Vyhledej...
Formulace, výběr a implementace strategie - přednášky
Výpisky z přednášek se nejprve zaměřují na představení procesu formulace strategií.
Krizové stavy a krizové situace - výpisky
Přednášky se věnují krizovým stavům a krizovým situacím, vysvětlují související pojmy a vymezují legislativní předpisy.
Management - výpisky z přednášek
Práce formou odrážek pokrývá hlavní oblasti teorie a praxe managementu od jeho historických pojetí po management jakosti.
Management - zápisky z přednášek
Zápisky z přednášek managementu charakterizují pojetí managementu, popisují jednotlivé funkce manažera od rozhodování, plánování přes motivaci, kontrolu a organizování až po komunikaci.
Modelování krizových situací - výpisky
Tématem přednášek je modelování krizových situací.
Nástroje strategického managementu
Práce formou výpisků doprovázených schématy a grafy vysvětluje základní pojmy, fungování a náležitosti strategického managementu.
Nástroje strategického managementu - přednášky
Jedná se o přehledné, tabulkami a schématy doplněné výpisky z přednášek.
Obsah strategického managementu - výpisky z přednášek 1/2
První část přednášek obsahuje základní charakteristiku strategického managementu, jeho definici a stručnou historii.
Obsah strategického managementu, finanční analýza - výpisky z přednášek 2/2
Druhá část přednášek navazuje na první část s názvem Obsah strategického managementu 2.
Organizační diagnóza, hlavní typy intervencí do organizace - výpisky
Studijní materiály shrnují formou výpisků problematiku organizační diagnózy a hlavních typů intervencí do organizace.
Řízení jakosti
Jakost - dva pohledy na jakost, jakostní znaky.
Strategické analýzy vnějšího prostředí - výpisky z přednášek 2/5
Přednášky rozebírají tématiku strategických analýz vnějšího prostředí.
Strategické analýzy vnitřního prostředí - výpisky z přednášek 3/5
Přednášky se zaobírají tématikou strategických analýz vnitřního prostředí.
Strategické řízení, výběr a měření podnikové strategie
Práce pojednává o významu, druzích či fázích strategického řízení a zaměřuje se také na metody výběru strategie i její měření.
Strategický management
Základní pojmy strategického managementu, historie a současnost, základní školy, manager pro strategické řízení, 3 druhy strategií pro dosažení konkurenční pozice, vize podnikatelského záměru, matice konkurenčního profilu (CPM), strategická analýza a profily, inovační strategie, principy a klasifikace inovací, faktory ovlivňující úspěch inovací, marketingová strategie s podporou inovačních procesů, implementace strategie, organizační struktura podniku, projektový management, vedení pracovníků, úkoly a problémy některých interních funkčních útvarů při implementaci strategie, hodnocení strategie, techniky a metody kontrolních procesů, doplňující a závěrečné informace k marketingu, prvky organizace přípravy a rozběhu malého podniku, konkurenční strategie malého podniku, management v celosvětovém měřítku, dodatek.
Strategický management
Zápisky z přednášek se věnují rozmanitým oblastem strategického managementu.
Strategický management
Zápisky z přednášek ze strategického managementu jsou zaměřeny nejen na obecné pojmy, ale i na podnikatelské plánování, procesní řízení a přístup.
Strategický management - vypracované otázky
Jedná se o vypracované otázky na zkoušku ze strategického managementu.