Zapsat se lze ovšem i na jednotlivé přednášky, semináře a tréninky (v rámci individuálních studijních programů). Pak se cena řídí rozsahem zapsané výuky (kompletní ceník na http://www.cirmk.cz) v sekci „Kurzy“.
Cena zahrnuje: výuku v příslušném rozsahu hodin, dokumentaci v elektronické podobě s možností tisku, občerstvení, v případě úspěšného složení zkoušek publicitu absolventa v odborném tisku a na internetu v souvislosti se studiem ČIRMK, účast na slavnostním předávání certifikátů absolventům kurzů spojeným s neformálním setkáním s významnými osobnostmi profesního i veřejného života v reprezentačních prostorách Ministerstva zahraničních věcí ČR.
Maximální počet posluchačů přijímaných do kurzu je 60. Pro vybrané semináře a tréninky jsou však posluchači rozdělováni do pracovních skupinek po max. 15 pro dosažení maximální interaktivity výuky.
Český institut reklamní a marketingové komunikace
jehož zřizovatelem je AČRA M.K.
Starochodovská 1359
149 00 Praha 4
267 908 315
777 780 016
Fax 267 908 490
acra@acra-mk.cz
www.cirmk.cz
Akreditace MŠMT.
Vzdělávácích služeb ČIRMK dosud využila pro vzdělávání svých pracovníků řada významných firem, např.:
Allianz pojišťovna, Credit Anstalt, Česká spořitelna, Česká stomatologická komora, Český Mobil, Český Telecom, ČEZ, D.A.S. pojišťovna právní ochrany, EuroTel Praha, EXPO DATA, Grátis, Hornbach - Baumarkt cs, Leo Burnett Advertising, Mafra, Mediatel, Philip Morris ČR, Pražská energetika a řada dalších