přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Práce pojednává o analýze jako nástroji prevence.
Práce zkoumá jeden z výrobků Povltavských mlékáren, Sedlčanský Hermelín, z hlediska jednotlivých prvků marketingového mixu.
Práce se zabývá analýzou struktury nůžek.
Práce se zabývá analýzou struktury objektu řešení, a to dveřmi.
Jedná se o hodnotovou analýzu 13 barevných inkoustových tiskáren.
Práce se zabývá biologickými vlivy na jakost zboží.
Tato práce se věnuje analýze brněnského deníku Rovnost.
Práce v anglickém jazyce se zabývá tématem budování jména firmy Coca Cola.
Práce se věnuje certifikaci jako způsobu celosvětového sjednocení technických parametrů výrobků a způsobů a metod jejich ověřování.
Práce se zabývá hodnotovou analýzou, a to analýzou cihel.
Práce se zabývá marketingovým mixem produktu Coca Cola.
Tato práce podrobně popisuje totální produkt dvou podobných nápojů CocaCola a Kofola.
Práce se zaměřuje na to, čím je charakterizována štíhlá výroba.
Práce se věnuje analýze marketingového zázemí čokolády Milka.
Práce se zabývá strukturně-funkčním modelem vnitřních a uživatelských funkcí řešeného objektu, kterým je kolíček na prádlo.
Tato práce je velmi stručným shrnutím důvodů, proč zákazníci kupují DVD v novinách a časopisech.
Práce se zabývá strukturně-funkčním modelem, domovních vchodových dveří.
Seminární práce popisuje jednotlivé typy výroby a jejich užití ve firmě Motorpal, a.
Práce je zpracováním marketingové analýzy výrobku, v tomto případě školního sešitu a to z pohledu estetické a užitné hodnoty, objektivního a subjektivního hodnocení výrobku, dále je popsán obor výroby a hodnocení jakosti.
Práce se zabývá hodnotovou analýzou 17“ monitorů.
Práce se zabývá hodnotovou analýzou počítačových monitorů.
Práce se zabývá výběrem objektu hodnotového inženýrství.
Práce se zamýšlí nad nedostatečně vymezenými pravidly, zásadami podnikání, a neznalostmi podnikatelů, a občanů v oblastech práva ze strany malospotřebitele, ale i ze strany firmy.
Tato případová studie si klade za cíl posoudit hrozby ze strany substitutů na trhu vína a působení vládní politiky na činnost vinařských podniků.
Práce se věnuje druhům a jakosti kávy.
Práce se zabývá analýzou struktury objektu řešení, a to kolíčkem na prádlo.
Cílem práce je pomocí dotazníku analyzovat spokojenost konkrétních zákazníků s jízdním kolem značky Olpran.
Tato práce se zabývá koženým zbožím.
Tato práce seznamuje s historií výroby produktů značky Laurin a Klement.
Seminární práce se zabývá problematikou legálních a nelegálních napodobenin léků a jejich rizik.
Práce se zabývá použitím metod tvůrčí práce na listu papíru.
Práce z oblasti managementu jakosti výrobků a služeb obsahuje výpočty a vyhodnocení měření mikrometrem.
Tato práce představuje různé reklamní kampaně firmy McDonald´s, které byly vysílány v USA, Egyptě, Indii a Číně.
Práce hodnotí jakost pračky Whirlpool FL243, která je stěžejním výrobkem této firmy.
Cílem seminárky je měření a hodnocení jakosti mobilních telefonů Nokia, LG, Sony Ericsson a Motorola.
Práce shrnuje teoretické znalosti o měření a hodnocení spokojenosti zákazníka.
Cílem této seminární práce je zhodnotit jeden z aktuálních výrobků firmy NEC (CD-RW NEC NR7900A), porovnat jej s ostatními a zjistit, proč nezaujímá přední postavení na trhu, tak jak tomu je v oblasti CD-ROM, popřípadě zjistit, jaké vlastnosti mechaniky by měla více rozvíjet, aby tomu tak bylo.
Práce se věnuje mléku jako důležité složce naší potravy.
Tato práce se věnuje problematice mobilního komunikačního zařízení.
Práce představuje novinku - iPhone od firmy Apple.
Práce analyzuje trh mobilních telefonů v roce 2004 z hlediska marketingu a popisuje možnosti vývoje technologií mobilních telefonů.
Práce se věnuje výběru dodavatele notebooku na základě metody multikriteriálního výběru.
Práce se zabývá podstatou a strukturou nákladů vztahujících se k jakosti výrobků.
Práce mapuje celý rozhodovací proces koupi mobilního telefonu, od sběru informací, až po volbu nejvhodnější varianty přístroje.
Práce je rozdělena do dvou částí.
Tato seminární práce hodnotí nakupování na internetu.
Tento text ve stručnosti charakterizuje marketingový mix čokoládových výrobků společnosti Nestlé.
