
přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Jedná se o oficiální přípravu pro učitelku (či praktikanty) v mateřské škole určená pro smíšenou věkovou kategorii dětí od 3 do 6 let.
Cílem této práce je poukázat na nemožnost použití e-lerningu u některých typů výuky a upozornit na existenci plagiátorství.
Práce se zabývá problematikou jaderné havárie ve Fukušimě a jejími pedagogickými aspekty.
Práce popisuje život a stěžejní myšlenky dvou pedagogů - Bartoše Augustina Romana a Josefa Durdíka.
Úvod, charakteristika jednotlivých principů ( principy: cílevědomosti, soustavnosti, aktivnosti, názornosti, uvědomělosti, přiměřenosti,.
Práce v souvislém textu seznamuje se základními směry pedagogiky 20.
Předmětem seminární práce je pedagogicko psychologická charakteristika šestnáctileté Evy.
Práce je slovníčkem 72 abecedně seřazených pojmů z oblasti pedagogiky.
Práce se skládá ze tří částí.
Tato práce se skládá ze čtyř samostatných částí.
Práce obsahuje přehled nejdůležitějších slovenských periodik s pedagogickým zaměřením.
Tato práce seznamuje s pedagogickými názory Jana Amose Komenského.
Seminární práce, pojatá převážně z teoretického hlediska, se věnuje představení pedagogiky tance, jaké jsou jeho funkce, jak by měla vypadat taneční výuka či vhodné a nevhodné přístupy k výuce této činnosti.
Práce stručně popisuje vývoj rakouského školství od 8.
Jedná se o přípravu na hodinu pěstitelských prací.
Jedná se o písemné zpracování přípravy na hodinu hudební výchovy pro žáky 2.
Tato práce se zabývá písemnou přípravou učitele na vyučovací jednotku předmětu strojírenská technologie.
Tato práce je výběrem některých důležitých postřehů z knihy Denig-Holmsové, které mohou zvýšit efektivitu učení převážně u dětí na základních školách.
Práce se věnuje představení tří odlišných názorů na výchovu a pedagogiku.
Seminární práce je prezentací didaktické pomůcky početního divadélka pro psychopedii.
Práce se věnuje otázce motivace v rámci učení.
Kartotéka 40 pohybových her pro děti a mládež s různým zaměřením na možnosti hraní - venku, v hale, v místnosti.
Text se zabývá pojetím výchovy ve starověké Číně.
Seminární práce poskytuje teoretický i praktický náhled do problematiky autority z pedagogického hlediska.
Práce představuje vzor podrobné přípravy na tříhodinový blok dějepisu pro 9.
Práce popisuje výhody a nevýhody porodů doma i s kazuistikou.
Práce se zabývá srovnáním vzdělávacích systémů Polska a Slovinska.
Práce nejdříve srovnává jakým způsobem obě země člení školství, jaké kdo má pravomoci v oblasti školství, jak školství finacují a jaké je postavení soukromých škol.
Seminární práce poukazuje na odlišnosti ve vnímání školy a vztahu k učitelské autoritě mezi romskými a majoritními rodiči a dětmi.
Práce představuje postup vedení hodiny ve zvláštní škole škole, jejímž předmětem je seznámit žáky s pouští a její ekologií.
Zpracování dat, dotazník - rubriky, které obsahoval.
Práce obsahuje odpověď v angličtině na inzerát nabízející pozici učitele odborných předmětů na oboru cukrář.
Práce seznamuje s problematikou pozornosti u dětí školního věku, pokouší se rozkrýt určitá úskalí tohoto fenoménu, překládá formy a metody zlepšování, resp.
Seminární práce se věnuje metodám, které využívají chyb žáků, jež se dopustí při zkoušení nebo při písemných pracích.
Seminární práce charakterizuje postavení českých veřejných vysokých škol z pohledu práva.
Práce je ukázkou prekonceptu středoškolské hodiny informatiky zaměřené na téma hardware počítačových serverů.
Práce seznamuje s projektem primární prevence sociálně patologických jevů na I.
