přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Práce se zaměřuje na popis A.
Práce začíná sugestivním příběhem šikany od sedmadvacetiletého Jakuba.
Tato práce se zabývá problematikou agresivity a šikany ve škole.
Tato práce obsahuje plán aktivit na výlet žáků třetí třídy základní školy.
Práce v heslech vyjmenovává systém školních a podpůrných poradenských služeb v ČR.
Tato práce velmi souvisle a čtivě vysvětluje principy, a průběh učení.
Práce zabývající se alternativním školstvím.
Práce rozebírá problematiku alternativního školství, konkrétně se zaměřuje na daltonskou školu.
Práce se věnuje alternativnímu školství, jaké jsou jeho vlastnosti a funkce.
Tato práce z pedagogiky se zabývá alternativními školami.
Tato práce se věnuje klasifikaci alternativních škol.
Jedná se o práci, která ve zkratce představuje jednotlivé druhy alternativního vzdělávání pro děti od předškolního věku po základní vzdělání.
Cílem této práce je definice a analýza výchovných a vzdělávacích problémů.
Práce popisuje antiautoritativní pedagogiku, černou antipedagogiku a nakonec i descholarizaci.
Tento text seznamuje s krádežemi jako asociálním chováním mladistvých.
Práce popisuje historii antroposofie, její cíl a obsah a dává ji do souvislosti s waldorfským školstvím.
Práce teoreticky seznamuje s arteterapií.
V seminární práci z předmětu Sociální pedagogika jsou nastíněny prožitky studenta z vesnice přicházejícího do města a naopak, včetně možných komplikací v sociálním kontaktu s vrstevníky.
Práce nejprve definuje evaluaci a zabývá se jejím postavením ve vzdělávacím procesu.
Práce zabývající se autoritou v procesu vzdělávání.
Práce formou eseje promýšlí aspekty autority, důvěry a pochopení ve vztahu mezi rodičem a dospívajícími dětmi.
Tato práce se věnuje návrhu arteterapeutické aktivity Barevné setkávání.
Tato práce pojednává o bezpečnosti a ochraně zdraví dítěte.
Text teoreticky pojednává o cílech, obsahu a metodách výchovy ve volném čase.
Tato práce obsahuje esej na téma cíle výchovy.
Práce se věnuje cílům výuky na základní škole.
Práce nabízí pohled na hru, jako didaktický nástroj ve vzdělávání předškolních dětí.
Obsahem je úvaha na téma, jak si představuji učitele jako autoritu pro dítě.
Jedná se návrh pracovního sešitu do českého jazyka pro žáky na prvním stupni základních škol.
Práce do obecné a srovnávací pedagogiky se zajímá o psychologické činitele učení, a to osobnost, inteligenci a motivaci.
Práce je studentským výzkumným projektem na téma čtenářské kompetence žáků 3.
Práce obsahuje základní vymezení 25 pojmů z oblasti pedagogiky i její metodologie.
Zcela originální práce z dějin české pedagogiky zabývající se tzv.
Práce obsahuje handout k výuce anglického jazyka pomocí obrazového materiálu - video z youtube.
Práce obsahuje úvahu nad klady a zápory využívání moderních technologií dnešními dětmi a mládeží.
Tato práce se zabývá didaktickou analýzou učiva.
Tento text je spíše autorovou úvahou nad problémem motivace známkou.
Úvod - didaktika a její vývoj.
Jedná se o popis vedení hodiny gymnastiky se cvičebním návodem.
Jedná se o popis didaktiky plavání spolu se základní charakteristikou jednotlivých plaveckých stylů a způsobu jejich výuky spolu s varováními před chybami.
Práce se zaměřuje na didaktiku somatologie.
Formou otázek a odpovědí představuje seminární práce problematiku distančního vzdělávání.
Práce představuje základní princip fungování distančního vzdělávání u nás.
Jedná se o referát, který pojednává o vlivech působících na dítě v různých sociálních situacích a prostředí.
Seminární práce z pedagogiky představuje výhody a nevýhody domácího vzdělávání.
Esej s osobním náhledem na učení Dona Boska, včetně určité kritické reflexe.
Práce se zabývá problematikou dopravní výchovy dětí i dospělých v kontextu neutěšeného stavu na našich silnicích (stále stoupající počty nehod, usmrcených a zraněných).
Práce představuje zhodnocení situace na českých silnicích z pohledu výchovy dětí k zodpovědnému chování na vozovce.
Dotazník tvořený studentem v rámci studia psychologie, který určuje míru stresu při kombinovaném studiu.
Teoretická východiska – pojmy související s pojmem dovednost, dovednost, vědomost, schopnost, kompetence, kompetence učitele, cíle výuky (kognitivní, psychomotorické a afektivní).
