přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Otázka ze speciální pedagogiky se věnuje novým trendům v péči o jedince s mentálním postižením.
Jedná se o zpracovanou otázku ke státní zkoušce z logopedie na PedF UK, 2006, na katedře speciální pedagogiky.
Práce obsahuje soubor vypracovaných okruhů k dílčí zkoušce z Etopedie.
Soubor devatenácti otázek ze speciální pedagogiky se týká výchovy, vzdělávání a vývoje mladistvých, kteří mají poruchu chování.
Práce v bodech seznamuje s rostlinou konopím, obsaženými látkami, deriváty a jejich užíváním.
Jedná se o zpracovanou otázku ke státní zkoušce z logopedie na PedF UK, 2006, na katedře speciální pedagogiky.
Práce se věnuje se základnímu vymezení pojmu logopedie, hovoří také o možnostech tohoto oboru spolupracovat s jinými obory a o zhodnocení logopedické péče v různých resortech (Ministerstvo školství, Ministerstvo zahraničí, Ministerstvo práce a sociálních věcí).
Série 23 zpracovaných otázek k souborné zkoušce z předmětu Základy logopedie a řečové výchovy charakterizuje předmět a význam logopedie, uspořádání logopedické péče u nás i činnost logopedických pracovníků a pomůcky využívané v logopedické praxi.
Tématem zápočtové práce je otázka logopedické intervence, ke které je nezbytné přistoupit, pokud výsledky orientačního logopedického vyšetření dítěte ukazují na obtíže v některé ze šetřených oblastí.
Vypracovaná otázka na téma osobnost jedince s mentálním postižením.
Práce se zabývá problematikou osob se specifickou poruchou učení.
Otázka ke zkoušce zaměřená na pedagogickou rehabilitaci ve svém úvodu přibližuje typy rehabilitace, charakterizuje žáky se speciálními vzdělávacími potřebami dle školského zákona a seznamuje s části vyhlášky o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných.
Práce je vypracováním otázek ke zkoušce.
Seminární práce se věnuje otázce sociokulturně znevýhodněných žáků ve školním vzdělávacím procesu.
Práce se zabývá dopadem sluchového defektu na psychický vývoj dítěte a to v závislosti na stupni poruchy.
Tato otázka ke zkoušce ze speciální pedagogiky je zaměřená na psychopedii.
Práce jen velmi stručně popisuje podstatu různých typů rehabilitačních technik a metod.
Práce charakterizuje jednotlivé typy výchov na speciálních základních školách – jedná se o mravní, řečovou, smyslovou, hudební, výtvarnou, pohybovou a pracovní výchovu.
Práce se skládá ze tří částí.
Znaky hry (Rubinštejn), experimentace, hra, hračka.
Práce se ve své první části zabývá specifickými poruchami učení.
Tahák postihuje tématiku specifických vývojových poruch školních dovedností (SVPŠP).
Práce obsahuje deset vypracovaných otázek ke zkoušce.
Zpracovaná otázka ke zkoušce z oblasti speciální pedagogiky je členěna na dvě části.
Práce formou poznámek charakterizuje organizaci a význam mateřské a základní školy při nemocnici žáka, stejně tak jsou popsány metody práce a klasifikace takového žáka.
Práce v souvislém textu, se zvýrazněnými klíčovými výrazy, nejprve definuje pojem a předmět pedagogiky zrakově postižených.
Práce se věnuje problematice partnerství, rodičovství a sexuální výchovy u osob s mentálním postižením.
Otázka se zabývá problematikou mentální retardace.
Práce se věnuje metodám a postupům aplikovaným pedagogem v hodinách výtvarné, pracovní, tělesné a hudební výchovy na praktické základní škole.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.