Práce představuje návrh primární preventivního programu proti kouření pro žáky docházející do základní školy J.
Práce představuje systém fungování vzdělávacího systému Švédska na svých jednotlivých úrovních od domova po jednotlivé stupně vzděláváni.
Úvod.
Tato práce se zabývá problematikou šikany.
Tato práce popisuje potřebu tvorby etického kodexu českého učitele.
Práce věnující se profesní etice se zaměřením na pedagogiku vymezuje v úvodu pojmy profese, etika a profesní etika a zamýšlí se nad možností existence pedagogické komory.
Práce předkládá kazuistiku a návrh na program zacházení s vězněm ke smyšlenému trestnému činu.
Tento projekt je určen pro skautské oddíly (ale možno upravit na jinou organizaci či třídní kolektiv) a jeho cílem je navázat spolupráci mezi dvěma oddíly.
Práce obsahuje projekt do mateřské školy na téma zima- předškolní pedagogika.
Práce zkoumá financování vzdělávacího projektu zaměřeného na prolongaci znalostí a návyků městských strážníků.
Práce se věnuje teoretickému charakterizování zdravé školy z pohledu přirozenosti života a formy výuky.
Text na základě zadaného úkolu, jehož cílem je příprava slavnostních tabulí ve Dnech otevřených dveří, seznamuje s propojením pěti inteligencí.
Práce je přehlednou tabulkou zpracovaný záznam z pedagogického náslechu vyučovací hodiny předmětu Informatika.
Tuto podrobnou pedagogickou přípravu pro vyučujícího lze použít pro skupinu 10 - 25 dětí ve standardní třídě mateřské školy.
Práce věnovaná předškolnímu vzdělání se v úvodu zabývá možnostmi státu, jak pomoci rodinám, a na obecné úrovni se také vyjadřuje k pojmům manželství a rodina.
Tato práce obsahuje návrh projektu na výzkum přínosu a úrovně přednášek pro studenty pěti vybraných vysokých škol v Praze.
Práce přináší ve své první části informace o kavárnách a přípravě a podávání kávy a poté formuluje čtyři úkoly související s podáváním kávy pro účely projektového vyučování na hotelové akademii.
Práce obsahuje dvě přípravy na vyučovací hodinu hudební výchovy pro žáky 1.
Jedná se o přípravu na hodinu kondičního cvičení s hudbou, jejíž součástí je rozcvička, a vlastní cvičení zaměřené na různé partie těla.
Jedná se o vypracovaní edukativně zábavného materiálu pro děti ze základní školy, jehož cílem je seznámit žáky s procesem přípravy kosmonautů na let, dále pak osvětlie počátky letů do vesmíru, srovnání možností v SSSR a v USA nebo zmínit pokroky i v souvislosti se Studenou válkou.
Stručná práce seznamuje s přípravou na blok výtvarné výchovy.
Práce obsahuje přípravu na hodinu somatologie, obsahuje výukové cíle, metody, prostředky, strukturu a organizaci hodiny.
Práce obsahuje přípravu na hodinu ošetřovatelství.
Práce obsahuje příprava na hodinu psychologie.
Práce obsahuje přípravu a metodický popis průběhu hodiny dramatické výchovy na 1.
Stanovení cílů hodiny, činnosti, které při ní budou probíhat (evokace, vysvětlení průběhu hodiny, skupinové činnosti (úvod, kontrola), volné psaní, dialog, uvědomění si významu (násobení dvojciferným číslem, kontrola, skupinová práce), slovní úlohy, reflexe.
Jedná se o kompletní přípravu na hodinu řečové výchovy, se zaměřením na posilování primárních funkcí mluvidel, směřující k usnadnění mluveného projevu, zlepšení celkového tělesného stavu, aktivace senzomotorické pohotovosti, podpora sebevědomí a zvýšení chuti ke komunikování, nácvik měkkého hlasového začátku, rozvoj hlasové zvučnosti, síly a barevnosti, rozvíjení pohyblivosti řečových orgánů.
Jedná se o návrh přípravy učitele na vyučování do předmětu Základy psychologie.
