přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Seminární práce z kurzu Osobnostní a sociální rozvoj popisuje několik outdoorových a indoorových her prováděných 10člennou rodinou.
Práce se zaměřuje na téma činitelé výchovy k předmětu sociální pedagogika.
Jedná se o zamyšlení nad současnou situací našeho školství dvacet let po sametové revoluci.
Seminární práce pojednává o současném školství a nezbytnosti změn v přípravě učitelů.
Práce se zabývá současnými pedagogickými směry, konkrétně se podrobněji zaměřuje jednak na alternativní školy, jednak na domácí vzdělávání.
Práce nejprve obecně definuje sedm základních proudů v teoriích vzdělávání.
Práce obsahuje seminární práci týkající se pedagogické praxe v mateřské škole.
Seminární práce se věnuje typům a projevům specifických vývojových poruch školních dovedností a vzdělávání žáků jimi trpících.
Následující studijní text si klade za cíl seznámit čtenáře s počátečními, především ranými vývojovými etapami řečového vývoje.
Práce s názvem Specifika rodinné výchovy děvčat se zaměřením na období adolescence vychází z předpokladu, že současná společnost se sice ve všech ohledech snaží vybudovat rovnoprávné postavení ženy, dává jí stejná práva a stejné příležitosti jako mužům, ale její snaha je jakoby zrazována postojem samotných rodičů, kteří se nedokázali, vymanit z po staletí běžného způsobu výchovy dívek a pohledu na ně.
Práce vysvětluje pojmy výchova a sociologické role a vztah mezi nimi.
Seminární práce ze srovnávací pedagogiky srovnává vzdělávací soustavy České republiky a Spojených států amerických.
Tato seminární práce se věnuje srovnávací pedagogice jako vědecké disciplíně.
Práce se věnuje otázce srovnávací pedagogiky a hodnotí východiska proměny profese v dnešní době na základě porovnání současného stavu přípravného vzdělávání na úrovni bakalářského studia ve světě a České republice.
Práce se věnuje jednotlivým stádiím dětské kresby.
Tématem práce je starověká vzdělanost.
Seminární práce se věnuje problematice stresu na obecné úrovni i v kontextu role učitele a žáka.
Práce popisuje dějiny pedagogiky od nejstarších dob až po dvacáté století.
Práce se nejprve zamýšlí nad principy a smyslem vzdělávání mládeže.
Úvod - páchání násilí na dětech.
Práce je zaměřena na problematiku šikany, v první části blíže představuje tento fenomén, jeho druhy a stádia.
Práce se zabývá charakterem šikany.
Seminární práce probírá základní pojmy a souvislosti problematiky šikany a seznamuje s její prevencí na konkrétní škole.
Práce se zabývá problematikou šikany u dětí a mládeže.
Autorka práce nejprve definuje pojem šikana.
Práce se věnuje šikaně ve školách.
Práce popisuje školský systém Hurricane Island Outward Bound School a změny, které proběhly pod vedením Philipa China v období let 1986-1987.
Práce se zamýšlí nad školním hodnocením žáků.
Seminární práce zaměřená na problematiku školného hodnocení seznamuje s jeho významem, podstatou, funkcemi a formami, z nichž se věnuje zvláště slovnímu hodnocení.
Práce ve své první části sleduje vývoj české vzdělávací soustavy od konce 18.
Práce nejprve definuje pojmy volný čas, využití volného času a pedagogika volného času.
Tento text seznamuje se školským systémem ČR.
Stručná práce porovnává školský systém v Německu a v České republice.
Práce se zabývá školstvím v České republice.
Referát popisuje každodenní život římské společnosti.
Seminární práce do předmětu Srovnávací pedagogika popisuje jednotlivé stupně vzdělávacích systémů Švédska a České republiky.
Práce se zabývá plánem vyučování v průběhu školního roku pro předmět Technologie tesařské a truhlářské práce.
Práce se zabývá technologií vzdělávání.
Tato práce se zabývá didaktikou technických předmětů.
Úvod - Peterka (Monolog učitele k hvězdnému nebi).
Tato práce obsahuje úvahu na téma výchovy dětí a mládeže, etiky a mravnosti.
Zápočtová práce zpracovává téma teorie výchovy a mutismus u dítěte na 1.
Práce obsahuje životopis Tomáše Garrigua Masaryka a historický kontext v oblasti pedagogiky.
Jednou z diskutovaných příčin vzniku násilí ve společnosti je negativní prožitek novorozence v průběhu porodu, a právě tento jev je v práci zpracován.
V práci se autor zamýšlí nad trestem a odměnou ve výchově.
Krátká esej se zamýšlí nad tresty ve výchově.
Tato práce obsahuje návrh programu pro budoucí středoškoláky.
Práce popisuje týdenní program pro děti z družiny na společné téma barevný podzim.
Práce obsahuje týdenní režim pro MŠ na téma Vánoce.
Práce obsahuje týdenní režim na téma léto.
Text seznamuje s typologiemi učitele.
