
přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Práce se věnuje technologii podcasting a jejímu využití ve vzdělávání, text se ovšem nezaměřuje na na její technickou stránku.
Jedná se o vypracovanou seminární práci, která se věnuje pojetí inkluzivní pedagogiky v Norsku s tím, že v první části je tato metoda teoreticky představena a druhá část práce obsahuje její hodnocení a přímou aplikaci na norské školství.
Cílem této práce je charakterizovat instituce výchovné péče a specifikovat tak jejich práci a vymezit svěřence, kteří se v těchto zařízeních nacházejí.
Práce se skládá ze zadání a praktických poznámek z náslechového pozorování vyučovací hodiny.
Práce charakterizuje Internet, zabývá se jednotlivými typy připojení.
Kompletně zpracovaná didaktická analýza učiva z hudební výchovy na gymnáziu, zaměřená na oblasti syntéz v populární hudbě, se zaměřením na irskou skupinu U2.
Tématem práce je odkaz Jana Ámose Komenského dnešku, tedy jeho pojetí didaktiky a vůbec vzdělávání.
Práce se zabývá budováním autority učitele ve třídě a předcházením nevhodného chování žáků.
Práce je vypracovanou přípravou na hodinu občanské výchovy, která je zaměřena na diskuzi ohledně genderových a etnických stereotypů nebo na stereotypy o gayích a lesbách.
Práce radí maturantům, jaké metody využít k přípravě k maturitě.
Esej byla zpracována jako požadavek k zápočtu a připuštění ke zkoušce z Filozofie.
Stručná práce kompilačního charakteru nabízí život a dílo Jana Ámose Komenského v kostce.
Seminární práce z předmětu Dějiny pedagogiky poukazuje na aktuálnost Komenského knihy Informatorium školy mateřské.
Práce obsahuje přípravu na hodinu výtvarné výchovy na střední škole, jejímž cílem je představení japonského umění a japonské kultury.
Práce seznamuje s životem a dílem J.
Tato práce nejdříve charakterizuje dobu, ve které psal svá díla francouzský filozof Jean Jacques Rousseau, osvícenství.
Tato práce heslovitě seznamuje s klasifikací výukových metod.
Jedná se o práci, která se věnuje vysvětlení pojmů jako anomie, liberalismus a postmodernismus se zvláštním zaměřením na oblast pedagogiky.
Tato práce se zabývá tématem kázně a svobody v dnešních školách.
Tato práce pojednává o kázni jako sociálním problému.
Práce vznikla v rámci asistentské praxe ve volnočasových aktivitách, konkrétně v keramickém kroužku při základní škole.
Tato práce se věnuje klimatu ideální školy.
Práce se zabývá jednotlivými typy klimatu školy a rozlišuje je například podle výchovných cílů, podle vztahů, které v něm působí, nebo podle kontaktu školy s okolím.
Autor si vybral za téma své práce - klima školní třídy.
Klima školní třídy - co to je, obsahově, časově, obecnosti, atmosféra, sociální klima, klima školy.
Práce obsahuje návrh zpracování tématu závěrečné práce na téma klima třídy na malotřídní škole.
Tato práce se zabývá J.
Práce se zabývá šesti přednáškami Jana Amose Komenského za jeho působení v Šaryšském Potoce v 50.
Seminární práce se věnuje tématu pedagogické komunikace.
Práce charakterizuje hlavní rysy vývojových tendencí základních, středních i vysokých škol v 90.
Tato práce se zamýšlí nad teorií a praxí výuky výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy.
Práce se věnuje definování kurikula, tedy vzdělávacího procesu, dále popisuje, jako jsou formy jeho existence, následná projekce ve vzdělávacích systémech a reakve ve školní edukaci.
Zpracování nácviku hlásky K pro děti předškolního věku.
Práce popisuje vývoj a současnou situaci malotřídních škol.
Stručná úvaha obsahující sebereflexi autora ve vztahu k učitelské profesi.
Práce se zaměřuje na marketing na významných světových univerzitách.
Text seznamuje s mediální výchovou a vlivem médií na jedince.
Cílem práce je zpracování sylabu pro Mediální výchovu na Masarykově gymnáziu v Plzni.
Tato závěrečná práce se zabývá využitím myšlenkových map při tvorbě příprav v předmětu IKT na SŠ.
Práce seznamuje s podstatou, požadavky a přínosy metody dějové improvizace při vyučování.
Práce obsahuje metodickou příručku k výuce anglického jazyka.
Práce obsahuje metodický zásobník her.
Anglicky psaná seminární práce z metodologie výuky angličtiny je závěrečnou prací z didaktiky.
Práce popisuje jednotlivé metody empirického zkoumání, ukazuje, co je třeba si vyjasnit před vlastním zkoumáním, co je třeba připravit a co dodržovat.
Stručná práce je věnována přehledu metod ve výuce psaní.
Práce nejprve obecně definuje metodu.
Pojem metoda výuky.
Většina práce se zabývá vyučovacími metodami z teoretického hlediska.
Tato práce se zabývá metodami výuky na základní škole.
Jedná se o kompletní didaktickou analýzu učiva v hodině hudební výchovy, která určuje cíle výuky a poté analyzuje obsah učiva od poznatků, přes zkušenosti, motivaci a metody výuky, až po učební úlohy a materiální didaktické pomůcky.
