přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Seminární práce upravuje klasickou hru aktivity tak, aby rozvíjela jemnou motoriku a byla využitelná pro lidi s tělesným postižením.
Formou poznámek jsou vysvětleny základní pojmy a charakterizovány jedntlivé komunikační systém - makaton, bliss, piktogramy, sociální čtení, facilitovaná komunikace, a to včetně obrázků.
Práce se zabývá alternativní a augmentativní komunikací (AAK).
Práce zabývající se problematikou alternativní a augmentativní komunikace.
Práce popisuje alternativní formy práce s dětmi se specifickými poruchami učení, hyperaktivitou nebo poruchou pozornosti.
Tato seminární práce obsahuje podrobné informace o nových možnostech vzdělávání, co to s sebou přináší při aplikaci do českých škol, jaké změny u nás proběhly a které alternativní školy u nás fungují.
Práce se zabývá systémem alternativní a augmentativní komunikace a jejím uplatněním.
Kusá práce ze speciální pedagogiky se soustřeďuje na didaktická pravidla a principy, jak si připravit hodinu s využitím alternativních metod.
Seminární práce ze speciální pedagogiky informuje o alternativních metodách (AM), které se používají ve speciálních školách.
Zápočtová práce do srovnávací pedagogiky se věnuje zhodnocení alternativního školství v komparaci České republiky s Německem s Spojenými státy.
V práci je zpracována anamnéza a z ní vycházející diagnóza a prognóza dívky mladšího školního věku, která má problémy se vzdorovitým chováním, rodinnými vztahy, školními dovednostmi i zařazením do školního kolektivu.
Tato práce se zabývá aplikací psychologických metod ve speciální pedagogice.
Práce se zabývá využitím arteterapie v profesi sociálního pedagoga.
V práci je kladen důraz na léčebnou rehabilitaci v kontextu rehabilitace ucelené s cílem přiblížit čtenáři užití arteterapie v užším i širším slova smyslu v rámci této rehabilitace.
Seminární práce je zaměřena na problematiku autismu.
Tato práce se zabývá autismem.
Práce se zabývá autismem, vysvětluji jeho možné příčiny, dále pak jak se projevuje a také jak je možné autismus klasifikovat.
Jedná se o seminární práci na téma autismus.
Práce se věnuje projevům autismu a vzdělávání a výchově jedinců jím trpících.
Tato práce se věnuje návrhu arteterapeutické aktivity Barevné setkávání.
Práce se skládá ze dvou částí.
Projekt představuje rozvržení a obsah vyučovací hodiny matematiky pro 1.
Text stručně seznamuje s funkcí výchovného poradce.
Práce se zabývá jednotlivými formami spastické i nespastické DMO nebo dalším zdravotním postižením, která provázejí DMO.
Jedná se o velmi stručnou práci zaměřenou na problematiku diagnostiky skupiny a konstrukce sociometrické metody, není opominut ani sociometrický ratingový dotazník a šikana.
Práce se obecně zamýšlí nad smyslem vzdělávání a volbou povolání.
Práce velmi stručně popisuje Downův syndrom, jeho příčiny vzniku a charakteristiku dívky s tímto syndromem.
Práce popisuje Downův syndrom a možné problémy, které s ním souvisí.
V práci jsou popsány situace, kde se projevuje dysfunkčnost rodiny a výchovy dítěte, jakými vlivy je ovlivněn a jak vzniklou situaci řešit.
Práce představuje nejčastější vadu řeči, dyslalii.
Text seznamuje s definicí pojmu dyslexie, jejími projevy a postupy, které se využívají při práci s dyslektickými dětmi.
Seminární práce detailně se zabývající poruchou učení zvanou dyslexie, její diagnostikou u dětí a reedukací možných následků dyslexie.
Tato práce se zabývá specifickou poruchou učení - dyspinxií.
Cílem této práce je seznámit se základní definicí jak edukace, tak terapie, a zároveň uvést příklady konkrétních metod, se kterými edukace i terapie ve speciální pedagogice pracují.
Cílem práce je představit metodu EEG-Biofeedback, která se využívá k léčbě disbalancí mozkových činností.
Práce se zabývá diagnostikou a terapií elektivního mutismu - neurotické poruchy komunikace vyskytující se u dětí mladšího školního věku.
Základní definice Epilepsie, proč je tato nemoc tak nepříjemná, omezení v životě epileptika.
Práce ve formě souvislého textu charakterizuje ergoterapii, její znaky a využití.
Práce se věnuje oblasti speciální pedagogiky.
Text se zabývá problematikou etopedie na školách.
Práce se zaměřuje na faktory, které ovlivňují vzdělávání Romů na Slovensku.
Cílem seminární práce je zamyšlení se nad faktory resilience u dětí v riziku poruch chování a s poruchami chování.
Práce nabízí pohled na přístup společnosti k jedincům s tělesným postižením napříč různými historickými obdobími.
Práce podává základní přehled o vědcích, kteří se zabývali studiem a péčí o osoby s poruchami komunikačních schopností v naší zemi.
Seminární práce poskytuje stručný přehled etopedické historie.
Tématem práce je improvizace jako součást edukace na speciální základní škole.
Práce se zabývá podmínkami integrace žáků s postiženým do běžných škol, popisuje nabízené možnosti, jejich výhody a nevýhody.
Práce popisuje uskutečněnou praxi na Základní škole v Černošicích, ve které je integrována dívka s lehkou mentální retardací.
Tato seminární práce rozebírá problematiku výchovy a vzdělání mentálně retardovaných osob.