Práce obsahuje marketingový mix firmy Nivea.
Práce nejprve charakterizuje trh s kosmetikou, společnost Beiersdorf, její výrobky, i způsob, jakým přistupuje k marketingovému mixu svých produktů.
Semestrální práce z předmětu Logistický management ve své teoretické části objasňuje základní pojmy z oblasti balení zboží, zachycuje funkce obalů a charakterizuje jejich druhy.
Tématem práce je obnova informačních technologií ve fiktivní firmě.
Jedná se marketingový průzkum firmy Oriflame.
Práce se zabývá multikriteriálním hodnocením technické úrovně výrobku, a to 4 druhů osobních automobilů v provedení kombi.
Práce se zabývá analýzou struktury objektu řešení, a to pákovým joystickem.
Práce se v rámci použití metod tvůrčí práce věnuje papírovému kapesníku.
Práce se zabývá vícekriteriální analýzou testovaných objektů, a to pevného disku.
V práci nalezneme komplexní pohled na vlastnosti a výrobu piva.
Práce obsahuje podrobný popis piva Radegast a procesu jeho výroby.
Práce se zabývá analýzou struktury objektu řešení - počítačovou myší.
Jedná se o strukturně-funkční model vnitřních a uživatelských funkcí řešeného objektu, kterým je podávací prkénko.
Práce se zabývá teoretickým vyhodnocováním funkcí pro potrubními rozvody teplé a studené vody, a jejich izolací návlekovou polyetylénovou trubkou.
Práce je kompletním popisem vlastností vína.
Práce je vypracovanou predikcí pro vybranou komoditu, banány, která byla vypracována na International Business School v Brně.
Práce, seznamující s konceptem privátních značek, zachycuje v úvodní části jejich charakteristiky od vlastnických souvislostí či kategorií výrobků, v nichž se uplatňují, po cenu a marketingovou komunikaci a nezapomíná ani na zhodnocení kladů a záporů.
Autor se zamýšlí nad tím, proč jsou české výrobky nekonkurenceschopné.
Seminární práce do předmětu Psychologie prodeje se pokouší analyzovat prodejnost nádobí Zepter.
Tato práce se zabývá prodejností čistíren odpadních vod Hydrovit firmy Vítkovice, a.
Seminární práce přináší základní náhled do problematiky produktu.
Cílem této práce je analýza obalů čajů.
Práce, částečně kompilačního charakteru, představuje historii a současnost největšího tajemství českých hospodyněk, Remosku.
Text se věnuje problematice rozhodování při výběru mobilního telefonu.
Práce se zabývá analýzou struktury objektu řešení, kterým je ruční holicí strojek.
Práce se zabývá analýzou struktury objektu řešení, a to ručním kráječem chleba.
Práce se zabývá výrobou ručního papíru.
Práce se věnuje charakteristice inovací ve firmě Wimpro, s.
Práce seznamuje s historií firmy Siemens.
V případové studii je řešena problematika správného stanovení ceny.
Aplikaci metod statistického sledování sériové výroby se autor rozhodl demonstrovat na konkrétním příkladě ve firmě, která se zabývá automobilovým průmyslem.
Práce se zabývá použitím metod tvůrčí práce, a to stolní lampou.
Text popisuje strategie dle fáze životní křivky výrobku.
Práce předkládá aplikaci systému managementu kvality (jakosti) ISO 9001:2000 na fiktivní firmu.
Práce se zabývá strukturně funkčním modelem vnitřních a uživatelských funkcí řešeného objektu, kterým je plastové okno.
Práce do předmětu Kulturologie se zabývá historií svíček.
Jedná se o práci, která porovnává životní cyklus 2 výrobků běžné potřeby ve školství - školní křídy a stíratelného fixu.
Práce vytvořená v rámci studentské stáže v podniku se věnuje postupům zpracování kulatiny.
Práce si klade za cíl nalézt nejdůležitější požadavky, které zákazník očekává od myčky nádobí zn.
Krátká práce v angličtině zmiňuje možné vady zboží, popisuje možnosti opravy v záruční době a mimo ni a nakonec autorka uvádí vlastní zkušenost s vadou pneumatiky.
Práce se zabývá vícekriteriální analýzou testovaných objektů, a to hodnotovou analýzou CD-ROM mechanik.
Úvod.
Práce charakterizuje trh s vodkou v Čechách, a zaměřuje se na představení produktu vodka Amundsen, včetně její marketingové strategie.
Práce vybírá tiskárnu metodou vícekriteriálního hodnocení.
Práce na praktickém příkladu (kancelářské tiskárny) popisuje využití multikriteriálního výběru pro vyhodnocení výběrového řízení.
Práce ve slovenštině, která byla vypracována na předmět Řízení organizace výroby na UTB Zlín, je zpracováním projektu na výrobu ocelového zábradlí z pohledu ekonomických analýz.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.