přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Výpisky z přednášek seznamují s korelační a regresní analýzou.
Práce definuje marketingový výzkum jako proces, ukazuje způsob práce s informacemi a způsoby vedení různých typů výzkumů, včetně výhod a nevýhod.
Tato práce obsahuje výpisky z přednášek marketingu.
Tato práce se věnuje soudobým trendům v marketingu.
Práce je souborem přednášek z marketingového výzkumu.
Práce definuje předmět a cíl marketingového výzkumu.
Práce je druhou částí přednášek z marketingového výzkumu.
Práce v heslech představuje jednotlivé pojmy týkající se marketingová komunikace, nástrojů, které používá, vazeb mezi podnikem, zákazníkem a konkurencí a oblasti komunikace se zákazníkem, segmentace trhu a Direkt marketingu.
Hlavním tématem práce je výzkum trhu.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.