena, podpora prodeje).
Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ - teoretická část
Tato diplomová práce se zabývá propagační kampaní pro firmu Fujifilm.
Segmentace uživatelů internetu - diplomová práce
Vymezení Internetu - základní vlastnosti, neduhy, specifické marketingové aktivity v prostředí Internetu (reklama na internetu - banner, e-mailový marketing, podpora prodeje na internetu, public Relation (PR) na internetu, interní komunikace, extranet, zpětný kontakt se zákazníky), elektronický obchod (vymezení elektronického obchodování, elektronický obchod – B2C, elektronický velkoobchod – B2B, e-aukce – C2C).
Uplatnění Customer relationship management (CRM)
Tématem této diplomové práce je uplatnění CRM (Customer relationship management) v podmínkách realitní kanceláře.
Vybrané nástroje propagace podniku - diplomová práce slovensky
Tato diplomová práce se zabývá vybranými nástroji propagace podniku.