Práce obsahuje výpisky z knihy Příprava učitele na vyučování od Slavomíra Ryse.
Příprava hodiny - osnova Hodinového bloku.
Pedagogická příprava pro vyučujícího je určená pro skupinu 10 - 25 dětí ve standardní třídě mateřské školy.
Co je to burnout efekt, charakteristika stresu učitelů, jeho hlavní zdroje.
Práce se věnuje výchově a jejím aktuálním otázkám, současnému pojetí výchovy nejen v činnostech, ale také různými způsoby a styly.
Text obsahuje vymezení psychologie výchovy a vyučování.
Tuto přípravu pro vyučujícího lze použít pro skupinu dětí ve standardní třídě mateřské školy.
Práce se věnuje tématu rámcového vzdělávacího programu, který byl vydán Ministerstvem školství.
Práce nejprve definuje základní pojmy: Rámcový vzdělávací program, předškolní vzdělávání, základní vzdělání a jeho úkoly, rámcové cíle a záměry.
Práce nejprve stručně charakterizuje rámcový vzdělávací program.
Práce se zabývá návrhem Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (RVP ZV), metodikou pro zpracování školního vzdělávacího programu a jeho podpůrnými prostředky.
Práce je zaměřena na ranou péči: součást výchovy a vzdělávání osob se zdravotním postižením.
Práce se zabývá problematikou realizace Minimálního preventivního programu (MPP) na I.
Práce představuje dva základní, moderní typy institucinalizované výchovy dětí předškolního a mladšího školního věku.
Práce přináší analýzu stavu profesní přípravy budoucích učitelů geografie, s ohledem na možnost vedení vlastní budoucí výuky eLearningovou formou.
Práce stručně charakterizuje pedagogický reformismus a nejrozšířenější typy alternativních škol na počátku 20.
Práce se zaměřuje na problémy rodinné výchovy v současné rodině.
Práce se zabývá problematikou drogové prevence a rolí pedagoga v této oblasti.
Jedná se o rozbor citátu Jana Ámose Komenského: „Pořádek jest duší všech věcí.
Práce formou úvahy rozebírá citát na téma učitel a jeho žáci od Konstantina Sergejeviče Stanislavského („Vyučuje-li učitel, jen aby si získal obživu, nudí se jeho žáci, jsou unaveni a skomírají s ním.
Učitel základní školy odpovídá studentce pedagogické fakulty.
Práce pátrá po rozsahu výuky politologie na středních školách, přičemž zužuje bádání na oblast čtyřletých a osmiletých gymnázií všeobecného zaměření.
Práce se zabývá vysvětlením základních pojmů (schopnosti, nadání, vloha, talent, inteligence), uvádí oblasti nadání a jejich rozpoznání, ukazuje co ovlivňuje jejich rozvoj, poukazuje na problémy při výchově talentů a také uvádí společnosti pro podporu talentů.
Tato práce se věnuje samostudiu.
Tato práce se zabývá výzkumem v oblasti sexuální výchovy.
Seminární práce se zabývá sexuálním zneužíváním dětí.
Jedná se o vypracování projektu na jednodenní seznamovací seminář pro žáky ve věku kolem dvanácti let.
Práce seznamuje se situačním pojetím výchovy.
Práce představuje skauting, který se věnuje sdružování a výchově mladých lidí, organizací různých aktivit a učení se nových schopností a dovedností.
Seminární práce z předmětu Multikulturní výchova a vzdělávání zpracovává projekt, který je možné použít ve SOU obor Cukrář v rámci multikulturní výchovy.
V práci jsou definovány jednotlivé pojmy z pedagogiky, jako např.
Text zpracovává s odlišnou mírou podrobnosti a v abecedním pořadí více než 70 pojmů, koncepcí, směrů i metod z oblasti pedagogiky nebo úzce s ní související.
Text se zamýšlí nad smyslem vzdělávání.
Práce obsahuje popis sociální a pedagogické komunikace, součástí je také popis komunikačních zón a jednotlivých druhů a forem komunikace odvislých také na prostředí, kde ke komunikaci dochází.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.