
přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Práce, která formou odrážek postihuje problematiku výrobku, nejprve výrobek vymezuje a podává jeho členění.
Jedná se o práci, která hodnotí postavení výrobku společnosti Coca-Cola na trhu.
Práce se zabývá prověřením několika hypotéz ku příležitosti zavedení nového výrobku Kofola light.
Práce definuje obal, shrnuje jeho základní role.
Práce se zabývá hodnotovou analýzou struktury objektu řešení, a to zařízením klarinetu.
Seminární práce se zabývá inovacemi konkrétního produktu – softwaru vytvořeného pro Řetězárnu Česká Ves.
Seminární práce z předmětu Teorie jakosti zboží se zabývá značením informací na obalech potravin.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.