přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Kromě učebnic vám k přípravě doporučujeme kurzy k přijímacím zkouškám.
Základy společenských věd -Scholastik - doplněné vydání - neoficiální průvodce přípravou na přijímačky ze ZSV a na Scio testy
Učebnice tě připraví na přijímačky ZSV Scio! Více než 500 řešených úloh, 3 testy s vyhodnocením, Výklad teorie, Aplikace na trénování úloh, 10hodinový videokurz ZSV na Scio testy
Nejedná se o oficiální učebnici ani kurz společnosti Scio s.r.o. Videokurz ZSV ZDARMA
K této učebnici získáš videokurz Základů společenských věd na Národní srovnávací zkoušky Scio. Pro zpřístupnění nahraj doklad o koupi učebnice nebo fotku účtenky na https://oscio.cz/ucet/. Ve více než 10 hodinách společně s lektorem projdeš základy teorie, která ti pomůže k úspěšnému složení přijímaček na vysokou ze ZSV.
Aplikace na trénování úloh Nahráním účtenky se ti také zpřístupní aplikace na trénování úloh. Aplikace je dostupná pro Android, iOS nebo v internetovém prohlížeči. Najdeš v ní dohromady stovky úloh ze všech oddílů testu. Jednotlivé kapitoly jsou navíc doplněny přehlednou teorií. Přístup do aplikace i k videokurzu je k učebnici zdarma na jeden měsíc.
V první části učebnice se seznámíš s tím, jak testy ZSV u NSZ vypadají. Naučíš se strategie a to, jak v testech postupovat a jak se na ně připravit. Další část se věnuje jednotlivým oddílům testu: Člověk a společnost (psychologie, sociologie, filozofie), Stát a právo (politologie a právo) a Hospodářství a svět (ekonomie, evropská integrace a moderní dějiny). Každá kapitola obsahuje výklad teorie následovaný řešenými úlohami k procvičení. Poslední část publikace je tvořena cvičnými testy. Ty strukturou i počtem úloh odpovídají testu, který tě čeká u přijímacích zkoušek.
Aktualizace učebnice zveřejňujeme na https://oscio.cz/aktualizace/.
Poutavá učebnice určená k přípravě na maturitu a k přijímacím zkouškám na vysoké školy - obsahuje celou středoškolskou látku literatury i teorie literatury.
Obsahuje celou středoškolskou látku literatury i teorie literatury.
Kniha je přehledně zpracována do 22 kapitol, které jsou dále členěny na menší podkapitoly, snadnou orientaci v textu, podporuje grafické odlišení ústředního textu od doplňujících poznámek a zajímavostí, knížka je doplněna portréty literárních osobností, ukázkami z děl, obsahy děl, společensko-historickým pozadím doby, určeno studentům všech středních škol během celého středoškolského studia, jejich učitelům a ostatním zájemcům o studium literatury
NOVINKA
Vzhledem k odlišnému charakteru uvedených pedagogických věd se jednotlivé části učebnice od sebe poněkud liší způsobem zpracování. Ve všech se ale autoři snažili o navázání dialogu se čtenářem – ať už to bude student, či učitel. V učebnici vedle základního textu najdete i poznámky, odkazy na odbornou literaturu, zajímavosti, a především řadu rozmanitých úkolů. Při jejich řešení si nejlépe uvědomíte, že pedagogiku se nemusíme učit zpaměti jako malou násobilku: mnoho věcí, na něž v pedagogice narážíme, už přece známe z vlastního života. Stačí jen o těchto zkušenostech přemýšlet, konfrontovat je s pedagogickou teorií, diskutovat o nich s učiteli či se spolužáky. Pokud byste si u některých úloh (v didaktické části) nebyli jisti, můžete si svůj názor porovnat s klíčem k jejich řešení. Věříme, že tak bude pro vás pedagogika nejen zábavnější, ale že si zároveň lépe osvojíte „pedagogické myšlení“, které zcela jistě uplatníte i při výkonu pedagogické profese.
Pro pedagogy je zajímavý interaktivní způsob zpracování některých částí učebnice. Bude jim napomáhat k tomu, aby studenty mohli vést k přemýšlení, samostatnosti a spolupráci s učiteli i se spolužáky.
Publikace určená studentům pedagogických oborů prezentuje obecnou, vývojovou, pedagogickou a sociální psychologii se zaměřením na mladší a starší školní věk dítěte.
Tato publikace je určená studentům pedagogických oborů – budoucím učitelům, kteří budou pracovat s dětmi mladšího a staršího školního věku, tedy se žáky základní školy.
