
přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Seminární práce se zabývá pracovní rehabilitací sluchově postižených.
Seminární práce se zabývá problematikou nadaných dětí.
Práce předkládá kazuistiku a návrh na program zacházení s vězněm ke smyšlenému trestnému činu.
Práce se zabývá prostorovou orientací osob se zrakovým postižením a jejich samostatným pohybem.
Příprava pro hodinu hudební výchovy pro děti s psychickými poruchami ve věku od 10 do 18 let shrnuje organizaci a průběh dané učební jednotky.
Práce obsahuje přípravy pro předškolní nízkoprahový klub Domu Světluška v Ústí nad Labem na celý měsíc září.
Tato práce obsahuje popis chlapce s lehkou mentální retardací.
Práce reaguje na zadání úkolu absolvovat půl hodiny sebeobslužných činností se zavázanýma očima.
Jedná se o zpracované výpisky zaměřující se na tvorbu rámcového vzdělávacího programu pro děti s lehkou mentální retardací, kde je specifikováno, jak by mělo vypadat vzdělávací zařízení, jaké jsou cíle a oblasti vzdělávání, rozložení kompetencí a představena jsou i průřezová témata.
Jedná se o rozsáhlou recenzi knihy T.
Práce představuje zamyšlení nad vnímáním a prožíváním světa nevidomými lidmi.
Práce se velmi stručně zabývá relaxačními technikami vhodnými pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
Práce se soustředí na problematiku sluchových poruch u dětí se zaměřením na postavení a úkoly rodičů dětí s vadami sluchu.
Práce se zabývá zvláštními aspekty výchovy zrakově postiženého dítěte.
Práce ve formě eseje pojednává o problematice dítěte postiženého Downovým syndromem a úloze rodiny v jeho životě.
Seminární práce z etopedie v úvodu načrtává změny v pohledu na výchovu a přístup k dítěti během historie a následně specifikuje pojmy dítě v riziku a dítě s poruchou chování.
Seminární práce zabývající se problematikou Rómů v České republice z pohledu případné jazykové bariéry.
Práce popisuje sportvoní disciplínu - rybaření.
Práce, pojednávající o významu řeči, jejím vývoji a poruchách, nejprve představuje aspekty posuzování řeči.
Výběr her pro děti staršího a mladšího školního věku.
Seminární práce na téma Mluvená řeč a odezírání u osob se sluchovým postižením popisuje uvedení do problematiky sluchového postižení, systém péče o osoby se sluchovým postižením, středisko rané péče Tamtam, sluchové vady dle stupně postižení, komunikace a komunikační kompetence sluchově postižených, metody odezírání, rozdělení hlásek podle jejich obtížností při odezírání a jiné.
Práce se zabývá sociálními aspekty příčin problémového chování.
Autor popisuje své důvody, proč se rozhodl studovat sociální pedagogiku.
Práce se zabývá sociální pedagogikou a sociální prevencí.
Tato práce uvádí výchovný plán problematického dítěte, které trpí hyperaktivitou a má sklony k agresivnímu chování.
Text seznamuje se speciální pedagogikou.
Práce se zabývá poruchami učení.
Jedná se o práci, která postupně představuje jednotlivé specifické poruchy učení s vyjmenováním jejich příčin, projevů a diagnostiky.
Tato práce se zabývá diagnostikou specifických poruch učení.
Tento text se zabývá specifickými poruchami učení.
Tato práce se zabývá specifickými poruchami učení.
Seminární práce se věnuje typům a projevům specifických vývojových poruch školních dovedností a vzdělávání žáků jimi trpících.
Tato práce seznamuje se specifickými vývojovými poruchami učení.
Seminární práce pojednává o specifikách dětí s Downovým syndromem a zásadách práce s nimi.
Práce hodnotí metodu Lee a Marlene Panterových zvanou asertivní kázeň a její využití v práci s problematickými dětmi ve vzdělávacím procesu.
Seminární práce spadající do speciální pedagogiky, která stručně charakterizuje činností sociálních pracovníků na ulici, tzv.
Práce popisuje cíle, edukační aspekty a průběh vyučovací hodiny s využitím dramatické hry na motivy pohádky o Červené karkulce, určené pro žáky speciálních základních škol.
Práce podává základní informace o logopedických problémech.
Seminární práce se zabývá vlivem působení hluku na lidský organismus.
Práce se věnuje klasifikaci škol jako sociální instituce, dále tedy rozvíjí, jaké funkce by měla škola mít z pohledu výchovy mladé generace, a popisuje, co je to tzv.
Práce popisuje možnosti tělesně postiženého jedince v tělesné výchově a sportu.
Zápočtová práce zpracovává téma teorie výchovy a mutismus u dítěte na 1.
Práce vysvětlujeí metodu snoezelenu, její historie a principy.
Tato práce se věnuje problematice zrakově postižených.
Tato práce se zabývá problematikou nevidomých.
Seminární práce sleduje, jakou úlohu zastává osobní asistent v životě jedince s mentálním postižením.
Práce pojednává o jednotlivých typek postižení - zdravotní, sluchově a tělesně postižení spolu s poruchami řeči, výchovnými problémy a dalšími způsoby postižení.
Práce nejprve definuje rozštěpová onemocnění a faktory, které je způsobují.
Práce se věnuje Vojtově rehabilitační metodě.
Práce z oboru somatopedie zachycuje některá východiska disciplíny, situaci v oblasti vzdělávání tělesně postižených v České republice a především rozebírá četné druhy nemocí vedoucích ke zdravotnímu postižení.
Práce se věnuje výchovně-vzdělávacímu procesu romských žáků na Slovensku a vybraným problémům, které v něm mohou nastat.
Práce charakterizuje, co je to autismus, jak je diagnostikován a jaké mohou být příčiny této poruchy.
Text informuje o vzdělávání a výchově dítěte s Downovým syndromem.
Práce popisuje organizační strukturu domova, skladbu klientů, personální vybavení a využívané právní předpisy.
V práci jsou představeni dva žáci první třídy běžné základní školy, pozornost je soustředěna na vyšetření a následné zhodnocení úrovně jejich řečové komunikace.
Práce popisuje formou výpisků historický vývoj vztahu společnosti k tělesně a zdravotně postiženým.
Práce popisuje vývoj a změny v romské kultuře po roce 1989 z pohledu celé Evropy ale i samotné České republiky.
Práce představuje základní typy vývojových poruch - dyslexii, dysgrafii, dysortografii, dyskalkulii, dyspinxii, dyspraxii, i lehkou mozkovou dysfunkce.
Seminární práce poskytuje základní přehled o vývojových poruchách učení a zaměřuje se zvláště na dyslexii.
Seminární práce o vlivu zvířat na lidi z hlediska vývojové psychologie.
V poznámkách práce představuje život a přínos některých osobností z oboru somatopedie, jako byli Jedlička, Bakule, Bartoš, Chlup, Kábele.
Práce popisuje průřez vzdělávacím systémem Rumunska od základního vzdělání po vzdělání vysokoškolské.
Práce se nejprve podrobně zabývá přístupy ke vzdělávání sluchově postižených, porovnává je mezi sebou, ale i mezi Českou republikou a Německem.
Práce je zaměřena na vzdělávání a uplatnění osob se změněnou pracovní schopností na trhu práce.
Úkolem této práce bylo vybrat si jeden ze systémů alternativní pedagogiky a zhodnotit ho dle vlastního názoru.
Práce se zabývá zooterapií a jejím přínosem pro děti, které trpí dětskou mozkovou obrnou (DMO).
Historie výzkumu.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.