Vyhledej...
Analýza marketingového mixu Purina Pro Plan
Seminární práce, jež rozebírá marketingový mix krmiv pro zvířata Purina Pro Plan, v úvodu seznamuje s historií, současnou situací a vizí společnosti Purina.
Analýza marketingového mixu Sedlčanského Hermelínu
Práce zkoumá jeden z výrobků Povltavských mlékáren, Sedlčanský Hermelín, z hlediska jednotlivých prvků marketingového mixu.
Audi - marketingový mix
Tento text velmi stručně charakterizuje marketingový mix.
Belle bijou s.r.o. - mezinárodní marketing fiktivní firmy
Práce seznamuje s vývozem české bižuterie fiktivní firmou Belle bijou do Mexika.
BOSCH - marketingový mix
Tato práce se zabývá marketingovým mixem firmy Bosch.
Bride - svatební a společenská agentura - marketingový mix služeb
V této práci je podrobně rozpracovaný marketingový mix služeb, který je aplikován na fiktivní svatební a společenskou agenturu Bride.
Budování značky firmy Coca Cola - anglicky
Práce v anglickém jazyce se zabývá tématem budování jména firmy Coca Cola.
Coca Cola - analýza marketingového mixu
Práce se zabývá marketingovým mixem produktu Coca Cola.
Deset zákonů psychologie prodeje v praxi
Práce na konkrétním příkladě z cestovní kanceláře ukazuje, jakým způsobem lze aplikovat některé ze zákonů psychologie prodeje na prodej zájezdů.
Diskoland MyŠ - profil firmy a marketingový mix
Seminární práce popisuje fiktivní společnost, která je orientovaná na pořádání kulturních a zábavných akcí.
Distribuce
Práce nejprve definuje distribuci, věnuje se jejímu postavení v marketingovém mixu a způsobům distribuce v reálném podnikání.
Etika a morálka v reklamě
Seminární práce se zabývá dodržováním etiky v reklamě.
Hotel Praha - marketingový plán
Tato práce obsahuje vypracovaný marketingový plán hotelu Praha na Chodsku.
Konkurence v oblasti vzduchotechniky – pro Třinecké železárny-inženýring, a. s.
Práce se zabývá charakteristikou totálního výrobku, konkrétního produktu.
Lexanové karoserie - marketingový výzkum
Předmětem tohoto marketingového výzkumu je zjištění zájmu o lexanové karoserie mezi modeláři.
Marketing výrobků z ryb
Práce se zabývá komunikačním marketingovým mixem výrobků z ryb.
Marketingová strategie podniku
Práce zabývající se marketingovou strategií podniku je rozdělena na dvě části.
Marketingový komunikační mix
Práce formou výpisků vysvětluje fungování a náležitosti marketingového komunikačního mixu.
Marketingový mix
Práce se zabývá rozborem marketingového mixu.
Marketingový mix a jeho specifika ve službách
Práce popisuje výrobek z hlediska marketingu.
Marketingový mix společnosti NetTravel.cz
Práce se na teoretické i praktické úrovni zabývá základním nástrojem marketingu - tzv.
Marketingový mix společnosti Škoda, a. s.
Práce se skládá ze dvou hlavních částí.
Marketingový mix spotřebitelského úvěru
Cílem této práce byla analýza problematiky poskytování spotřebitelských úvěrů a půjček od ČSOB z hlediska marketingového mixu a navíc také analyzovat zadlužení českých domácností.
Marketingový mix, propagace a SWOT analýza vybraného podniku
Semestrální práce podává obecné informace o vybraných nástrojích marketingového mixu a ve své druhé části navrhuje zlepšení pro propagaci firmy DAFE plast, s.
Meopta optika, s.r.o. - marketingová strategie
Práce je marketingovou strategií firmy Meopta – optika, s.
Měření oblíbenosti produktu Kofola v Moravskoslezském kraji
Cílem této práce je nejen zevrubné poznání tržní pozice Kofoly a její konkurenční schopnosti pro ostatní colové nápoje, ale i pro pro nápoj světového jména Coca cola.
