přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Výpisky z přednášek se nejprve zaměřují na představení procesu formulace strategií.
Přednášky se věnují krizovým stavům a krizovým situacím, vysvětlují související pojmy a vymezují legislativní předpisy.
Práce formou odrážek pokrývá hlavní oblasti teorie a praxe managementu od jeho historických pojetí po management jakosti.
Zápisky z přednášek managementu charakterizují pojetí managementu, popisují jednotlivé funkce manažera od rozhodování, plánování přes motivaci, kontrolu a organizování až po komunikaci.
Tématem přednášek je modelování krizových situací.
Práce formou výpisků doprovázených schématy a grafy vysvětluje základní pojmy, fungování a náležitosti strategického managementu.
Jedná se o přehledné, tabulkami a schématy doplněné výpisky z přednášek.
První část přednášek obsahuje základní charakteristiku strategického managementu, jeho definici a stručnou historii.
Druhá část přednášek navazuje na první část s názvem Obsah strategického managementu 2.
Studijní materiály shrnují formou výpisků problematiku organizační diagnózy a hlavních typů intervencí do organizace.
Jakost - dva pohledy na jakost, jakostní znaky.
Přednášky rozebírají tématiku strategických analýz vnějšího prostředí.
Přednášky se zaobírají tématikou strategických analýz vnitřního prostředí.
Práce pojednává o významu, druzích či fázích strategického řízení a zaměřuje se také na metody výběru strategie i její měření.
Základní pojmy strategického managementu, historie a současnost, základní školy, manager pro strategické řízení, 3 druhy strategií pro dosažení konkurenční pozice, vize podnikatelského záměru, matice konkurenčního profilu (CPM), strategická analýza a profily, inovační strategie, principy a klasifikace inovací, faktory ovlivňující úspěch inovací, marketingová strategie s podporou inovačních procesů, implementace strategie, organizační struktura podniku, projektový management, vedení pracovníků, úkoly a problémy některých interních funkčních útvarů při implementaci strategie, hodnocení strategie, techniky a metody kontrolních procesů, doplňující a závěrečné informace k marketingu, prvky organizace přípravy a rozběhu malého podniku, konkurenční strategie malého podniku, management v celosvětovém měřítku, dodatek.
Zápisky z přednášek se věnují rozmanitým oblastem strategického managementu.
Zápisky z přednášek ze strategického managementu jsou zaměřeny nejen na obecné pojmy, ale i na podnikatelské plánování, procesní řízení a přístup.
Jedná se o vypracované otázky na zkoušku ze strategického managementu.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.