přečtěte si zdarma nové číslo časopisu |
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního boje firmy XXX s.
Tato práce se zabývá analýzou potenciálu nástrojů marketingové komunikace v Moravskoslezském kraji.
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak jsou zákazníci hotelu Černý slon spokojeni s kvalitou a množstvím nabízených služeb, zároveň získat inspirační podněty k jejich možnému zlepšování a navrhnout vedení hotelu určitá doporučení, která by vedla ke zlepšení služeb hotelu.
Diplomová práce představuje kompletní finanční a marketingovou analýzu internetového serveru Volný - Czech on Line.
Diplomová práce představuje marketing města Opavy.
Tato práce je zaměřena na problematiku marketingu měst a obcí, nazývaného také jako městský marketing.
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace Unie Kompas a navrhuje její zlepšení.
Teoretická část diplomové práce na téma marketingový plán vymezuje základní marketingové pojmy a definuje marketingový plán včetně jeho součástí.
Cílem této diplomové práce je popsat charakteristiky stavebního trhu, strukturu trhu a nástroje marketingového mixu (výrobek, cena, podpora prodeje).
Tato diplomová práce se zabývá propagační kampaní pro firmu Fujifilm.
Vymezení Internetu - základní vlastnosti, neduhy, specifické marketingové aktivity v prostředí Internetu (reklama na internetu - banner, e-mailový marketing, podpora prodeje na internetu, public Relation (PR) na internetu, interní komunikace, extranet, zpětný kontakt se zákazníky), elektronický obchod (vymezení elektronického obchodování, elektronický obchod – B2C, elektronický velkoobchod – B2B, e-aukce – C2C).
Tématem této diplomové práce je uplatnění CRM (Customer relationship management) v podmínkách realitní kanceláře.
Tato diplomová práce se zabývá vybranými nástroji propagace podniku.
AMOS – KamPoMaturite.cz, s.r.o.
Dukelských hrdinů 21
Praha 7
170 00
info@kampomaturite.cz
+420 606 411 115
Volejte
Můžete zvolit, jakým způsobem budou vaše osobní údaje využívány.