Práce se zaobírá problematikou integrace dětí do základních a středních škol, specializovanými zařízeními jako jsou specializovaná pedagogická centra (SPC), dále se věnuje integraci dětí do normálních škol, co to je a co zahrnuje individuální vzdělávací program (IVP).
Cílem seminární práce bylo vytvořit individuální plán pracovní kompetence klientky se středně těžkou mentální retardací a epilepsií.
Jedná se o práci, která se věnuje konkrétnímu případu dívky s lehkou mentální retardací.
Práce se zabývá případem epilepsie, tzv.
klasifikace mentální retardace podle WHO - mírná duševní zaostalost – slaboduchost, lehká slabomyslnost (oligofrenie) – debilita, středně těžká slabomyslnost (oligofrenie) – imbecilita, těžká slabomyslnost (oligofrenie) – prostá idiotie, těžká slabomyslnost (oligofrenie) – těžká idiotie, oligofrenie blíže neurčené.
Práce se zaměřuje na problematiku koktavosti u dětí předškolního a mladšího školního věku.
Seminární práce sleduje, jaké komplexní služby jsou v České republice zajištěné pro nevidomé občany.
Tato práce se zabývá problematikou komunikace s hluchoslepými lidmi.
Práce se věnuje zhodnocení postupů při komunikaci s verbálně agresivním žákem na druhém stupni základní školy.
Tato práce se stručně zabývá piktogramy - komunikačním systémem s obrazovými symboly.
Kriminalita mládeže je celosvětově velmi diskutované téma.
Seminární práce je zaměřena na primární prevenci kyberšikany.
Práce popisuje možné metody a legislatviu při práci s dětmi s poruchami učení.
Legislativa ve školství - Zákon č.
Jedná se o seminární práci z psychologie se zaměřením na téma mozkových dysfunkcí a jejich projevování se u dětí.
Semestrální práce o levácích, jejich přeučování, ale také proč je přeučování škodlivé, popřípadě se v práci mluví i tom, jak vychovávat levoruké děti ať už v rodinném zázemí nebo ve škole.
Tématem práce je literární-dramatická hra jako součást edukace na speciální základní škole.
V první části práce je definován pojem logopedická prevence a shrnut význam řeči pro dorozumívání.
Práce se zabývá problematikou vady řeči u dětí předškolního a školního věku.
Práce zabývající se problematikou jedinců s řečovým postižením a problematikou výchovy řeči - logopedií.
Práce se věnuje možnostem využití tvůrčí dramatiky ve výuce na speciální základní škole.
Velmi kusá práce informuje o uplatnění metody Jana Amose Komenského, o metodě názornosti.
Krátká práce seznamuje s pedagogickou metodou posloupnosti, která má vést ke zlepšení koncentraci u žáků s mentálním postižením.
Velmi stručná práce seznamuje s pedagogickou metodou, která radí učiteli vypsat nejdůležitější pojmy z učiva, které chce žákům s mentálním postižením zprostředkovat.
Velmi kusá práce obecně informuje o metodě soustavného opakování učiva při vzdělávání žáků s mentálním postižením.
Cílem této seminární práce bylo vytvořit metodický postup pro nácvik cestování vlakem pro konkrétní ženu s mentální retardací, které by jí umožnilo udržení pracovního místa.
Zápočtová práce z předmětu Metodika výslovnosti pro 3.
Práce se zabývá historií péče u nás o děti s poruchami učení a chování, zřizováním pedagogicko-psychologických poraden, integrace, současný stav péče o děti s poruchami učení - pětistupňový hierarchický model péče o děti s SVP.
Seminární práce vysvětluje principy a zásady montessoriovské školy.
Seminární práce do předmětu Základy speciální pedagogiky - Etopedie na PdF MU se zabývá otázkou motivace a její potřeby v českém školství.
Práce je přepisem rozhovoru se zástupcem romské komunity.
Práce se zabývá významem multikulturní výchovy pro společnost, přičemž se soustředí na situaci v České republice.
Text stručně, ale velmi přehledně seznamuje s muzikoterapií.
Zápočtová práce z předmětu Řízení speciálně pedagogických institucí a bezpečnost práce pedagogických pracovníků popisuje stresové faktory při práci pedagogů, které mohou vést k rozvinutí syndromu vyhoření.
Práce je úvahou s prvky osobní zkušenosti na téma, jak realizovat prevenci drogové závislosti.
Práce, která podrobně představuje problematiku mladých sluchově postižených osob.
Práce se v rámci somatopedie zabývá obrnami centrálními a periferními s důrazem na dětskou mozkovou obrnu (DMO).
Tato seminární práce ve zkratce shrnuje odezírání jako formu komunikační metody neslyšících.
Práce se zabývá problamtikou sluchově postižených spoluobčanů.
Práce se ve své první části věnuje problematice pedagogické integrace.
Krátká práce se věnuje specifické poruše počítání, dyskalkulii.
Práce se zabývá metodami, které se v pedagogické metodologii používají k analýze epizodického rozhovoru.
Práce obsahuje popis a zhodnocení činnosti autorky v rámci praxe v dětském domově.
Jedná se o seznam pomůcek a literatury, které se používají při reedukaci specifických poruch učení v heslech.
Práce popisuje, rozebírá a hodnotí případ mladého muže.
Projekt obsahuje kompletní plán postupu při psaní diplomové práce.
Tato práce se zabývá poruchami řeči.
Seminární práce se zabývá nejrůznějšími poruchami řeči a jejího vývoje.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.