Kniha umožňuje studentům nahlédnout do psychologických disciplín ze tří úhlů pohledu: učitele-edukátora, který by měl být vybaven základními znalostmi z obecné, vývojové, pedagogické a sociální psychologie, jakož i i z psychoterapie; učitele-kolegy, jenž by měl být seznámen se základními poznatky z oblasti psychologie práce; a učitele-vědecko-výzkumného pracovníka, který by měl být seznámen s designem a realizací výzkumné činnosti v pedagogickém procesu.
Celý text doprovázejí četné příklady z praxe autorek a bohatý poznámkový aparát.
TESTY z českého jazyka pro žáky 9. tříd ZŠ 2023 - 2024
Tato učebnice je určena žákům 9. ročníků ZŠ, kteří se hlásí na čtyřleté obory vzdělávání zakončené maturitní zkouškou a také jejich vyučujícím, jimž učebnice může pomoci se systematickou přípravou žáků na úspěšné zvládnutí didaktického testu z matematiky v rámci přijímacích zkoušek, včetně řešení všech úloh. Publikace je koncipovánajako komplexní příprava a je rozdělena na několik částí.
Doplňující materiály jsou ke stažení na webových stránkách www.didaktis.cz.
Sbírka 1350 testových úloh s klíčem pro průběžné studium a pro přípravu k maturitě a k přijímacícm zkouškám na vysokou školu
Jedná se o sbírku opakovacích testových úloh středoškolského učiva a komplexních testových úloh ke společné části maturitní zkoušky. Společně s publikacemi ČESKÝ JAZYK – přehled středoškolského učiva, LITERATURA – přehled středoškolského učiva, ČESKÝ JAZYK – testové úlohy, OBSAHY A ROZBORY DĚL a čtyřmi díly ČÍTANEK vám poslouží nejen při pravidelné výuce českého jazyka a literatury, ale následně i při přípravě k maturitě a přijímacím zkouškám na vysokou školu. Koncepce sbírky vychází z požadavků MŠMT na novou podobu maturitní zkoušky.
Sbírka 1350 testových úloh s klíčem pro průběžné studium a pro přípravu k maturitě a k přijímacícm zkouškám na vysokou školu
Tato učebnice vám poslouží nejen při pravidelné výuce literatury, ale následně i při přípravě k maturitě a přijímacím zkouškám na vysokou školu.
V úvodu kapitoly je vždy zařazen tzv. historicko-společenský kontext. V něm jsou představeny základní atributy daného literárního období, které bylo vždy spjato s dobovými společenskými, kulturními a politickými událostmi. Literatura je druhem umění, a proto je také neodmyslitelně spjata s hudbou, architekturou a malířstvím. Text doprovází množství obrázků, které mají studentům ujasnit pohled na probíranou problematiku a ukázat ji na příkladech. Součástí knihy jsou četné ukázky z literárních děl, které by měly studenty podnítit k vlastní četbě, jež je nezbytnou podmínkou a základem porozumění literatuře. Podrobněji se vybraným literárním dílům věnují OBSAHY ROZBORY DĚL a 4 díly ČÍTANEK. V samostatné kapitole seznámí učebnice studenty také se základy literární teorie.
Učebnici využijete v průběhu celého studia na střední škole a při přípravě k maturitě a přijímacím zkouškám na VŠ. Zpracováno dle požadavků MŠMT k nové podobě maturitní zkoušky.
Všechny čtyři díly čítanek jsou shodně s učebnicí LITERATURA – přehled SŠ učiva rozděleny do 21 tematických okruhů (vyjma kapitoly Základy literární teorie, zařazené pouze v učebnici literatury), které chronologicky mapují vývoj světové a české literatury od jejích počátků až po současnost. Z každého představovaného literárního díla jsou zařazeny dvě samostatné ukázky, z nichž první je většího rozsahu, aby si čtenář na dílo a jeho vlastnosti zvykl, seznámil se s ním a uvědomil si některé zvláštnosti autorského stylu. Následný blok otázek k textu (a možných námětů k přemýšlení) jistě pomůže vyučujícím oživit výuku, studentům pak osvěžit si znalosti a ověřit, zda opravdu pozorně četli uvedený text. S rozborem vybraných jevů koresponduje i závěrečná interpretace, která odkazuje k uvedeným textům, ale vztahuje se zpravidla i k základním rysům autorovy tvorby.
Učebnici využijete v průběhu celého studia na střední škole a při přípravě k maturitě a přijímacím zkouškám na VŠ. Zpracováno dle požadavků MŠMT k nové podobě maturitní zkoušky.
