přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Práce je přípravou na SZZ z pedagogické psychologie základu.
Jedná se o vypracovanou otázku ke SZZk na PdF UP.
Práce obsahuje podrobně a pečlivě zpracovaný státnicový okruh z pedagogiky pro obor: Učitelství pro 1.
Práce sestává ze třiceti zpracovaných okruhů z didaktiky se zaměřením na střední odborné vzdělávání ke státní závěrečné zkoušce.
Práce se zaměřuje na otázky z pedagogiky.
Tématem této otázky jsou hry a hračky v sociální výchově a ve volném čase dětí, mládeže i dospělých.
Příprava na SZZ z pedagogicko-psychologického základu.
Otázka v bodech postihuje téma sociální komunikace ve výchovném procesu.
Práce se zaměřuje na management školy a třídy.
Státnicová otázka v bodech zpracovává problematiku multikulturality, subkultur, komunitních prací a dobrovolnické činnosti.
Soubor státnicových otázek z pedagogiky představuje pedagogiku jako vědu, věnuje se pedagogickému výzkumu a charakterizuje základní pedagogické pojmy.
Práce obsahuje čtyři obsáhle, ale zároveň přehledně zpracované státnicové otázky z úvodu do psychologie pro pedagogy.
Pedagogická komunikace a její funkce, čím se liší ped.
Tato práce obsahuje tématické okruhy k přípravě na státní zkoušky.
Práce obsahuje třicet dva okruhů ke státní závěrečné zkoušce z Pedagogiky, vypracovaných velmi obsáhlým, ale přehledným a srozumitelným způsobem.
Jedná se o vypracované okruhy na státní zkoušku v učitelském studiu pro 2.
Soubor obsahuje 29 vypracovaných otázek z pedagogiky ke státní zkoušce.
Tento soubor státnicových otázek je určen studentům pedagogických a filozofických fakult oboru učitelství.
Jedná se o 33 okruhů ke státní závěrečné zkoušce z praktické pedagogiky a psychologie.
Práce se zaměřuje na pojem množiny v matematice.
Otázka ke státní závěrečné zkoušce ze sociální pedagogiky je zaměřená na právo a volný čas.
Vypracovaná otázka ke SZZk seznamuje s disciplínou psychologie a objasňuje význam jejích poznatků pro práci učitele.
Otázka ke státním závěrečným zkouškám se věnuje psychologii v kontextu učitelského povolání.
Práce obsahuje zpracování sedmi státnicových otázek z psychologie pro pedagogy.
V souvislém textu vypracované státnicové otázky z psychologie pro pedagogy se věnují tématům prevence sociálně patologických jevů, socializace a diagnostiky osobnosti, sociální komunikace, sociálních skupin či náročných životních situací a stresu.
Státnicové otázky z psychologie pro pedagogy zpracované převážně v souvislém textu se věnují stresorům učitelské profese, psychologii výchovy, osobnosti a roli učitele, vývojovým obdobím lidského života se zaměřením na dětství a prepubertu, ale také problémovému učení a učení objevováním a ze zkušenosti.
Práce obsahuje šest vypracovaných státnických otázek z psychologie pro pedagogy.
Sada státnicových otázek z psychologie zaměřené na pedagogickou činnost je zpracována v kombinaci češtiny a slovenštiny.
Práce v bodech seznamuje s problematikou rodiny a její historickou proměnou z pohledu sociální pedagogiky a pedagogiky volného času.
Otázky ke státní závěrečné zkoušce postihují oblast personálního řízení.
Tato práce je přípravou na SZZ z pedagogicko-psychologického základu, která se zaměřuje na sociální učení dětí od narození po dospělost.
Práce je přípravou na SZZ z pedagogicko-psychologického základu popisující specifičnost socializačního vlivu školy a rodiny spolu s interakcí učitel - rodiče.
Otázka ke státním závěrečným zkouškám se věnuje tématu sociálně patologických jevů a jejich prevenci.
Otázka v bodech charakterizuje sociální aspekty pedagogické profese, uvádí hlavní funkce sociálního pedagoga a vyjmenovává škálu jeho pracovních činností.
Jedná se o vypracované státnicové otázky ze sociální pedagogiky dle níže uvedeného soupisu, jejichž součástí je vysvětlení základních pojmů, jako je sociální pedagogika, metodologie ve výchově, andragogika, sociální práce nebo osobnost.
Vypracované otázky ke státní bakalářské a magisterské zkoušce se zabývají problematikou sociální pedagogiky.
Otázka v bodech informuje o vývoji sociální pedagogiky, stručně seznamuje s názory na sociální funkci výchovy od jejích počátků až do 20.
Státnicová otázka v bodech seznamuje se současným pojetím sociální pedagogiky jak u nás, tak v zahraničí.
Formou hesel zpracovává otázka současné přístupy v pedagogice volného času.
Práce je přípravou na SZZ z pedagogicko-psychologického základu.
Práce je přípravou k SZZ z pedagogicko-psychologického základu.
Práce se zabývá vlivem emocí na pracovní výkon dětí a dospělých.
Otázka ke státní závěrečné zkoušce ze sociální pedagogiky je zaměřená na zkoumání vlivu prostředí výchovných institucí na rozvoj osobnosti.
Otázka nejprve definuje výchovu z pohledu sociální pedagogiky, vyjmenovává její funkce a formuluje současné výchovné cíle.
Jedna z otázek ke státní závěrečné zkoušce ze sociální pedagogiky na téma právo a volný čas představuje základní pojmy a právní dokumenty.
Práce nejprve v přehledných bodech charakterizuje vrstevnické skupiny, popisuje jejich funkce, typické znaky a seznamuje s jejich typologií.
Otázka seznamuje s možnými reakcemi na sociálně patologické jevy, zabývá se možnostmi prevence, její klasifikací a nezbytnými zásadami.
Práce se zaměřuje na otázky z pedagogiky na téma pedagogická a psychologická diagnostika v podmínkách edukace.
Práce obsahuje podrobně a přehledně zpracovaný státnicový okruh z didaktiky pedagogiky pro obor: Učitelství pro 1.
První část otázky charakterizuje životní styl, definuje jeho znaky, faktory, uvádí jeho členění dle každodenních činností a také si všímá trendů, které jej ovlivňují.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.