přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Cílem tohoto projektu je přispět ke zlepšení adresnosti a kvality reklamy, což v důsledcích může přinést snížení množství papírových tištěných reklam a mít příznivý dopad na životní prostředí.
Seminární práce z předmětu Podpora prodeje ve své první části přibližuje smysl, výhody a nevýhody podpory prodeje a charakterizuje nástroje spotřebitelské a obchodní propagace.
Práce si klade za cíl analyzovat šest reklam z marketingového pohledu.
Tato práce se zabývá analýzou reklam na České televizi, Nově a Primě.
Seminární práce obsahuje několik analýz různorodých mediálních produktů s důrazem na prezentované stereotypy.
Tato práce se zabývá stručným porovnáním firem Nestlé, Kit Kat a Cadbury z hlediska jejich webové prezentace, SWOT analýzy, designu stránek, a způsobu komunikace se zákazníky.
Tato práce se věnuje cenové a necenové konkurenci jako nástroji v boji o zákazníka a pozici na trhu.
Práce se zabývá etičností a pravidly pro etickou reklamu.
Tato práce charakterizuje slovenský Eurotel, věnuje se jeho propagační politice.
Práce je krátkou kritikou gramatických chyb v běžném životě, zde zachycené na pivních táccích společnosti Ostravar.
První část práce popisuje historii Oblastní galerie v Liberci a její stálé sbírky.
Práce velmi stručně shrnuje strategie reklamní kampaně této firmy.
Tato práce analyzuje nákupní atmosféru prodejny jatek Borotice.
Krátká práce esejovitého formátu o zhodnocení postavení firmy Kofola a.
Práce, která sestavuje komunikační plán pro fiktivní čajovnu Kleopatra, v úvodu provozovnu představuje a provádí pro ni SWOT analýzu.
Práce definuje logo, a zabývá se smyslem a využitím loga ve sportu.
Seminární práce rozebírá problematiku tvorby logonym, tzn.
Tato práce se zabývá problematikou reklamy na internetu.
Tato práce se zabývá marketingovou promotion.
Tato práce představuje různé reklamní kampaně firmy McDonald´s, které byly vysílány v USA, Egyptě, Indii a Číně.
Seminární práce se v teoretické a praktické rovině soustředí na možnosti využití internetu k firemní propagaci výrobků a služeb.
Práce podává návrh na propagační strategii oční kliniky Gemini, působící v Písku od roku 2009, zasazený do výkladu obecných poznatků o propagaci, jejích podmínkách, průběhu a cílech.
Náplní prezentace je přednesení několika doporučení společnosti vyrábějící pizzu.
Seminární práce do modulu Právo v podnikání seznamuje s podstatou nekalé soutěže a zejména s jejími jednotlivými formami, k nimž přiřazuje reálné příklady.
Práce se zabývá problematikou ochranných známek.
Práce se věnuje představení sponzoringu a mecenášství, jak tento typ lidského chování charakterizovat, specifikovat a co vede nejen jednotlivce, ale i firmy ke sponzorství a mecenášství.
Práce se zaměřuje na památky města Litomyšle a České Třebové, neboť autorka nechce aby tyto památky upadly v zapomnění, protože jsou součástí naší historie a přírody.
Práce je prezentací na téma pivovaru v Plzni a výrobě piva zde.
Tato práce popisuje možné způsoby podpory prodeje.
Práce představuje podporou prodeje jako jeden z nástrojů nepřímé komunikace v marketingu.
Práce je prezentací akciové společnosti Metasport, která se zabývá výrobou a obchodem se sportovní galanterií a osvětlením.
Práce rozebírá možnosti propagace Moravskoslezského kraje, zaměřuje se především na využití domácích i zahraničních veletrhů.
Tato práce se zabývá prezentací českých muzeí na Internetu.
Práce se zabývá návrhem propagace Leteckého muzea Kbely.
Práce definuje pojem propagace.
Práce se věnuje představení jednotliých způsobů a metod představení propagačních prostředků, jako jsou např.
Seminární práce do předmětu Propagace a reklama se skládá ze dvou částí.
Seminární práce sestavuje komplexní plán přípravy a realizace přednáškové řady odborníků na vysoké škole.
Práce se zabývá působením různých druhů upoutávek a reklam na náhodného chodce na ulici.
Tato práce se zabývá reklamou.
Práce zabývající se reklamou.
Tato práce se zabývá historií a etikou reklamy.
Seminární práce do předmětu Odbyt výrobků a služeb nejprve charakterizuje reklamu, jako způsob propagace.
Práce nejprve uvádí definici reklamy a propagace.
Seminární práce přináší vymezení reklamy a propagace a probírá jejich základní souvislosti.
Seminární práce definuje a klasifikuje reklamu jako část marketing mixu.
Práce v obecné rovině definuje propagaci, její cíle, záměry, zaměření a fungování.
Tato práce se zabývá reklamou jako nástrojem prodeje.
Práce se úvahovou formou stručně věnuje reklamě v ČR a USA.
Krátký anketní průzkum, který se zaměřuje na vnímání reklamy běžným spotřebitelem, důvěru vůči reklamním sdělením, a oblíbenost reklam.
Práce seznamuje s reklamní a propagační činnosti závodu Topenářské techniky Viadrus.
Práce vypisuje jednotlivé texty reklam z TV Nova.
Krátká práce popisuje využití Search Engine Optimization (SEO), neboli optimalizace pro vyhledávače, v managementu prodeje.
Práce analyzuje dvě nápadité reklamy na energetický nápoj Cult a vodu Mountain Dew.
Esej na téma skryté reklamy ve filmu - product placementu.
Seminární práce zpracovává v dnešní době aktuální téma sponzorství.
Tato práce se věnuje popisu a hodnocení reklam na ovocné jogurty, sušenky, destiláty, pánské vůně, i slazené nealkoholické nápoje, které byly vysílány v týdnu od 9.
Tato práce se zabývá televizní reklamou.
Práce se věnuje charakterizování forem sponzorování sportovních klubů.
Práce se zabývá veletrhy a výstavami v České republice a Evropské unii.
Seminární práce stručně seznamuje se strukturou a historií firmy Železárny a drátovny Bohumín a jejího závodu Topenářské techniky Viadrus.
Esej se věnuje zamyšlení nad etikou a vlivem reklamy na člověka v dnešní společnosti.
Práce popisuje vnímání žen v reklamě.
Tento text se věnuje postavení a využívání mužských a ženských rolí v reklamě.
Tento text se zabývá vývojem propagace a reklamy.
Tato práce se zabývá pravidly založení, a následné prezentace a propagace firmy.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.