Všechny čtyři díly čítanek jsou shodně s učebnicí LITERATURA – přehled SŠ učiva rozděleny do 21 tematických okruhů (vyjma kapitoly Základy literární teorie, zařazené pouze v učebnici literatury), které chronologicky mapují vývoj světové a české literatury od jejích počátků až po současnost. Z každého představovaného literárního díla jsou zařazeny dvě samostatné ukázky, z nichž první je většího rozsahu, aby si čtenář na dílo a jeho vlastnosti zvykl, seznámil se s ním a uvědomil si některé zvláštnosti autorského stylu. S rozborem vybraných jevů koresponduje i závěrečná interpretace, která odkazuje k uvedeným textům, ale vztahuje se zpravidla i k základním rysům autorovy tvorby.
Tato kniha vám společně s publikací LITERATURA – přehled středoškolského učiva poslouží při pravidelné výuce češtiny a následně i při přípravě k maturitě a přijímacím zkouškám na vysokou školu.
Učební látka je rozdělena do dvou částí:
Teoretická část vychází ze středoškolských osnov a Katalogu požadavků ke společné části maturitní zkoušky MŠMT ČR. Vedle tradičního učiva je zahrnut např. terminologický slovníček, seznam vyjmenovaných slov a kapitola o tom, jak napsat písemnou práci. Pro větší názornost a srozumitelnost je do výkladu zařazeno také mnoho ukázek a příkladů.
Praktická část knihy (cvičebnice) je určena k ověření teoretických znalostí a jejich procvičení. Obsahuje pravopisná cvičení, texty k diktátům, komplexní jazykové rozbory a tzv. testy s uzavřenými odpověďmi či s výchozím textem. Na konci knihy je zařazen klíč s řešeními a slovníček pojmů.
Titul určený k přípravě k maturitní zkoušce, k přijímacím zkouškám na vysoké školy (zejména na filozofické a pedagogické fakulty), ale i na testy, písemky a zkoušení po celou dobu středoškolského studia. Kniha obsahuje více než 1000 testových otázek, které souhrnně procvičují učivo literatury v rámci osnov střeních škol.
Koncepce knihy je sestavena tak, že na většinu otázek můžete odpověď najít v titulech Odmaturuj z literatury 1 a 2. Učivo si tak nejen zopakujete a procvičíte, ale stejně tak lehce si můžete připomenout pozapomenutou látku.
Přehledný klíč je umístněn na klopě obálky, což zvyšuje praktičnost a usnadňuje práci při kontrole odpovědí.
Kniha obsahuje kromě vysvětlení základních termínů například:
přehled hlavních směrů andragogických teorií, příklady organizace vzdělávání dospělých, cílové skupiny ve vzdělávání dospělých, profesní vzdělávání dospělých, andragogické profese a profesionalizace andragogické práce
Vzdělávání dospělých je dynamicky se rozvíjející obor, který reaguje na aktuální požadavky praxe a vzdělávací politikyv celé EU, která vzdělávání dospělých velmi podporuje. To je důvod, proč tato úspěšná publikace vycháízí v druhém, aktualizovaném a podstatně rozšířeném vydání. Je určená i jako základní učební text pro studenty andragogiky a personálního řízení, mapuje tento obsáhlý obor v celém jeho rozsahu.
Kniha si klade za cíl podat srozumitelný výklad vývoje člověka v průběhu celého životního cyklu od početí po smrt. Chce vyvolat zájem o obor, ilustruje jeho zajímavost a pestrost. Snaží se seznámit čtenáře s novými teoriemi a zajímavými výzkumy, předložit kontroverzní témata a rekapitulovat kritické názory. Poukazuje na rozdílnost různých pohledů, varuje před přílišnou unifikací a stereotypizací a snaží se vyvracet různá frekventovaná mylná přesvědčení a mýty, které jsou v oblasti vývojové psychologie v České republice rozšířené i mezi odborníky. Nabízí shrnutí nových vědeckých poznatků a snaží se čtenáře nasměrovat k otevřenému a kritickému myšlení. PhDr. Kateřina Thorová, Ph.D., je klinická psycholožka se specializací na dětskou vývojovou psychologii. V publikaci zúročila mnoholeté praktické zkušenosti, které získala při práci s dětmi s různými vývojovými poruchami. Publikuje především v oblasti poruch autistického spektra. V nakladatelství Portál jí vyšla mimo jiné monografie Poruchy autistického spektra (2006).