Metody a strategie stanovování ceny
Práce zaměřená na problematiku ceny se věnuje zejména metodám a strategiím jejího stanovení.
Metody a taktiky tvorby cen
Tato práce se zabývá metodami a taktikami tvorby cen.
Metody určování cen
Práce se soustředí na kategorii ceny jako na jeden z prvků marketingového mixu a vysvětluje několik způsobů jejího určování.
Možnosti využití internetu k propagaci vlastních výrobků a služeb
Seminární práce se v teoretické a praktické rovině soustředí na možnosti využití internetu k firemní propagaci výrobků a služeb.
Náprstkova muzea - marketingový plán
Práce nejdříve stručně představuje Náprstkovo muzeum v Praze z pohledu autora práce.
Nestlé - komunikační aktivity firmy
Tato práce popisuje marketingové aktivity firmy Nestlé.
Nestlé: marketingový mix čokoládových výrobků
Tento text ve stručnosti charakterizuje marketingový mix čokoládových výrobků společnosti Nestlé.
Nivea Hair Care - marketingový mix
Práce obsahuje marketingový mix firmy Nivea.
Podnikatelská rozvaha fiktivní restaurace Ágnes
Práce představuje velmi jednoduchou podnikatelskou rozvahu fiktivní restaurace Ágnes.
Poziční mapa telefonů na trhu
Jedná se o vypracovanou seminární práci do předmětu Marketingový Mix na VŠB - EKF (za 5 bodů k zápočtu), která se věnuje tématu rozložení jednotlivých produktů výrobců mobilních telefonů na trhu.
Public relations, osobní prodej
Tato práce formou souvislého textu definuje PR, zabývá se jeho výdaji a funkcí.
Reklama
Jak už samotný název vypovídá, je tato práce věnována reklamě.
Řešení oblasti trhu středních klimatizací a vzduchotechniky
Práce uvádí aplikaci koncepce totálního výrobku.
Solárium - cvičení z marketingového mixu
Práce je cvičením z marketingového mixu pro solárium, který se věnuje jen problematice 8 P pro tuto oblast podnikání.
Specifika komunikačního mixu neziskových organizací
Seminární práce se zabývá odlišnostmi marketingového mixu neziskových organizací.
Specifikace marketingových nástojů - Škoda Auto
Jedná se o práci, která specifikuje některé marketingové nástroje s konkrétnějším zaměřením na společnost Škoda Auto.
Společnost Allegria - marketingový mix
Tato práce se velmi stručně věnuje marketingovému mixu firmy Allegria, která se zabývá zprostředkováním zážitků.
Studentská pečeť - analýza marketingového mixu
Tato práce obsahuje analýzu marketingového mixu čokolády Studentská pečeť.
Trh
Segmentace trhu - výhody segmentace, kritéria, hlediska.
Tuning Pro - marketingový plán
Jedná se o vypracovanou analýzu a na to navazující marketingový plán pro firmu Tuning Pro.
Uplatnění marketingové strategie na nově otevíranou prodejnu
Práce představuje marketingovou strategii pro nově otevřenou prodejnu doplňků výživy a suplementů pro výkonností i kondiční sport.
Vyhodnocení situace ve způsobu prodeje
Práce analyzuje situaci v podniku v oblasti prodeje výrobků.
Výrobková řada Nestlé Bifidus - marketingový mix
Práce se zabývá marketingovým mixem výrobkové řady Nestlé Bifidus.
Zpracování kritérií pro porovnání s konkurencí u tří vybraných fitnesscenter
Jedná se o zpracování analýzy marketingového mixu tří pražských Fitness center.
Zubní kartáčky - marketingový mix
Tato práce obsahuje marketingový mix zubních kartáčků.
Zvýšení atraktivnosti regionu Santovka a tvorba jejího produktu pro cestovní ruch - marketingový plán slovensky
Cílem práce je podat souhrnný obraz o současném stavu a aktivitách směřujících k rozvoji cestovního ruchu v obci Santovka.