přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Seminární práce, jež rozebírá marketingový mix krmiv pro zvířata Purina Pro Plan, v úvodu seznamuje s historií, současnou situací a vizí společnosti Purina.
Práce zkoumá jeden z výrobků Povltavských mlékáren, Sedlčanský Hermelín, z hlediska jednotlivých prvků marketingového mixu.
Tento text velmi stručně charakterizuje marketingový mix.
Práce seznamuje s vývozem české bižuterie fiktivní firmou Belle bijou do Mexika.
Tato práce se zabývá marketingovým mixem firmy Bosch.
V této práci je podrobně rozpracovaný marketingový mix služeb, který je aplikován na fiktivní svatební a společenskou agenturu Bride.
Práce v anglickém jazyce se zabývá tématem budování jména firmy Coca Cola.
Práce se zabývá marketingovým mixem produktu Coca Cola.
Práce na konkrétním příkladě z cestovní kanceláře ukazuje, jakým způsobem lze aplikovat některé ze zákonů psychologie prodeje na prodej zájezdů.
Seminární práce popisuje fiktivní společnost, která je orientovaná na pořádání kulturních a zábavných akcí.
Práce nejprve definuje distribuci, věnuje se jejímu postavení v marketingovém mixu a způsobům distribuce v reálném podnikání.
Seminární práce se zabývá dodržováním etiky v reklamě.
Tato práce obsahuje vypracovaný marketingový plán hotelu Praha na Chodsku.
Práce se zabývá charakteristikou totálního výrobku, konkrétního produktu.
Předmětem tohoto marketingového výzkumu je zjištění zájmu o lexanové karoserie mezi modeláři.
Práce se zabývá komunikačním marketingovým mixem výrobků z ryb.
Práce zabývající se marketingovou strategií podniku je rozdělena na dvě části.
Práce formou výpisků vysvětluje fungování a náležitosti marketingového komunikačního mixu.
Práce se zabývá rozborem marketingového mixu.
Práce popisuje výrobek z hlediska marketingu.
Práce se na teoretické i praktické úrovni zabývá základním nástrojem marketingu - tzv.
Práce se skládá ze dvou hlavních částí.
Cílem této práce byla analýza problematiky poskytování spotřebitelských úvěrů a půjček od ČSOB z hlediska marketingového mixu a navíc také analyzovat zadlužení českých domácností.
Semestrální práce podává obecné informace o vybraných nástrojích marketingového mixu a ve své druhé části navrhuje zlepšení pro propagaci firmy DAFE plast, s.
Práce je marketingovou strategií firmy Meopta – optika, s.
Cílem této práce je nejen zevrubné poznání tržní pozice Kofoly a její konkurenční schopnosti pro ostatní colové nápoje, ale i pro pro nápoj světového jména Coca cola.
Práce zaměřená na problematiku ceny se věnuje zejména metodám a strategiím jejího stanovení.
Tato práce se zabývá metodami a taktikami tvorby cen.
Práce se soustředí na kategorii ceny jako na jeden z prvků marketingového mixu a vysvětluje několik způsobů jejího určování.
Seminární práce se v teoretické a praktické rovině soustředí na možnosti využití internetu k firemní propagaci výrobků a služeb.
Práce nejdříve stručně představuje Náprstkovo muzeum v Praze z pohledu autora práce.
Tato práce popisuje marketingové aktivity firmy Nestlé.
Tento text ve stručnosti charakterizuje marketingový mix čokoládových výrobků společnosti Nestlé.
Práce obsahuje marketingový mix firmy Nivea.
Práce představuje velmi jednoduchou podnikatelskou rozvahu fiktivní restaurace Ágnes.
Jedná se o vypracovanou seminární práci do předmětu Marketingový Mix na VŠB - EKF (za 5 bodů k zápočtu), která se věnuje tématu rozložení jednotlivých produktů výrobců mobilních telefonů na trhu.
Tato práce formou souvislého textu definuje PR, zabývá se jeho výdaji a funkcí.
Jak už samotný název vypovídá, je tato práce věnována reklamě.
Práce uvádí aplikaci koncepce totálního výrobku.
Práce je cvičením z marketingového mixu pro solárium, který se věnuje jen problematice 8 P pro tuto oblast podnikání.
Seminární práce se zabývá odlišnostmi marketingového mixu neziskových organizací.
Jedná se o práci, která specifikuje některé marketingové nástroje s konkrétnějším zaměřením na společnost Škoda Auto.
Tato práce se velmi stručně věnuje marketingovému mixu firmy Allegria, která se zabývá zprostředkováním zážitků.
Tato práce obsahuje analýzu marketingového mixu čokolády Studentská pečeť.
Segmentace trhu - výhody segmentace, kritéria, hlediska.
Jedná se o vypracovanou analýzu a na to navazující marketingový plán pro firmu Tuning Pro.
Práce představuje marketingovou strategii pro nově otevřenou prodejnu doplňků výživy a suplementů pro výkonností i kondiční sport.
Práce analyzuje situaci v podniku v oblasti prodeje výrobků.
Práce se zabývá marketingovým mixem výrobkové řady Nestlé Bifidus.
Jedná se o zpracování analýzy marketingového mixu tří pražských Fitness center.
Tato práce obsahuje marketingový mix zubních kartáčků.
Cílem práce je podat souhrnný obraz o současném stavu a aktivitách směřujících k rozvoji cestovního ruchu v obci Santovka.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.