Prof. PhDr. Jan Průcha, DrSc., je uznávaným odborníkem v oblasti pedagogické teorie a výzkumu, pracuje jako nezávislý expert a konzultant a přednáší na českých i zahraničních univerzitách. Je zakladatelem České asociace pedagogického výzkumu, působí v mezinárodních vědeckých organizacích a redakčních radách vědeckých časopisů. V roce 1995 mu byl udělen čestný doktorát univerzitou v Turku (Finsko). V nakladatelství Portál vydal knihy Moderní pedagogika, Přehled pedagogiky, Alternativní školy a inovace ve vzdělávání, Učitel, Srovnávací pedagogika. Je spoluautorem publikace Pedagogický slovník.
Kniha je určena studentům pedagogiky, sociologie, pedagogické psychologie, a také odborníkům a učitelům, školským manažerům, personalistům.
Existuje už mnoho knih o tom, jak by měla vypadat "ideální" škola nebo učitel. Víme však, co se opravdu děje ve školách? Co si z nich děti vlastně odnášejí? Jaké je naše školství ve srovnání se světem? A kam vlastně směřuje moderní pedagogické myšlení? Na tyto a další otázky odpovídá ojedinělá publikace, která se po svém prvním vydání rychle stala základní učebnicí i referenčním dílem pro všechny, kdo se zabývají vzděláváním. Autor na řadě příkladů ukazuje, jaké otázky si dnes klade věda o edukaci, jakých prostředků používá k jejich objasnění a k jakým, často překvapivým, závěrům dochází.
Šesté, aktualizované a doplněné vydání
Studijní předpoklady (OSP) + Základy společenských věd (ZSV)
Balíček učebnic pomáhá s celkovou přípravou k přijímacímu řízení na ty vysoké školy, které vyžadují úspěšné složení testů ze ZSV a OSP (základů společenských věd a studijních předpokladů)
Učebnice jsou rozděleny na jednotlivé části.
ZSV -filozofie, psychologie, sociologie, právo, politologie, ekonomie, mezinárodní vztahy, české dějiny, světové dějiny, všeobecný přehled, + 3 ostré testy
OSP - jazyková část, analytická část, všeobecný přehled, anglická část, + 3 ostré testy.
Příklad VŠ - fakulty, pro které jsou tyto testy pro přijetí studentů ke studiu nezbytné.
Fakulty pedagogické, filozofické, právnické, sociálních studií, humanitních studií, ekonomické, přírodovědecké, zdravozně sociální, informatiky, strojní, elektrotechnické, architektury, regionálního rozvoje, další.
Komplexní příprava k přijímacím zkouškám na vysoké školy ze společenských věd (ZSV) a k Národním srovnávacím zkouškám ze ZSV.
Cílem cvičebnice je poskytnout komplexní přípravu k přijímacímu řízení na vysoké školy, na nichž je třeba absolvovat test ze základů společenských věd. Zpracováním různorodých typologií testových otázek a nejfrekventovanějších témat a oblastí z přijímacích řízení v ČR se podařilo žákům poskytnout kompletní podklady pro přípravu na testy ze základů společenských věd na libovolnou vysokou školu v České republice. Cvičebnice obsahuje vzorové úlohy pro přípravu studentů k přijímacímu řízení na vysoké školy, na nichž je třeba absolvovat test ze základů společenských věd.
Prof. PhDr. Jan Průcha, DrSc., Dr.h.c., je přední odborník v oblasti pedagogické teorie a výzkumu, pracuje jako nezávislý expert a konzultant. Přednášel na našich i zahraničních univerzitách. Působil v mezinárodních vědeckých organizacích a redakčních radách odborných časopisů. V roce 1995 mu byl udělen čestný doktorát univerzitou v Turku (Finsko).
Kniha je vstupní branou k hlubšímu poznání pedagogiky - orientuje čtenáře, radí mu a nabízí informační zdroje k dalšímu studiu. Mezinárodně uznávaný autor shromáždil v přehledné práci informace o současném stavu a trendech v pedagogických vědách, o jejich klíčových poznatcích i otevřených otázkách. Velkou pozornost věnuje autor výzkumným metodám a informačním pramenům. Kniha je určena zájemcům o studium učitelství, studentům pedagogických a sociálních oborů, učitelům, pracovníkům v oblasti managementu a státní správy ve školství. Je vhodná pro přípravu k přijímacím zkouškám na pedagogické fakulty, jako úvodní učebnice pro všechny typy škol i referenční příručka pro odborníky v praxi.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.