přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Cílem tohoto projektu je přispět ke zlepšení adresnosti a kvality reklamy, což v důsledcích může přinést snížení množství papírových tištěných reklam a mít příznivý dopad na životní prostředí.
Cílem práce je na základě získaných informací o organizaci DM-Drogeriemarkt, charakterizovat její identitu, image a kulturu, včetně jejích projevů.
Cílem této seminární práce z marketingu je charakterizovat firmu Telefonica O2 a její vztahy s veřejností.
Jedná se o hodnocení zákazníka na supermarket Billa z pohledu umístěný prodejny, jejího sortimentu, úrovně služeb a dalších hodnotících hledisek.
Práce charakterizuje firmu, trh na který se orientuje a proměny, kterými společnost prošla během let (trh, atmosféra, image, identita a kultura).
Tato práce seznamuje s normou ISO 26000, která zatím není v platnosti, má však upravovat obecně společenskou odpovědnost.
V této práci jsou shrnuty nejpodstatnější informace k tvorbě prezentací.
Seminární práce je zaměřená na práci s veřejností prostřednictvím krizové komunikace a na její dopad na image firmy.
Cílem této seminární práce je popsat psychologii reklamy a na to navazující spotřební chování.
Jedná se o práci, která se věnuje teorii masové komunikace se zaměřením na mediální žánry, formáty a mediální logiku.
Práce se zabývá prezentacemi, jejich přípravou a způsobem provedení, včetně různých audiovizuálních pomůcek.
Jedná se o práci, která se věnuje popisu přípravy vzdělávacího semináře ve všech aspektech, tj.
Seminární práce zpracovává téma psychologie reklamy.
Jedná se o práci, která se ohlíží na některé známé komerční filmy nebo dokumenty k tomu, aby zde našla otázku, jak významnou roli hraje PR v politice a v chování politických stran.
Práce se zabývá vztahem public relations a reklamy.
Práce obsahuje stručné shrnutí informací z oblasti public relatinos, které autor získal na týdenním kurzu.
Seminární práce se zabývá public relations.
Tento text seznamuje se historií, nástroji a fungováním PR.
Práce zpracovává a vysvětluje pojem public relations a její zaměření v rámci BTL.
Krátká práce pojednává o významu public relations v komunikačním mixu organizací.
Referát do předmětu Podnikatelská etika pojednává prostřednictvím prezentace o činnosti společnosti Rolls-Royce na poli etiky firem.
Seminární práce se zaměřuje na řízení reklamy, podporu prodeje a public relations.
Prezentace obsahuje reklamní kampaň pro autocamp a rekreační středisko Svatá Kateřina.
Práce pojednává o společnosti U.
Krátká seminární práce na téma potřeby rétoriky a komukativních schopností v obchodním prostředí.
Práce zabývající se povrchně vztahem public relations a reklamy.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.