Jedná se o hodnocení hodiny dramatické výchovy, kdy autor předkládá zápis z této hospitace.
Text obsahuje přípravu na hodinu dramatické výchovy.
Seminární práce seznamuje v úvodu s historií dramatické výchovy.
Práce předkládá dramatizaci pohádky O červené Karkulce v rámci přípravy na hodinu dramatické výchovy.
Práce popisuje důvody, proč si autor zvolil diplomovou práci na téma - Úmluva o právech dítěte, východiska a jejich význam.
Práce uvádí definice e-learningu podle různých autorů, zabývá se otázkou didaktiky versus IT.
Práce se velmi podrobně věnuje superlearningu.
Jedná se stručný vhled na ekonomické vztahy v rámci vzdělávací soustavy České republiky.
Práce srozumitelným způsobem popisuje znaky, historii, výhody i nevýhody eLearningu.
Tato práce definuje základní pojmy týkající se e-learningu.
Tato práce se zabývá enviromentálním vzdělávacím systémem.
Tématem této zápočtové práce je porovnání pedagogického systému, tak jak jej viděl Jan Ámos Komenský, co se z jeho odkazu dochovalo do dnešních dob a jak nahlížíme na pedagogický systém dnes.
Stručná esej se zabývá otázkou, jaké jsou výhody a nevýhody akademického titulu.
Práce na základě doslovných citací z odborné literatury seznamuje s teorií estetické výchovy.
Seminární práce popisuje téma environmentální výchova z předmětu etiky.
Jedná se o didaktickou analýzu učiva biologie.
Práce pojednává o neustále se rozvíjející oblasti pedagogické evaluace – evaluaci efektivnosti škol.
Práce obsahuje evaluaci dvou jazykových učebnic – Angličtiny pro samouky a Sprechen Sie deutsch?.
Tento text stručně analyzuje jednotlivé endogenní a exogenní faktory, které ovlivňují školní výkon žáka na základní škole.
Seminární práce se zabývá tématem Kdo je člověk do předmětu filozofie výchovy.
Tato práce se skládá ze tří částí.
Práce se věnuje formám vzdělávání dospělých, zaměřuje se především na jejich jednotlivé druhy.
Jedná se o práci, která se věnuje hlavním koncepcím výchovy v rámci školy, mimoškolních aktivit, rodiny a sebevýchovy.
Tato práce nejprve vymezuje hodnocení, poté se zabývá jeho funkcemi, objektivními a subjektivními principy jeho fungování a smyslu ohodnocení žákova výkonu známkou.
Tato práce se zabývá hodnocením a známkováním žáků.
Seminární práce pojednává o negramotnosti ve světě se zaměřením na funkční negramotnost v České republice.
Cílem tohoto kvalitativního mikrovýzkumu uskutečněného v březnu a dubnu 2007 na 12 těšínsko-slezských gymnáziích bylo zjistit, jaká jsou očekávání učitelů geografie po zavedení Rámcového vzdělávacího programu (RVP) v podobě Školního vzdělávacího programu (ŠVP) na gymnáziích.
Práce se věnuje metodice globální výchovy jako předmětu vyučovaného na školách.
Práce se věnuje popisu pedagogického odkazu tohoto anglického myslitele a filozofa na základě jeho knihy Výchova mravní, intelektuální a tělesná.
Práce se zabývá hermeneutikou v historickém kontextu jejího vzniku a vývoje.
Práce několika stručnými větami popisuje východiska pro vývoj výchovy volného času, včetně faktorů, které tento vývoj ovlivňovaly od třicetileté války až po současnost.
Práce popisuje historický vývoj vzdělávacího systému v Polsku od jeho nejstarších počátků po současnost a porovnává jej s obdobným vývojem v ČR.
Práce popisuje historii Dětského domova v Nymburku.
Práce se zabývá historií výchovy a vzdělávání.
Tato práce se věnuje hodnocení stylů řízení výuky gymnaziální vyučující.
Cílem práce je stručně představit základní teoretické poznatky z oblasti jak vlastního, tak externího hodnocení škol.
Práce se věnuje srovnání úrovně žáků 5.
Práce uvádí příklady her pro děti předškolního věku.
Práce se zabývá hudbou v mateřské škole.
Práce v heslech seznamuje s jednotlivými hudebními formami.
Práce obsahuje popis přípravy na hodinu hudební výchovy.
Mikroklima.
Práce nastiňuje nejzákladnější a nejviditělnější faktory, které ovlivňují činnost učení na straně žáků a na straně učitelů.
Vstupní předpoklady žáků.
Práce rozebírá chování pedagoga-vychovatele v náročných životních situacích dětí a mládeže.
Práce se zabývá imaginací a jejím využitím v pedagogickém procesu.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.