Referát o knize významného pedagoga zabývajícího se neklidem u dětí.
Text obsahuje popis školských systémů ve vybraných zemích v EU.
Seminární práce vysvětluje principy a zásady montessoriovské školy.
Práce v němčině představuje pedagogické metody používané ve školách pojmenovaných podle Marie Montessori.
Seminární práce zpracovává téma obecné psychologie - motivace.
Práce se zaměřuje na motivace a její složky.
Práce nejprve popisuje průběh a nejdůležitější znaky vzdělávání doma a ve škole.
Práce se zabývá problematikou motivace žáků.
Tato práce se zabývá motivací žáků k učení na základní škole.
Práce mapuje možnosti a podmínky smysluplného využívání volného času dětí a mládeže ve slovenské obci Vrbovce.
Práce uvádí téma možnosti využití počítače ve výuce.
Práce se zabývá multikulturálními a interkulturálními předměty ve výukových programech Ostravské univerzity.
Mimo teoretického úvodu o multikulturním prostředí v rámci vzdělávání na školách, je součástí práce také rozhovor tří žáků ve třídě na téma multikulturní výchova na našich školách.
Seminární práce věnující se problematice multikulturní výchovy a jejích souvislostí v úvodu vymezuje několik základních pojmů spjatých s tématem.
Práce se zamýšlí nad trendem práce au-pair.
Práce byla vypracována jako teoretický základ pro nácvik písně - pro pedagogy a pedagožky střední, vyšší či vysoké školy oboru Předškolní pedagogika.
Jedná se o vypracovaný domácí úkol do předmětu Výchovné poradenství.
Práce zabývající se problematikou nadaných žáků na českých školách.
Jedná se o výzkumnou sondu, ve které je mapován nadaný žák Základní školy Klučenice.
Zápočtová práce z předmětu Řízení speciálně pedagogických institucí a bezpečnost práce pedagogických pracovníků popisuje stresové faktory při práci pedagogů, které mohou vést k rozvinutí syndromu vyhoření.
Referát stručně přibližuje koncepce naučené bezmocnosti a naučeného optimismu ve školním prostředí.
V této seminární práci je navržen roční výukový plán nového vyučovacího předmětu mediální výchova.
Tato práce se zabývá návrhem specifických cílů předmětu strojírenská technologie.
Práce se zabývá v první části návrhem standardů pro práci sociálního pedagoga.
Práce je návrhem školního projektu, který je určen pro žáky druhého stupně základní školy.
Úvod - výběr knihy.
Tato práce se věnuje neverbální, neboli mimoslovní komunikaci.
Seminární práce je vypracovaným projektem zrodu nízkoprahového zařízení, které je určeno pro volnočasové, tj.
Práce se věnuje zevrubnému představení norského vzdělávacího systému nejen z pohledu členění stupňů vzdělávacích institucí, ale také z pohledu získávání finančních prostředků do školství, jak je výuka organizována a kdo se může v Norsku stát učitelem.
V práci jsou představeny kluby ProstorPro a Klídek a také způsoby, jakými je řešena problematika volného času v Hradci Králové.
Práce se zaměřuje na skupinové vyučování a popisuje i možnosti jeho využití.
Tato práce odpovídá na otázku pojetí a předmětu disciplíny obecná pedagogika z pohledu různých autorů.
Seminární práce přibližuje obecné pedagogické zásady.
Práce se zabývá tématem oborová didaktika.
Obří papír aneb tichá diskuze - diskuzní metoda, která jako dva hlavní nástroje využívá psaní a ticho.
Příprava na hodinu výtvarné výchovy obsahuje informace o její časové náročnosti, použitých technikách, uvádí zadání úkolu, seznam pomůcek a cíl celé hodiny.
Práce obsahuje vypracovaný plán na přípravu hodiny anglického jazyka pro žáky třetí třídy základní školy.
Práce se věnuje organizačním formám vyučování na 1.
Práce se zaměřuje na organizační formy výuky, přičemž na ně nahlíží převážně z pohledu systému řízení.
Práce popisuje význam učitele ve stavbě vyučovací hodiny, věnuje se třídění organizovaných forem vyučování a jejich stručné charakteristice.
Práce představuje osobnost pedagoga z pohledu jeho pozice autority a typologie učitele.
Práce nejprve definuje pojmy osobnost a učitel, se kterými bude dále pracovat.
Práce dává rady k efektivnímu učení a dotýká se problematiky učebních typů.
Práce velmi podrobně a přehledně charakterizuje diagnostiku, pedagogickou diagnostiku a speciální pedagogickou diagnostiku.
Práce se zabývá konkrétními postupy při pedagogické diagnostice žáka na prvním stupni základní školy.
Práce se ve své první části věnuje problematice pedagogické integrace.
Vztah otec a syn - jako východiska pro další výchovu, role výchovy obou aktérů ve vztahu.
Práce, poskytující vhled do problematiky pedagogické komunikace, v první části přibližuje v hlavních bodech vlastnosti a zásady jejích tří složek, jimiž jsou komunikace verbální, neverbální a komunikace činem.
Jedná se o seminární práci zaměřenou na praxi v 1.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.