přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Výpisky z přednášek heslovitě seznamují s aktuálními problémy současné pedagogiky.
Práce seznamuje s úrovněmi vzdělávacích cílů dle Bloomovy taxonomie a uvádí možnosti její aplikace.
Zápisky z přednášek přehledně uvádějí do problematiky cílů a činitelů výchovy.
Jedná se o velmi stručně zpracované dějiny pedagogiky, která mohou posloužit jako velmi všeobecný přehled.
Výpisky z přednášek týkající se výuky dějepisu na školách.
Tento text v heslech charakterizuje studijní materiály distančního studia, systém a vlastnosti distančního studia, distanční oporu.
Práce obsahuje vymezení pojmů edukace, vyučování a výchovně vzdělávací proces.
Tento text se zabývá ekonomickými položkami distančního vzdělávání a faktory, které na ekonomiku DiV mají vliv.
Text ve stručných heslech seznamuje s distančním vzděláváním dospělých.
Souhrn přednášek a termínů z oblasti evropských vzdělávacích systémů seznamuje s vývojem výchovy a vzdělávání se zaměřením na Evropskou unii.
Tato práce se zabývá faktory rozvoje lidského jedince.
Zápisky z přednášek přehlednou a srozumitelnou formou zpracovávají téma funkce výchovy a efektivity škol.
Zápisky z přednášek gerontagogiky, teorie vzdělávání seniorů, se v úvodu zaměřují na rozsah stárnutí a jeho vnímání ve společnosti v minulosti a dnešní době.
Zápisky sledují historii pedagogiky a myšlení jejích významných osobností od antiky do 20.
Práce se velice stručně zabývá charakteristikou sociální pedagogiky, v rámci níž heslovitě uvádí hlavní oblasti jejího zkoumání.
Zápisky z přednášek přehlednou a srozumitelnou formou zpracovávají téma kurikula a klíčových kompetenci v oblasti pedagogiky.
Práce obsahuje otázky a odpovědi z oblasti metodologie.
Tato práce seznamuje se způsoby čtení od prvopočátku vzniku písma.
Metody výuky - kriteria didaktické účinnosti, klasifikace metod výuky (dle Lernera) - informačně receptivní metoda, metoda problémového výkladu, heuristická metoda, výzkumná metoda (jejich charakteristika a aplikace).
Práce nejprve charakterizuje pedagogiku jako vědní obor, poté ukazuje její vývoj, funkci, prameny a systém dělení pedagogických disciplín, včetně těch oborů, se kterými je pedagogika oborem hraničním.
Práce obsahuje sérii přehledných přednášek z obecné pedagogiky.
Přehledné a převážně heslovité zápisky z přednášek na téma oborové didaktiky se nejprve věnují didaktickým zásadám, gnoseologickým postupům a postupům odvozování v odborném vzdělávání.
Práce je zápisem z hodin předmětu osobnostní rozvoj.
Jedná se o vypracované otázky z oblasti pedagogické a školní psychologie.
Kompletní zápisky k předmětu Pedagogická diagnostika (PdF UP, vyučující doc.
Zápisky obsahují stručné informace o pedagogické diagnostice.
Jedná se o soubor přednášek a vypracovaných otázek pro předmět Pedagogická diagnostika.
Zápisky z přednášek ze věnují dvěma tematickým oblastem, a to pedagogické etice a právním předpisům upravujícím školní vzdělávání.
Jedná se o výpisky z přednášek na téma pedagogická propedeutika.
Jedná se o přepis poznámek z úvodu do pedagogiky, kde je popsán její předmět, základní a hraniční disciplíny.
Jedná se o vypracované otázky na zkoušku z pedagogiky.
Zápisky poskytují úvodní informace o pedagogice včetně jejího významu a úkolů, struktury či terminologie.
Zápisky z přednášek představují pedagogiku jako vědeckou disciplínu a seznamují s její historií.
Práce přibližuje základní pedagogické principy, metody a pojmy.
Práce obsahuje zápisky ze seminářů předmětu Praktikum empirického výzkumu.
Zápisky z přednášek přehlednou a srozumitelnou formou představují předmět pedagogiky a její základní pojmy.
Práce je zápisem z hodin předmětu osobnostní rozvoj.
Práce charakterizuje a definuje sociální pedagogiku, její náplň, předmět, jednotlivé proudy a pojmy, se kterými pracuje.
Zápisky poskytují úvod do problematiky sociální pedagogiky.
Jedná se o výpisky z knih a přednášek z oblasti sociální pedagogiky.
Výpisky z přednášek heslovitě seznamují se základy sociální pedagogiky.
Zápisky z přednášek přehledně zpracované formou odrážek uvádí do problematiky sociální psychologie se zaměřením na poznatky využitelné v učitelské praxi.
Tento text ve stručných heslech shrnuje specifické vlastnosti a strukturu textů pro distanční vzdělávání.
Zápisky z přednášek přehlednou a srozumitelnou formou přibližují systém pedagogických disciplín.
Práce charakterizuje pojem školní zralost.
Práce pojednává o zralosti a připravenosti vstupu dítěte do školy.
Přehledné zápisky z přednášek uvádějí do problematiky školského managementu.
Historie školského systému v Čechách od uzákonění povinné školní docházky (1774) spolu s usatnovením typů škol (měšťanská škola, reálné gymnázium, 8-leté gymnázium), až po sledování legislativních změn do roku 1989.
Jedná se o dvacet jedna vypracovaných otázek z předmětu Teorie a metodika výchovy.
Text obsahuje charakteristiku vybraných pojmů z oblasti teorie výchovy.
Práce obsahuje zápsiky z předmětu Didaktika ruského jazyka 1 na UHK a slouží i jako podklad ke splnění zápočtu.
Jedná se o přepis studijního materiálu z předmětu Pedagogika mentálně postižených.
Práce se zaměřuje na výchovná opatření žáka.
Práce se věnuje stanovení vhodného průběhu výuky ze strany chování učitele, jaké vlastnosti by měl mít, jak by měl správně prosazovat svoji autoritu a jak funguje učitelova sereflexe.
Tato otázka se věnuje vývoji člověka a formování jeho osobnosti výchovou.
Pedagogická psychologie - doporučená literatura, vysvětlení pojmu, metodika, učitelská profese, syndrom vyhoření (jednotlivé roviny), motivace - motivace k učení, poznávací motivace, výkonová motivace.
Práce stručně shrnuje základy pedagogické a sociální psychologie.
Podrobné a uceleně zpracované zápisky z přednášek se zabývají pedagogickou komunikací.
Práce obsahuje první polovinu výpisků z přednášek k předmětu Pedagogická psychologie na UHK a je doplněna z další literatury: Vybrané kapitoly z pedagogické psychologie, Psychologie pro učitele, Styly učení žáků a studentů, Pracovní listy z pedagogické psychologie a další.
Práce obsahuje první polovinu výpisků z přednášek k předmětu Pedagogická psychologie na UHK a je doplněna z další literatury (Vybrané kapitoly z pedagogické psychologie, Psychologie pro učitele, Styly učení žáků a studentů, Pracovní listy z pedagogické psychologie a další).
Přednáška nejprve seznamuje s důležitými okamžiky v životě významného českého pedagoga Jana Ámose Komenského, poté se zaměřuje na přiblížení jeho děl a jejich hlavních myšlenek.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.