přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Práce nejprve vypisuje obsah jednotlivých paragrafů zákona.
Práce představuje nové trendy v hodnocení zboží zákazníkem.
Seminární práce do předmětu Marketing v obchodě v obecné rovině vysvětluje, které faktory ovlivňují chování spotřebitele na trhu, a ukazuje, v jakém jsou vzájemném vztahu.
Tato práce se zabývá problematikou fuzzy logiky.
Tato práce se zabývá problematikou chování spotřebitele.
Práce zaměřující se na chování spotřebitele.
Text se zabývá chováním spotřebitele.
Práce popisuje základní ekonomické teorie o chování spotřebitele v kardinalistickém i ordinalistickém pojetí.
Cílem této seminární práce je popsat psychologii reklamy a na to navazující spotřební chování.
Práce se zabývá mezním užitkem a chováním spotřebitele.
Seminární práce do managementu a marketingu, která popisu osobní zkušenosti autorky s nákupem před internet.
Práce se zamýšlí nad tím, kteří lidé navštěvují muzea a ukazuje, které faktory při rozhodování zda navštívit, nebo nenavštívit tuto instituci, vstupují do hry.
Tato práce rozebírá chování spotřebitele.
Jedná se o zpracovanou semestrální práci, která se věnuje problematice nákupu přes internet do předmětu Ochrana spotřebitele.
Tato seminární práce hodnotí nakupování na internetu.
Práce je přehledem problematiky ochrany spotřebitele z pohledu Evropské unie.
Tato práce obsahuje teoretickou část (úpravu reklamace v právní systému ČR) a praktickou část, kde je rozebrán skutečný případ reklamace.
Práce, seznamující s konceptem privátních značek, zachycuje v úvodní části jejich charakteristiky od vlastnických souvislostí či kategorií výrobků, v nichž se uplatňují, po cenu a marketingovou komunikaci a nezapomíná ani na zhodnocení kladů a záporů.
Práce představuje přednosti a rizika elektronických obchodních domů.
Seminární práce do předmětu Ekonomika obchodu pojednává o psychologických aspektech správného rozmístění zboží v prodejnách.
Seminární práce představuje deset zákonů psychologie prodeje, které zformuloval R.
Seminární práce se zajímá o dva typy maloobchodních prodejních jednotek, supermarket a diskont.
Seminární práce vyhodnocuje dotazníkové šetření ohledně preferencí spotřebitelů vína v roce 2009.
Práce se zabývá výzkumem spotřebitele.
Práce se zabývá vývojem zadluženosti obyvatel v ČR.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.