Práce předkládá typy školního hodnocení.
Charakteristika pojmu učení, jeho členění, druhy, fáze.
Práce má podobu subjektivní úvahy nad otázkou, pro jaké vlastnosti by měl učitel na základní škole stát vzorem.
Práce se věnuje místu a pojímání autority v dílech Emil čili o vychování J.
Práce obsahuje podkladový text k výuce o udržování zdraví a zdravém životním stylu na úrovni první třídy základní školy.
Seminární práce z předmětu Rétorika je zpracovaná jako osobitý projev zaměřující se na sociální kontakt bez televize.
Práce se zabývá vývojem žáků střední odborné školy.
Práce se zabývá významem mediace a mentoringu v procesu rozvoje člověka.
Práce se zabývá standardem základního vzdělávání.
Ústav rodinu nenahradí - důvod zavrhnutí ústavu: pro a proti, M.
Autor eseje shrnuje svůj názor na multikulturní výchovu v České republice.
Práce se zamýšlí nad možnosti a problémy motivace žáka.
Práce věnuje možnostem výchovy ve volném čase.
Výchova, vzdělání, vzdělávání, vyučování, učitel.
Zápočtová práce se zabývá působením rodičovské komunikace, mateřské a základní školy na dítě v souvislosti s jeho výchovou ke slušnosti.
Krátký referát charakterizuje osobnost vychovatele, všímá si jeho osobních i odborných předpokladů a vlastností.
Seminární práce pojednává o výchově a typech škol ve starověkém Řecku.
Práce se věnuje problematice výchovy a vzdělávání dětí předškolního věku.
Prezentace se zabývá tématem výchovy dětí.
Práce pojednávající o výchově v současném světě se soustředí především na vzrůstající agresi mezi mládeží.
Práce se zamýšlí nad otázkami výchovy dětí v rodině.
Seminární práce zaměřená na výchovu mimo vyučování nejprve stručně vymezuje volný čas dětí a upozorňuje na význam jeho pedagogického ovlivňování.
Práce se zaměřuje na výchovu novorozence v harmonickém rodinném prostředí.
Tato krátká seminární práce se zabývá dvěma formami výchovy, a to výchovou v rodině a sebevýchovou.
Ročníková práce zobrazuje postavu, cíle a metody vychovatele z díla Jeana Jacquesa Rousseaua Emil čili o výchově.
Práce seznamuje s životem Dona Boska, jeho jednotlivými výchovnými metodami a principy a cílovou skupinou, na kterou byly zaměřeny.
Charakteristika výchovných opatření - napomenutí třídního učitele, nebo učitele OV, důtka TU,UOV, důtka ředitele školy, podmíněné vyloučení ze studia, vyloučení ze studia, podmínky, za jakých se ukládá.
Tato práce se zabývá výchovnými a vzdělávacími činnostmi mimo vyučování.
Práce se zabývá výchovnými problémy.
Vlivy na účinnost výchovy - vztah mezi vychovávaným a vychovávajícím, aktuální situace, temperament vychovávajícího, jeho nezralost, případná agresivita, labilita intelektové, somatické či duševní handicapy, nespokojenost s jeho vlastním životem.
Práce se věnuje popisu činností na pracovním vyučování ve speciální škole.
Jedná se o plán přípravy na hodinu výtvarné výchovy.
Práce představuje některé vyučovací metody.
Práce popisuje formou výpisků a hesel vývoj historie metod, volbu metody a jednotlivé organizační formy výuky.
Práce popisuje formou výpisků a hesel jednotlivé organizační formy výuky.
Text se formou eseje zamýšlí nad citátem "vyučováním se učíme" od Seneky.
Projekt přináší návrh několika činností, které využívají metod dramatické výchovy k výchově ekologické, konkrétně vedou žáky k třídění odpadu.
Seminární práce ve své první části stručně představuje disciplínu evoluční psychologie a poté nastiňuje její přístup k altruismu a koncepci prostředí evolučních adaptací a ukazuje, jak mohou být využívány a rozvíjeny ve školní třídě.
Seminární práce popisuje výzkum kresby provedený mezi dětmi předškolního a školního věku.
Vymezení pojmu socializace - její význam, cíle.
Práce se nejprve věnuje vývoji vzdělávání a vývoji práva na vzdělání, včetně faktorů, které ho ovlivňovaly a mezních událostí a epoch.
Práce esejovitého charakteru řeší, na čem závisí dobré vzdělání, zaměřuje se tedy na stav školství v Čechách, vztah rodičů a učitelů k dítěti nebo se pokouší nahlédnout do budoucnosti vzdělávání.
Práce se snaží interpretovat pedagogický jev (vzdělání) na základě sociologického paradigmatu (marxismu).
Seminární prácev do předmětu Sociálněpedagogické teorie se zabývá některými teoriemi brněnského sociologa Tomáše Katrňáka publikovanými v knize Odsouzeni k manuální práci.
Práce se v základních momentech věnuje reformě vzdělávacího systému Rumunska v 90.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.