přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Tato práce se zabývá marketingovou analýzou nákupního chování spotřebitele na trhu s potravinami denní spotřeby.
Tento marketingový výzkum analyzuje nákupní chování zákazníků s cílem odhalit objem prodeje výrobků.
Seminární práce zabývající se analýzou obalů pomerančových džusů z hlediska jejich atributů, a jejich komunikačního působení.
Práce je marketingovým výzkumem minerální vody Mattoni.
Práce se zaměřuje na analyzování distribučních kanálů zdravé výživy a hledání nového uplatnění potravin zdravé výživy na trhu.
Práce předkládá analýzu spokojenosti s mobilními telefony značky Nokia, přičemž pro vyhodnocení výsledků používá část těch dat, která zjišťovala spokojenost uživatelů s jednotlivými parametry mobilních telefonů.
Práce předkládá analýzu spokojenosti zákazníků se službami městské hromadné dopravy v Brně.
Jedná se o vypracovanou seminární práci, která se věnuje zhodnocení marketingové strategie společnosti vyrábějící Bohemia Chips - Intersnack a.
Jedná se o nevyplněný anketní lístek zabývající se tím, jaké lidé kupují brýle a co jejich rozhodnutí ovlivňuje.
Tato práce obsahuje marketingovou situační analýzu firmy Fokus optik, a.
Práce nejprve popisuje principy a roli marketingového výzkumu, a představuje rum.
Práce obsahuje matematickou studii, jejímž cílem je zhodnotit nabídku studentských tarifů na českém trhu.
Práce obsahuje marketingový výzkum, jehož cílem je zjistit, zda studenti Vysoké školy polytechnické v Jihlavě jsou informování o hospodářské krizi.
Práce seznamuje s historií a současností firmy Morpa, a.
Tato práce obsahuje podrobnou analýzu firmy ICOM transport a.
Práce charakterizuje internacionální marketing a vysvětluje rozdíly mezi ním a marketingem národním.
Semestrální práce obsahuje zhodnocení vybraného internetového projektu, provedení a návrh doporučení pro samotný web a vybrané nástroje budování návštěvnosti.
Práce analyzuje Jazykovou školu a cestovní agenturu Soňa Diartová v Příbrami.
Jedná se o zpracování průzkum trhu pomocí dotazníku s teorií a zpracovanými výsledky.
Jedná se o krátký anketní průzkum mezi lidmi ohledně návštěvnosti kin, cen vstupenek, a oblíbeného filmového žánru.
Cílem práce je pomocí dotazníku analyzovat spokojenost konkrétních zákazníků s jízdním kolem značky Olpran.
V teoretické části jsou popsány všechny 4 základní oblasti komunikační politiky (tzv.
V práci jsou zachyceny výsledky průzkumu zabývajícího se konzumací alkoholu.
Práce obsahuje situační analýzu fiktivní společnosti KP Maso, která působí v Královéhradeckém kraji jako jeden z výrobců a prodejců masných výrobků a výsekového masa.
Práce nejprve definuje marketing a marketingový průzkum poslední doby.
Předmětem tohoto marketingového výzkumu je zjištění zájmu o lexanové karoserie mezi modeláři.
Práce velmi stručně srovnává nákupní atmosféru dvou ostravských hypermarketů, prodejnu Makro a Tesco.
Práce se zabývá marketingovou agenturou Opinion Window.
Otázky kladené respondentům, demografické otázky: pohlaví, věk, vzdělání.
Práce se zabývá marketingovým výzkumem na téma alkohol.
Práce pomocí parafráze charakterizuje, co je to marketingový výzkum, jaké jsou jeho formy, postup plánování a k čemu plánování je.
Jedná se o kompletní marketingový výzkum týkající se obuvi Baťa, který představuje firmu, jejího zakladatele, výrobky, ale hlavně se zaměřuje na marketingovou analýzu.
Marketingový výzkum na téma výrobek, ze kterého vzejde v praktické části návrh výrobku.
Vymezení problému.
Práce se věnuje moderní formě informační technologie, podpoře prodeje notebooků.
Práce se zabývá marketingovým výzkumem a marketingovými studiemi.
Seminární práce představuje základní metody marketingového výzkumu formou návrhu metodiky pro fiktivní firmu, která chce marketingový výzkum provést.
Práce se zabývá procesem marketingového výzkumu.
Práce na teoretické úrovni seznamuje s marketingovým výzkumem pro strategický marketing.
Jedná se o marketingový výzkum, který má na základě vyhodnocení spokojenosti zákazníku udržet společnosti stávající klientelu, nebo ji ještě rozšířit.
Tato práce obsahuje SWOT analýzu podniku McDonald’s.
Práce z mezinárodního a finančního marketingu ve své první části zpracovává analýzu pro vstup české firmy na trh v Německu a Polsku pomocí metody STEPPKE a sémantického diferenciálu.
Tento text se zabývá marketingovým výzkumem.
Jedná se marketingový průzkum firmy Oriflame.
Teoretická část práce nejprve charakterizuje společnost Oriflame, prostředí, ve kterém se průzkum provádí a analyzuje trh s pleťovou kosmetikou.
Práce analyzuje OVB allfinanz, a.
Práce porovnává z hlediska objektivního i subjektivního dvě přílohy denního tisku.
Práce seznamuje s problematikou portfolio analýz.
Práce se věnuje přípravě výzkumu na trhu hraček, který zkoumá poptávku, i jaké jsou faktory pro jejich výběr.
Práce pojednává o přípravě a realizaci marketingového výzkumu na vybrané téma jako je minerální vody na českém trhu.
Cílem této práce je analýza obalů čajů.
Krátký anketní průzkum, který se zaměřuje na vnímání reklamy běžným spotřebitelem, důvěru vůči reklamním sdělením, a oblíbenost reklam.
Práce se skládá z teoretické a praktické části.
Jedná se o nevyplněný sémantický diferenciál mobilního telefonu Nokia 3650.
Marketingový výzkum proveden metodou dotazování.
Práce předkládá SWOT analýzu obce Abertamy, která se nachází v západní části Krušných hor a je známá rukavičkářskou výrobou.
Práce se věnuje marketingové analýze firmy Tima-CS spol.
Obsahem práce je současná analýza vnějších i vnitřních vztahů společnosti T-mobile a následné zpracování pomocí marketingových nástrojů public relations PENCILS.
Tato práce se věnuje marketingové charakteristice trhu s časopisy.
Cílem práce je návrh nástroje pro empirické zjišťování v oblasti marketingového výzkumu.
Práce si klade za cíl nalézt nejdůležitější požadavky, které zákazník očekává od myčky nádobí zn.
Práce obsahuje marketingový průzkum na téma vlasová kosmetika.
Práce z oboru mikroekonomie v první části prezentuje základní poznatky o zákonitostech poptávky a v druhé části aplikuje předložené znalosti a postupy na konkrétní případ zjišťování poptávky po dárku pro tchyni.
Práce seznamuje s vývojem maloobchodu v ČR po roce 2000.
Jedná se o kompletně zpracovanou zápočtovou práci z předmětu marketingový mix, která se věnuje výzkumu příčin poklesu prodeje výrobků firmy ZD Sedlec u Mikulova.
Jedná se o zpracování výzkumu trhu pro společnost Pepsi-Cola.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.