přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Materiál ke zkoušce poskytuje přehled publikačních pedagogických zdrojů v České a Slovenské republice, rozebírá konkrétní zdroje internetové i časopisecké.
Tato práce se zabývá cíli a obsahem výchovy.
Tato práce popisuje nejen vývoj a současný stav našeho školství, ale také dějiny školství na našem území od roku 1774, kdy byla uvedena v platnost školská reforma Marie Terezie, až do dneška.
Práce obsahuje podrobně zpracované okruhy ke zkoušce.
Soubor 15 vypracovaných otázek se zaobírá problematikou filozofie výchovy.
Práce zaměřená profesi a osobnost pedagoga ve svém úvodu vymezuje základní pojmy problematiky a poté vystihuje tři styly řízení výuky.
Práce poskytuje stručný přehled vzniku a vývoje pedagogiky volného času od jejích počátků, které se datují do 17.
Práce obsahuje dvě velmi obsáhle a přehledně zpracované otázky z psychologie pro pedagogy.
Práce se věnuje problematice mentální hygieny v souvislosti s vyučovacím procesem.
Práce se věnuje problematice motivace ve vztahu k učení a úspěchu ve škole.
Přehledná práce se zabývá fenomény spjatými s problematikou multikulturní výchovy.
Text se velmi stručně zabývá neurózami jako specifickými školskými poruchami.
Práce obsahuje přehled základních bodů jako otázek ke zkoušce z obecné didaktiky.
Vypracované okruhy otázek do předmětu "Obecná pedagogika", které postupně představují níže uvedená témata.
Práce popisuje stav a vývoj pedagogiky od starověku až do současné doby.
Otázka se zaměřuje na důležité oblasti volného času pro současného mladého člověka.
Práce obsahuje 11 ve slovenštině zpracovaných otázek z pedagogiky.
Práce obsahuje vypracování 22 okruhů z pedagogiky ve slovenštině.
Práce se ve své první části zamýšlí nad úlohou a charakteristikami středoškolského učitele a dále seznamuje s vlastnostmi, rolemi a vlivem učitele i požadavky na tuto funkci.
Otázka ke zkoušce se ve své první části zabývá problematikou pedagogické komunikace, jejím obsahem, funkcemi, typy či pravidly.
Práce se ve své první části věnuje předmětu a úkolům pedagogické psychologie.
Otázka ke zkoušce zaměřená na pedagogickou rehabilitaci ve svém úvodu přibližuje typy rehabilitace, charakterizuje žáky se speciálními vzdělávacími potřebami dle školského zákona a seznamuje s části vyhlášky o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných.
Tato práce obsahuje 14 vypracovaných otázek k předmětu pedagogicko-psychologická diagnostika.
Otázka zaměřená na pedagogicko-psychologické poradenství se věnuje vzdělávání a výchově dětí se speciálními potřebami, pedagogicko-psychologickým poradnám, speciálním pedagogickým centrům a střediskům výchovné péče.
Jedná se o heslovitě zpracované otázky je zkoušce z pedagogiky, které podávají přehled o vývoji pedagogiky jako vědy od Antiky po současnost.
Výchova, její procesuální a formativní stránka - základní pojmy,vztah výchovy a vzdělání, procesuální pojetí výchovy, východiska výchovy.
Práce obsahuje soubor vypracovaných otázek z oboru pedagogiky dle níže uvedeného seznamu.
Práce vysvětluje základní pedagogické pojmy, zabývá se strukturou pedagogiky, principy a formami výchovy.
Druhá část otázek ke zkoušce z pedagogiky poskytuje 8 vypracovaných zkušebních okruhů.
Jedná se o 8 vypracovaných otázek ke zkoušce z pedagogiky na vysoké škole.
Vypracovaná otázka ke zkoušce z pedagogiky se zabývá charakteristikou principů volného času.
Text uvádí téma prostředí v životě člověka a jeho úloha ve výchovném procesu.
Práce formou krátkých výpisků vymezuje předmět jednotlivých základních pedagogických, speciálně-pedagogických, spolupracujících a hraničních pedagogických disciplín a ukazuje na vztahy mezi nimi.
Práce obsahuje tři obsáhle zpracované otázky z psychologie se zaměřením na pedagogiku.
Práce se zabývá reformními snahami české pedagogiky ve 20.
Přehledná práce podává vymezení rodiny a shrnuje její znaky a funkce.
Formou poznámek jsou v práci zpracovány některá témata z oblasti sociální pedagogiky a její institucionalizace.
Práce srozumitelným způsobem seznamuje s problematikou sociálních pozic a sociálního klimatu ve třídě.
Práce se skládá ze tří částí.
Práce se ve své první části zabývá specifickými poruchami učení.
Text provádí základními tématy předmětu Teorie a metodika výchovy.
Práce zabývající se teorií výchovy v úvodu představuje její předmět a související disciplíny.
Práce poskytuje přehledný úvod do problematiky učení z hlediska pedagogiky.
Práce vypracovává odpovědi na otázky z předmětu Vlastivěda regionální a historická.
Otázka se zabývá výchovným významem hry.
Jedná se o šest zpracovaných otázek ke zkoušce z pedagogiky, které zpřehledňují historický vývoj pedagogiky jako vědního oboru.
Práce zaměřená na pedagogický výzkum podává v úvodní části jeho charakteristiku a nastiňuje hranice jeho možností.
Tato práce obsahuje vypracované otázky ke zkoušce základů didaktiky.
Práce popisuje formou deseti okruhů základy obecné pedagogiky.
Práce obsahuje objemnou metodickou příručku na předmět základy společenských věd.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.